• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik grinnik en tik de deur aan. 'Ik was eerst!!!' zeg ik grijnzend en kijk haar aan. Dan trek ik de deur open en loop naar binnen. Ik trek haar mee en kus haar vol op de lippen. Ik leid haar voorzichtig verder de kamer in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jake S.
    'Natuurlijk zijn we aardig!' zegt Nate dramatisch en gooit zijn handen in de lucht. 'Anders vermoord Jake ons. Nee grapje, al mochten we hem wel niet belachelijk maken.' zegt hij en kijkt me pesterig aan. Ik word lichtjes rood en bijt op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Hmm.. Mischien wel' Andwoord ik emt een grijns. 'Naar de noordpool om de kerstman te zoeken' Andwoord ik met een korte grijns, 'Bedenk jij maar iets, ik weet namelijk niet veel'


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik grinnik en tik de deur aan. 'Ik was eerst!!!' zeg ik grijnzend en kijk haar aan. Dan trek ik de deur open en loop naar binnen. Ik trek haar mee en kus haar vol op de lippen. Ik leid haar voorzichtig verder de kamer in.

    Braxlin
    Ik stampte de deur nog snel met mijn voet toe en liet me verder meetrekken door hem. Ik moest mijn lippen even van de zijne halen, omdat mijn ademhaling wat hijgerig ging door het lopen -ik heb totaal geen conditie-, maar drukte ze meteen weer op de zijne. Mijn hand verdween in zijn hare en de ander gleed onder zijn shirt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Massage?' vraag ik haar zachtjes aangezien zij mij er nu één moet geven. Ik maak me los en grinnik. 'Moet ik mijn shirt uitdoen?' vraag ik haar dan en kijk haar afwachtend aan. Mijn glimlach word breder. het is alsof ze elke seconden mooier word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik zuchtte verslagen. "Goed, goed. Ik heb het wel nog nooit gedaan, dus jij bent mijn proefkonijn."
    Eigenlijk was hij voor alles al mijn proefkonijn geweest...
    "En natuurlijk moet je shirt uit! Liefst zoveel mogelijk." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Tijdens het zingen val ik in slaap op de grond met mijn hoofd tegen de rand van het kinderbedje. Ik droom dat ik terug in de kamer zit. Vastgebonden en overgeleverd aan die "Flip." Ik schreeuw dat hij me moet laten gaan;



    Joshua
    Ik lach en doe mijn shirt uit. Dan volgen mijn sneakers en dan mijn jeansbroek. Ik ga in mijn boxer op het bed liggen op mijn buik. 'Naakt genoeg?' grinnik ik zachtjes en kijk haar dan aan. Ik kruis mijn armen onder mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Het kan altijd beter, maar voor nu is het goed." grinnikte ik en ging op hem zitten.
    Ik liet mijn handen masserend over zijn schouders en rug gaan. Ik probeerde wat dingen uit en voelde zo, hoe ik het het beste deed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'O ik ben best wel wat gewend, dus van mij mag je Jake best belachelijk maken,' zeg ik met een kleine grijns tegen Nate. Ik kijk even naar Jake en zie dat hij licht bloost. 'Wordt Jakey een beetje rood?' vraag ik pesterig aan haar en knipoog dan naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik sluit genietend mijn ogen en laat een goedkeurend geluidje over mijn lippen rollen. Ik geniet van haar handen op mijn rug en adem rustig in en uit. Ik voel me ontspannen na een tijdje en al mijn zorgen voor vanavond zijn weg.

    Jake
    'Oke dan zullen we beginnen met de babyfoto's.' zegt Nate en ik kijk hem vernietigend aan. 'Als je durft Layson.' zeg ik. Layson is zijn 2de naam en die gebruiken we enkel als we echt iets niet willen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick.
    'Hmm.. Mischien wel' Andwoord ik emt een grijns. 'Naar de noordpool om de kerstman te zoeken' Andwoord ik met een korte grijns, 'Bedenk jij maar iets, ik weet namelijk niet veel'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zie de vernietigende blik van Jake en ik moet er wel om lachen. 'Rustig maar Jake, hij zal het heus niet echt doen.' Jake noemt Nate dan Layson. 'Hm, klinkt als chips.' En ik grinnik een keer kort. 'Aangezien ik niet wil dat er hier iets gênants gebeurd, waarom niet babyfoto's van jezelf nate?' grinnik ik.

    Hayden
    'Oe dat is gaaf, ja, laten we maar naar de noordpool gaan,' zeg ik lachend. Ik neem weer een slokje en dit keer is het wel drinkbaar. Hiervoor was het echt nog te heet om te drinken. 'Hm, maar ik weet toch niet wat je leuk vindt?' zeg ik glimlachend. 'Ach, we kunnen gewoon even naar onze kamer zo gaan als eerste?' stel ik voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Alhoewel ik heel cute ben daarop en nu nog steeds.' zegt hij en ik rol met mijn ogen terwijl hij verder gaat. 'Heb ik ze verstopt dus nee dank je. Maar we kunnen altijd Mila's foto's bekijken en die van Ka-' Er valt even een stilte en ik zucht en begin erover te praten. 'Komt iedereen vanavond mam?' vraag ik haar en ze knikt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Heel even valt er een stilte. Het is iedereen wel duidelijk dat Nate de naam Kate wilde zeggen. Maar ik vind het niet iets ergs. Dat ze er niet meer is betekent toch niet dat er niet meer over haar gepraat kan worden? Het hoeft niet treurig te zijn, je kan ook vrolijk over iemand praten. Maar ik houd mijn mond erover, ik ben hier slechts te gast. Jake vraagt aan kate of iedereen komt vanavond. 'Iedereen?' vraag ik aan Jake. 'Hoeveel mensen komen er?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik glimlachte, toen ik hem voelde ontspannen en de geluidjes hoorde die over zijn lippen rolden. Ik bleef hem door masseren en boog een beetje naar voren om in zijn oor te fluisteren. "You like?" vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”