• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Philip
    Ze slaat mijn aanbod af en ik kijk even naar haar vanuit mijn ooghoeken. Hm. Ze is een lekkerding. Ik loop naar de keuken en zet een kop koffie voor mezelf. Ik loop ermee terug en trek er dan een stoel bij zodat ik dicht bij haar kan zitten. 'Vertel eens over jou en Axton,' zeg ik dan tegen haar. 'Gaat het goed tussen jullie?'

Hayden
    Nick gaat razendsnel en ik volg hem. Ik ken de weg hier niet dus vertrouw gewoon op hem. Je zou denken dat wanneer je twee dagen geleden een ongeluk hebt gehad je nu rustig zou rijden. Mooi niet dus. Ik blik weer even achterom en zie dan ineens een derde wagen. O shit.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    Ik grijns alleen maar breder als ik een derde sirene hoor, ik kijk voor me en in de verte zie ik kleine blauwe, zwaaiende lichtjes. Dat maakt 4. Ik wenk Hayden om vervolgens voor haar een klein en bijna ontzichbaar paatje in te rijden tussen een stel tegen elkaar aan gegroeide bomen, waarschijnlijk was het een wandelpaatje.

Don't be like the rest of them, darling

Joshua
    Ik glimlach en kijk haar aan. 'Geen zorgen, ik heb geld genoeg.' grinnik ik.
    'Trouwens ik betaal graag eens iets voor je.'

Alexi
    Ik wil eerst niet antwoorden en gewoon zwijgen. Maar dan word hij kwaad en ik heb de indruk dat ik hem beter niet kwaad kan maken.
    'We zijn verloofd.' mompel ik zachtjes maar zeg niets over de kindjes. Hij hoeft niet alles te weten.

Braxlin
    "Ok, dan." glimlachte ik en bleef bij de kassa staan wachten, terwijl hij afrekende.
    Nu nam ik mijn gsm wel uit mijn zak en keek naar mijn sms.
    Ik kom je vanavond ophalen voor een diner. Dresscode: mooi en elegant. Zoals altijd dus ;)
    ps: die vriend van je mag ook mee, hoor

Ik keek grijnzend naar mijn scherm.
    "Wie heeft pap smiley's leren typen?" vroeg ik grinnikend, maar niet echt tegen iemand.

“To live will be an awfully big adventure.”

{Eten. & Daarna verven en huiswerk maken..}

Don't be like the rest of them, darling

[Eeeten :3]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Joshua
    'Wie is het?' vraag ik nieuwsgierig en glimlach dan. Ik betaal de muts en handschoenen en pak dan haar hand weer vast.
    Ik druk een lief kusje op haar lippen en wacht haar antwoord af.

Braxlin
    "Papa." zei ik glimlachend. "Hij nodigt ons uit voor een etentje vanavond... hij vergeet alleen even te zeggen wanneer hij ons komt ophalen." zei ik en schudde mijn hoofd. Typisch hem.
    Ik wou al naar hem sturen om te vragen, hoe laat, maar hij was me zelf voor.
    Ik ben daar om 19u las ik in het bericht.
    "Om 19u dus." glimlachte ik naar Joshua.

Joshua
    Ik word plots nerveus. Ik had haar vader al eens kort ontmoet maar toch; Ik probeer het voor haar te verbergen en slik zachtjes.
    Waarom word ik direct zo nerveus?

Braxlin
    "We gaan waarschijnlijk weer naar een van zijn dure restaurants." ging ik glimlachend verder. "Je kan je kleren van het bal aandoen. Die zijn perfect voor die chique bedoening." Ik keek hem aan en drukte een kusje op zijn wang, waarvoor ik op mijn tippen moest gaan staan.
    "Leuk, toch?"

Joshua
    'Ja leuk.' zeg ik twijfelt en de zenuwen klinken door in mijn stem. 'Wat als hij me plots niet meer geschikt voor je vind?' zeg ik en kijk haar iets bang aan. Ze is echt speciaal voor me en als haar vader me niet meer goedkeurt.

Braxlin
    "Daar moet je niet bang voor zijn. Hij is helemaal gek van je." glimlachte ik. "Jij bent de eerste jongen die ik mee naar huis nam, om het zo te zeggen en hij was meteen helemaal van je weg. En vanavond, met je mooie pak aan, ga je hem nog meer inpakken. Straks gaat hij nog meer houden van jou dan van mij." glimlachte ik geruststellend.
    "En zelfs als hij je niet geschikt vind, dan nog gaat er niemand naar hem luisteren." haalde ik mijn schouders op. "Maar je hoeft je er sowieso geen zorgen om te maken. We zijn allebei helemaal gek van je."

Joshua
    Ik ontspan me al iets 'Ik hou ook van jouw.' zeg ik dan en kus haar lichtjes op haar lippen. Dan zucht ik. 'Laten we maar eerst de schaatsbaan overleven.' glimlach ik dan en neem haar mee richting het midden van het centrum. Waar er waarschijnlijk een schaatsbaan staat met kerststalletje.

[moet Ax niet ondertussen doorhebben dat ze lang wegblijft of zo? :P]

{hmm, nog ff xD
    ben nog en beetje hw aan het doen ;)}
    Braxlin
    "Goed plan." glimlachte ik en nam de muts en handschoenen. Ik trok ze aan en keek grijnzend naar hem.
    "Nu ben ik een panda!" grinnikte ik.

Joshua
    Ik grinnik zachtjes weer en kijk haar grijnzend aan. 'Mijn lieve panda.' zeg ik dan en zie de schaatsbaan.
    Ik trek haar zachtjes met me mee naar de schaatsbaan.