• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

[ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake S.
    'Niet zo veel, 40 tot 60 weet niet precies hoeveel nichten en neven ik heb.' mompel ik. ik ken hun namen maar de hoeveelheid niet. Ja je hebt een grote familie als je eeuwig leeft. Ik glimlach naar haar en druk stiekem een kusje in haar hals. 'I saw that.' zegt Nate. 'Nietes, want jij bent blind.' zeg ik koppig.

Joshua
    'Me likey.' zeg ik zachtjes grinnikend en voel enkel haar handen. Het is alsof ze overal is.
    Ik sluit weer mijn ogen.

[word Ax wakker door haar geschreeuw of niet? Anders plaats ik nog een Alexi reactie xd]

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik zie de vernietigende blik van Jake en ik moet er wel om lachen. 'Rustig maar Jake, hij zal het heus niet echt doen.' Jake noemt Nate dan Layson. 'Hm, klinkt als chips.' En ik grinnik een keer kort. 'Aangezien ik niet wil dat er hier iets gênants gebeurd, waarom niet babyfoto's van jezelf nate?' grinnik ik.

Hayden
    'Oe dat is gaaf, ja, laten we maar naar de noordpool gaan,' zeg ik lachend. Ik neem weer een slokje en dit keer is het wel drinkbaar. Hiervoor was het echt nog te heet om te drinken. 'Hm, maar ik weet toch niet wat je leuk vindt?' zeg ik glimlachend. 'Ach, we kunnen gewoon even naar onze kamer zo gaan als eerste?' stel ik voor.

Nick
    'Zometeen bevriesen we' Zeg ik met een lach en neem nog een slok. 'De dingen die jij bedenkt zijn vast wel leuk' Andwoord ik, 'Is goed' Andwoord ik op haar voorstel om eerst naar onze kamer te gaan.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Mijn mond valt lichtelijk open. 'Niet zo veel?' vraag ik hem dan. 'Toen mijn ouders nog leefde waren we maar met z'n 4'en kerst aan het vieren.' En ik kijk naar Nick. Dat is het tienvoudige, veertig. 'Maar oke, dat waren ook andere tijden.' Er trekt een aangename tinteling door mijn hals als Jake er een kus drukt. Maar Nate merkt het op en ik grinnik. 'Jaloers Nate?' grinnik ik.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    'Ja ofcourse Jake wil je ook mijn hals kussen.' zegt hij grappend en mijn ogen glinsteren gevaarlijk. Ik druk mijn lippen in zijn hals en trek me snel terug. 'Iewl Nate, vergeten te wassen?' vraag ik pesterig en hij kijkt me met grote ogen aan. 'Oh ik zal je... als Leslie nu niet op je schoot zat Jake.' zegt hij dreigend.

{nope, ik laat hem nog even liggen, reageer maar :P}
    Braxlin
    Ik grinnikte en masseerde hem verder. Het werd een soort van hypnose. Ik bleef mijn handen op dezelfde manier bewegen en staarde wat dof voor me uit, zonder het masseren erdoor te laten aantasten. Het was een fijne hypnose. Alsof ik mee relaxte.

“To live will be an awfully big adventure.”

Hayden Fitch
    'Gewoon warme kleren aantrekken?' zeg ik lachend. Het is leuk zo met Nick. Fijn. En dat is alles wat ik nodig heb. 'Wat een vertouwen in me,' geef ik toe met een glimlach. 'Maar ja, als jij het zegt.' En ik knipoog speels naar hem. Nick stemt in et mijn idee. 'Laten we dan maar gaan,' zeg ik tegen hem. En drink mijn beker leeg en zet die weg.

Nick
    'Dan wel veel warme kleren' Zeg ik met een lach en drink mijn eigen beker ook leeg en zet die weg waarna ik naar haar toe loop en haar optil, deze keer niet gewoon maar op de manier dat haar voeten aan de ene kan van mijn hooft belanden en haar handen aan de andere kant. 'Je bent best wel licht weet je' Zeg ik met een lach en krijg met mijn voet de deur open die op een kier stond en loop met gemak naar buiten.

Alexi
    Ik word gillend en hijgend wakker. Ik zweet en tril over mijn hele lichaam. Ik knijp even mijn ogen dicht en kijk naar de kinderen even. Ze zijn gelukkig niet wakker geworden. Ik loop naar de slaapkamer en ga weer op het vensterraam zitten. Ik voel me gebroken en leeg. Zachtjes moet ik denken aan Hopelessly Devoted To You van grease en denk aan de woorden. Ze bieden me ergens troost ookal heeft het niets met mijn situatie te maken.

Joshua
    Ik draai ons om en ga nu boven haar liggen op haar buik. 'Genoeg gemasseerd.' grinnik ik en kus zachtjes haar lippen.
    Mijn handen kruipen onder haar shirt en ik tik zachtjes met mijn tong tegen haar onderlip.

Leslie Day
    Jake drukt gewoon echt een kus in Nate's hals. 'Heee, nu word ik bijna jaloers,' zeg ik met een pruillipje maar moet toch lachen. Natuurlijk ben ik niet jaloers, Nate is Jake's neef. En een jongen. 'En inderdaad Nate, wanneer ben je voor het laatst onder de douche gedaan? Ik ruik je vanaf hier!' Ik pest hem maar, want als ik wel gewoon goed ruik, ruik ik een lekker luchtje.

{OMG, 25 euro gekregen voor een paar uur pietje spelen. leuk verdient XD}

Jake
    Mila schud haar hoofd en haar rode haren vallen voor haar gezicht. Er komt een krop in mijn keel en ik sta voorzichtig op van de bank. 'Ik ga naar buiten.' zeg ik zachtjes en kijk Leslie vragend aan. Ze kan mee gaan of hier blijven als ze wil.

Leslie Day
    Ik begrijp niet wat er ineens gebeurd en ik kijk vragend naar Jake. Heb ik iets mis gedaan..? 'Ik ga wel met je mee,' zeg ik dan. Ik voel me nu namelijk heel ongemakkelijk en sta ook op. Ik kijk Jake weer vragend aan.

Braxlin
    Ik werd met een schokje wakker uit mijn hypnose en keek hem grijnzend aan. Ik beantwoordde meteen zijn kus en opende gewillig mijn mond.
    Mijn handen verdwenen in zijn haren.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake
    Ik pak haar hand vast en loop langs de achterkant van het huis naar buiten. 'Geen zorgen je hebt niet mis gedaan.' mompel ik en volg het padje. Het padje dat naar de boomhut leid die maar 5 mensen kennen. Ik, Kate, Mila, Lennert en Nate. Waarvan er nu nog maar 3 leven.

Joshua
    Ik glimlach en trek haar shirt uit voor ik de zoen verder zet. Ik kneed zachtjes haar borsten en geniet van de vurige kus.
    Mijn ene hand streelt nu zachtjes over haar zij.