• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij heeft door dat ik kippenvel heb. Stik. 'Jouw schuld,' zeg ik zogenaamd beschuldigend. Hoewel het eigenlijk echt zijn schuld is. Jake gaat zitten en trekt me op zijn schoot, zoals daarstraks. Ik grinnik als Jake nog wat zegt. 'Het is nou niet dat ik je nog niet eerder naakt heb gezien,' zeg ik droog tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach en kijk haar aan. 'Hm wil je anders een bisnummer?' vraag ik grinnikend. Nee babyfoto's zijn niet leuk om te tonen, misschien later, als we zelf een kindje verwachten maar eerder niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wat is een bisnummer? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Sorry, overheen gelezen :3]

    Hayden
    'Maar het kan dus wel!' zeg ik met een knipoog. Ik kijk naar Nick die naar me toe loopt. Ik slaak een klein kreetje als hij me optilt. 'Nick, gekkie,' zeg ik lachend en sla mijn armen om zijn nek. Hij draagt me de keuken uit. 'Dank je,' zeg ik glimlachend. Hij vindt me licht. 'Dat komt denk ik ook doordat ik niet zo groot ben,' zeg ik lachend. We lopen door de gang en ik druk een kusje op Nick's kaak.


    Nick
    'Of gewoon klein' Zeg ik met een lach en zet haar als we bij de kamer zijn weer voor de deur neer aangezien ik de deur niet kan openen zonder handen en loop naar binnen.

    {1ste uur sneeuwvrij}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Dat kan je ook zeggen ja,' grinnik ik. Hij zet me neer en hij doet de deur open. Ik volg hem en glimlach. 'Dank je voor het brengen,' zeg ik glimlachend en sluit de deur achter ons. 'Ik ga maar even wat anders aan trekken,' zeg ik dan. Ik heb mijn motorpak nog aan. Ik loop richting mijn kast en zoek naar kleren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Zelf trek ik mijn jasje uit en doe ik een trui aan over mijn t-shirt aangezien het nogsteeds koud is en ik kijk uit het raam om te zien dat het weer is begonnen te sneeuwen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick kleedt zich ook om en ik pak uit de kast een jeans en een topje met daarover een warme trui. Ik loop naar Nick. 'Zou je alsjeblieft mijn pak kunnen openritsen?' Vraag ik aan hem en houd mijn haar op zij. Hieronder heb ik alleen maar ondergoed, maar dat heeft Nick al een keer eerder gezien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Nick kleedt zich ook om en ik pak uit de kast een jeans en een topje met daarover een warme trui. Ik loop naar Nick. 'Zou je alsjeblieft mijn pak kunnen openritsen?' Vraag ik aan hem en houd mijn haar op zij. Hieronder heb ik alleen maar ondergoed, maar dat heeft Nick al een keer eerder gezien.


    Nick
    'Tuurlijk' Andwoord ik waarna ik naar haar toe loop en vervolgens haar pak openrits, 'Weet je al wat je wil gaan doen met kerst? Of houd je het bij naar de noordpool gaan?' Vraag ik haar waarna ik een kus in haar nek druk.


    Don't be like the rest of them, darling

    [bisnummer, een extra keer xd op een concert roepen ze bijvoorbeeld op het einde 'Bis! Bis! Bis!' omdat ze nog een nummer willen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik lach zachtjes en druk een spoor van kusjes in haar hals. Ik laat mijn hand in haar broek gaan en streel zachtjes over haar slipje.
    Ik klik voorzichtig haar bh los en masseer weer verder.

    Braxlin
    Ik beet op mijn lip, toen hij een spoor van kusjes in mijn hals drukte en kreunde, zacht, maar verlangend, toen ik zijn hand over mijn slipje voelde strelen.
    Ik drukte mijn lippen weer op de zijne, terwijl hij mijn borsten verder masseerde en streelde ondertussen met mijn handen over zijn rug.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik kijk haar even aan en ga dan met mijn hand in haar slipje. Ik druk mijn lippen terug op de hare en maak met mijn andere hand haar jeans los. Ik trek die met moeite uit en ga weer op haar liggen.

    Alexi
    Op een gegeven moment val ik in slaap, op de vensterbank.
    (..)
    Tranen rollen geluidsloos over mijn wangen en ik schrik wakker uit de nachtmerrie voor de 2de keer maar zie nu dat het 9 uur 's ochtends is. Ik zucht en hoor de kinderen huilen. Ik sta recht en grimas even door de pijn in mijn rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Onze lippen bleven zoveel mogelijk op elkaar, terwijl hij mijn jeans uittrok. Zijn hand in mijn slipje eiste al mijn aandacht op en ik werd een tikkeltje ongeduldig, omdat hij niets deed.
    Mijn handen streelden nog steeds over zijn rug en eindigden uiteindelijk bij zijn kont, waar ik eens plagerig in kneep, terwijl ik speels op zijn onderlip beet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik grinnik zachtjes en dring met 2 vingers bij haar naar binnen. Ik kus zachtjes haar hals weer en grinnik weer.
    Ik trek haar dichter tegen me aan met mijn vrije arm.

    Alexi
    Ik loop naar de kinderkamer en haal Mayra uit het bedje. Tyler slaapt nog. Ik loop met haar in mijn armen naar de living waar Axton nog ligt te slapen. 'Shtt papa slaapt.' fluister ik zachtjes en voel me niet meer leeg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik kreunde zacht en rolde vanzelf mijn hoofd wat naar achter, zodat hij beter aan mijn hals kon.
    Dit voelde goed zo. Zijn warme lichaam dicht tegen me aan,... Het voelde gewoon als liefde in de compacte vorm. Alsof je het bijna kon zien stromen...

    Axton
    Ik hoorde vaag wat geluidjes en mompelde zacht tijdens het wakker worden. Dat was altijd al een traag proces geweest bij mij. Ik was het al gewend om zo lang mogelijk te blijven liggen en me er dan te moeten uitsleuren. Ik legde mijn arm vanzelf over mijn ogen. Dat was een soort reflex geworden. Alsof ik het licht wou buitensluiten, terwijl ik er nu zoveel last niet van had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach en druk me iets meer tegen haar aan. Ik vinger haar nog even.
    Ik trek haar slipje uit en kijk haar aan. 'Klaar?' vraag ik zachtjes en trek mijn boxer uit.

    Alexi
    Ik glimlach vanzelf als ze zachtjes op het topje van mijn vinger zuigt. 'Dorst meisje?' vraag ik zachtjes en glimlach weer. Ik kijk opzij en zie dat Axton wakker word. Ik denk dat zijn wonden al een stuk verbeterd zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'