• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand en ik volg Jake. Ik ken het hier niet, dus laat hem leiden. We gaan naar buiten en Jake zegt me dat ik niets gedaan hebt, dat ik me geen zorgen moet maken. We volgen een pad. 'Wat was er dan aan de hand?' vraag ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S
    'Niets bijzonders.' zeg ik zachtjes en zie het bosje al liggen. Ik kijk haar aan en glimlach dan even. 'Maak je geen zorgen om me.' zeg ik haar en kijk weer voor me. Ik zoek de juiste boom omdat je de hut van hier niet ziet en als ik die gevonden heb zoek ik naar het touwtje. Ik trek eraan en de touwladder valt naar beneden. 'Zin om te klimmen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik voelde hoe hij zacht mijn borsten kneedde en genoot in stilte. Ik kuste hem vurig en intens, terwijl ik mezelf opgewonden voelde worden.
    Zijn hand die over mijn zij streelde, liet een spoor van kippenvel achter.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij zegt dat het niets bijzonders is en ik merk dat ik er niet over door moet gaan praten. Dus ik zwijg er voor de rest over en antwoord alleen nog met een 'Oke.' Jake lijkt ergens naar te zoeken en vindt het dan blijkbaar. Ineens valt er een ladder naar beneden en ik kijk ernaar. 'Ja hoor,' zeg ik met een glimlach en ik houd me dan vast aan de ladder en ik begin langzaam te klimmen. Ik bedenk me niet zo 1, 2, 3 dat iedereen zo uitzicht kan hebben, of in iedergeval Jake, op mijn slipje. Aangezien ik een jurkje aan heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Dan wel veel warme kleren' Zeg ik met een lach en drink mijn eigen beker ook leeg en zet die weg waarna ik naar haar toe loop en haar optil, deze keer niet gewoon maar op de manier dat haar voeten aan de ene kan van mijn hooft belanden en haar handen aan de andere kant. 'Je bent best wel licht weet je' Zeg ik met een lach en krijg met mijn voet de deur open die op een kier stond en loop met gemak naar buiten.


    {Jaimes?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    Ik lach zachtjes en druk een spoor van kusjes in haar hals. Ik laat mijn hand in haar broek gaan en streel zachtjes over haar slipje.
    Ik klik voorzichtig haar bh los en masseer weer verder.

    Jake
    'Mooi uitzicht Les.' grinnik ik en klim haar dan achterna. Als we na een tijdje boven zijn glimlach ik en haal een sleutel uit mijn broekzak en steek die in het slot. Ik maak de deur open en leid haar naar binnen. Ik glimlach als ik zie dat alles nog in dezelfdestaat is. 'Hier kwamen we als we weg wilden van alles. We sliepen hier met zijn 5'en. 2 in het persoonsbed en er is nog een kleine berging daar met nog 3 matrassen.' zeg ik zachtjes. Gesloten hoefde het niet zijn aangezien we het zelf konden opwarmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Sorry, overheen gelezen :3]

    Hayden
    'Maar het kan dus wel!' zeg ik met een knipoog. Ik kijk naar Nick die naar me toe loopt. Ik slaak een klein kreetje als hij me optilt. 'Nick, gekkie,' zeg ik lachend en sla mijn armen om zijn nek. Hij draagt me de keuken uit. 'Dank je,' zeg ik glimlachend. Hij vindt me licht. 'Dat komt denk ik ook doordat ik niet zo groot ben,' zeg ik lachend. We lopen door de gang en ik druk een kusje op Nick's kaak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake zegt mooi uitzicht en ik weet even niet waar hij het over heeft. Maar dan word ik rood. Mijn jurkje! 'Niet kijken,' zeg ik opgelaten. Ik klim iets sneller nu zodat hij er minder lang onder kan kijken. We komen na even boven aan, het was nog best wel even klimmen. Jake doet open en mijn mond valt tegelijk open. Het is zo groot en mooi. 'Dit had ik echt niet verwacht,' zeg ik dan en loop achter Jake aan naar binnen. Ik luister naar hem en knik. 'Dit lijkt me een mooie plaats om naar toe te vluchten,' zeg ik naar waarheid en kijk rond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en loop wat rond. 'Je bent de eerste buitenstaander die dit ziet. Zelfs onze ouders weten hier niets van. Ik loop naar de plek waar de namen in een stuk hout staat gekerft. Ik loop naar haar terug en neem haar in mijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dan voel ik me vereerd, maar mag ik hier dan wel komen van de anderen?' Vraag ik aan hem. Jake heeft me in zijn armen genomen en ik leun tegen hem aan. Het is lekker warm zo, bij Jake. Want de ramen zijn hier open, dus eigenlijk geen ramen. Maar wij zijn demonen, wij kunnen zelf warmte regelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Nate en Mila vinden het vast wel goed.' glimlach ik en druk een kus op haar kruin. Ik loop met haar naar een soort terras en blijf dan staan. 'Ik wilde daar weg.' geef ik toe en zucht zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat Nate en Mila het vast niet erg vinden en ik knik. Als hij het zegt.. Jake loopt naar een soort terras en ik volg hem. Dan zegt hij iets wat me niets verbaasd. 'Dat geeft niets Jake,' zeg ik met een lieve glimlach. Ik vraag niet waarom hij weg wilde. Waarschijnlijk is het raar voor hem om weer kerst te vieren met zijn hele familie. 'We kunnen gewoon hier blijven tot het eten als jij dat wilt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Zou ik fijn vinden.' zucht ik en leg mijn hoofd op haar schouder. Ik kijk haar aan en druk terug een kusje in haar hals. 'Sorry voor Nate daarnet, ik wilde hem gewoon eens terugpakken door dat kusje.' grinnik ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake legt zijn hoofd op mijn schouder en ik glimlach. Ik voel weer Jake's lippen even in mijn hals en er ontstaat kippenvel. 'Waarvoor zeg je sorry?' Vraag ik glimlachend. 'Het is je neef, ik kijk niet ergens raar van op hoor.' Ik streel zachtjes met een hand door Jake's haren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach zachtjes 'Je hebt kippenvel.' merk ik op en ga in een stoel zitten op het terras en trek haar terug op mijn schoot. Ik sla mijn armen om haar middel en zucht. 'Hij meende het wel hoor, dat hij mijn babyfoto's wilde gaan halen.' mopper ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'