• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nog niets belachelijke gemist? Ik ben benieuwd. Dan hoor ik een stem en kijk in de richting. Ik zie een jongen die ik herken van een foto uit dat album. Dat is... Nate. Hij en Jake zeggen elkaar gedag. Well, come on Les. Ik ben nooit echt verlegen maar dit is wel belangrijk. Het is de familie van Jake. 'Hoi, Nate,' zeg ik dan glimlachend. 'Aangenaam, ik ben Leslie.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik hou haar hand vast en loop met haar de Mc uit. 'Wat wil je nog doen in die 4 uren?'
    Ik druk een kusje op haar lippen en glimlach naar haar.

    Alexi
    'Heb je iets nodig?' Vraag ik hem zachtjes en kijk hem aan. 'Je mag alles vragen.' zeg ik weer zachtjes. Al moet ik naar de andere kant van de stad rijden met zijn auto, hij heeft me gered ook al hoefde het niet en kon hij me laten stikken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik glimlach even naar haar. 'Oh de beroemde Leslie Day, ik heb al veel dingen over je gehoord.' grijnst Nate en mijn moeder kijkt me schuldig aan. Ze waren dus aan het roddelen over ons. Ik trek Leslie wat naar binnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate noemt me beroemd en ik bloos dan licht. Ik ben niet beroemd, hoe komt hij bij mijn achternaam? 'Veel over me gehoord?' Zeg ik dan vragend. Jake trekt me wat naar binnen en ik kijk hem aan met een glimlach. Ik zie hem naar zijn moeder kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Blijkbaar waren wij het onderwerp van het gesprek daarnet.' leg ik Les fluisterend uit en glimlach dan. Mijn nichtjes die ze wel al ontmoet had zag ik in de zetel slapen en ik grinnik als ik Mila zie. 'Milaaaaaaaaaaa!' zeg ik vrolijk en laat Les haar hand even los omdat ze op me af komt gelopen. Ze omhelst me stevig en mijn gezicht vertrekt even. 'Auw.' zeg ik droog en ze laat me direct los. 'Mila, die is mijn vriendin Leslie. Les dit is Mila.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Nick zijn hand gaat uit die van mij en ik kijk naar Nick. Hij loopt ergens heen en dan pas valt de koffieautomaat me op. Nick is echt oplettend. Ik glimlach en loop een stukje de keuken in en leun tegen het aanrecht. Ik heb het nog wel een beetje koud, maar dat zal zo wel over zijn als ik die chocolademelk ga drinken.

    Nick
    Wanneer de chocomelk klaar is geef ik een van de warme koppen aan Hayden en pak de andere zelf vast aangezien ik toch koude handen had gekregen omdat ik niet had opgelet en mezelf niet warm had gehouden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik knik als ik Jake's woorden hoor. Zoveel valt er niet over me te vertellen.. Het enige aparte is dat ik spontaan een keer mens ben geworden. Maar voor de rest? Ach ja. Wat boeit het ook? Ik zie dan twee meisjes slapen en herken ze als de nichtjes van Jake. Die heb ik wel al gezien. Er komt een voor mij onbekend meisje naar Jake. Jake stelt ons aan elkaar voor. 'Hoi Mila,' zeg ik glimlachend tegen haar. 'Aangenaam kennis te maken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Hij geeft me zwijgend een kop aan en ik glimlach naar hem. 'Dank je,' zeg ik tegen hem. Ik vouw mijn handen om de kop en blaas erin zodat het iets afkoelt. Anders verbrand ik straks nog mijn tong. 'Hm, dat is altijd zo jammer met hete dingen. Het duurt even voordat je ze kan drinken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Hij geeft me zwijgend een kop aan en ik glimlach naar hem. 'Dank je,' zeg ik tegen hem. Ik vouw mijn handen om de kop en blaas erin zodat het iets afkoelt. Anders verbrand ik straks nog mijn tong. 'Hm, dat is altijd zo jammer met hete dingen. Het duurt even voordat je ze kan drinken.'


    Nick
    'Alsjeblieft' Andwoord ik aangezien ik toch iets moest zeggen, 'Maar ze zijn wel lekker warm' Andwoord ik en neem een kleine slok om te voelen hoe heet het is, voor mij viel het wel mee. Ik zou me er toch niet aan verbranden.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ga off, ben er vanavond normaal weer en mss straks op mn mobiel, ga geschiedenis leren]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (kan toch af en toe posten)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik hou haar hand vast en loop met haar de Mc uit. 'Wat wil je nog doen in die 4 uren?'
    Ik druk een kusje op haar lippen en glimlach naar haar.

    Alexi
    'Heb je iets nodig?' Vraag ik hem zachtjes en kijk hem aan. 'Je mag alles vragen.' zeg ik weer zachtjes. Al moet ik naar de andere kant van de stad rijden met zijn auto, hij heeft me gered ook al hoefde het niet en kon hij me laten stikken.

    Braxlin
    "Nou, iets wat we beter in de kamer doen." grijnsde ik en wiebelde met mijn wenkbrauwen. Ik ging op mijn tippen staan, zodat ik in zijn oor kon fluisteren.
    "Met de deur op slot." zei ik zacht en trok hem toen giechelend mee naar de auto.

    Axton
    "Gewoon wat slaap misschien." mompelde ik zacht. "Het zal allemaal vanzelf wel weer genezen en zo."
    Ik keek glimlachend naar haar op en wou al bijna mijn hand naar haar uitsteken, maar bedacht me toen. Nee, geen aanrakingen, natuurlijk. Dit zou nog moeilijk worden. Niet omdat ik haar persé wil aanraken, maar gewoon omdat het automatisch gaat.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik grinnik en stap in de auto. Ik wacht tot ze neerzit en rijd dan weg terug richting school. Ik ga me straks nog ongemakkelijker voelen bij haar vader maar ja. Ik pak haar hand vast en knijp er zachtjes in.

    Alexi
    Ik twijfel even maar wil weten hoe erg het is. 'Ax niet bewegen.' zeg ik zachtjes en sta op. Ik ga naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn arm. Eerst verstijf ik maar na een minuut of 2 ontspan ik weer. Ik zucht opgelucht. Gelukkig kan dit nog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Nog niets belachelijke gemist? Ik ben benieuwd. Dan hoor ik een stem en kijk in de richting. Ik zie een jongen die ik herken van een foto uit dat album. Dat is... Nate. Hij en Jake zeggen elkaar gedag. Well, come on Les. Ik ben nooit echt verlegen maar dit is wel belangrijk. Het is de familie van Jake. 'Hoi, Nate,' zeg ik dan glimlachend. 'Aangenaam, ik ben Leslie.'


    [Ik ga zo eten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik kneep glimlachend in zijn hand. Mijn mijn vrije hand liet ik mijn vingers over zijn arm naar boven strelen.
    "Zijn we er al?" vroeg ik ongeduldig. Ik deed het eigenlijk een beetje expres, maar ah.

    Axton
    Ik bleef gewoon stil liggen, niet dat ik ook enige zin had om te bewegen. Na een tijd voelde ik haar ontspannen.
    Ik sloot mijn ogen met een kleine glimlach om mijn lippen. Er was veel gebeurd vandaag, en er zou veel veranderen. Maar het was toch een beetje goed. Er was een klein lichtpuntje. En momenteel was dat genoeg om me zonder al te veel problemen te laten inslapen.


    “To live will be an awfully big adventure.”