• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Creepy ontvoerder boeman
    Ik ben in mijn gebruikelijke steegje. Mijn nagels zien er gehavend uit en er zit wat troep onder. Ik wil wel goed voor de dag komen. Er komt een meisje de steeg in gelopen en mijn ogen glijden gelijk naar haar toe. Ik sta tegen de muur aan geleund, ze heeft niet gelijk door dat ik er ben. Ik maak me los van de muur. 'Hallo juffrouw,' zeg ik dan vriendelijk tegen haar. Haar haar is gekleurd geverfd. Het staat haar goed en ze ziet er ook erg goed uit. Misschien potentieel. 'Een geweldige dag, is het niet?' Zeg ik dan en zet een paar onschuldige stappen in haar richting.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik schrik even op en glimlach dan vriendelijk naar de man. 'Ja het is mooi weer maar ik had liever dat het sneeuwde.' zeg ik eerlijk. Een witte kerst zou toch leuk zijn. Mijn ademhaling is weer in orde. 'Nou dan ga ik weer een stukje rennen.' zeg ik tegen de man.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    'Ik vroeg je om de bh om te houden en je hebt hem nog steeds aan.' verklaar ik en drink dan van mijn fruitsap.
    Ik pak haar hand vast en knijp er zachtjes in.


    Leslie Day
    Ik kijk even bij mezelf beneden naar mijn borsten. 'Valt het erg op?' Vraag ik hem dan. Jake heeft mijn hand beet. 'Hee... Wacht eens even,' begin ik, 'je keek naar mijn borsten!' Een kleine grijns zit op mijn gezicht. 'En wil je ook een warm broodje? Of een croissant?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk betrapt naar mijn bord. 'Sorry?' en dan vraagt ze of ik ook een broodje wil.
    'Een croissant is goed.' glimlach ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik schrik even op en glimlach dan vriendelijk naar de man. 'Ja het is mooi weer maar ik had liever dat het sneeuwde.' zeg ik eerlijk. Een witte kerst zou toch leuk zijn. Mijn ademhaling is weer in orde. 'Nou dan ga ik weer een stukje rennen.' zeg ik tegen de man.


    Creepy ontvoerder boeman
    Ze schrikt in eerste instantie maar doet dan vriendelijk. Niet wantrouwend dus. Hm, mooi. 'Ja, sneeuw is inderdaad mooi. Maar dat komt wellicht volgend jaar weer,' zeg ik dan, ook zogenaamd vriendelijk. 'O, wacht heel even,' zeg ik dan en zet nog een paar stappen in haar richting. 'Ik hoopte al dat er iemand voorbij zou komen. Om de hoek staan een paar boodschappentassen, alleen ze zijn te veel om in mijn eentje te dragen. Zeker nu ik zo'n last van mijn rug heb. Zou je kunnen helpen? Je lijkt me een sportieve meid.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Het geeft niets,' grinnik ik dan. 'Ik had er ook zelf voor kunnen kiezen om die andere weer aan te trekken.' Mijn borsten zijn hier dus echt groter in. Ik knik als Jake om een croissant vraagt. Ik leg die op zijn bord en glimlach dan naar hem terwijl ik zijn hand weer beet pak. Zelf pak ik een warm broodje en doe er wat kaas op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem aan als hij vraagt of ik even wil wachten. Hij zegt dat er boodschappentassen om de hoek staan en hij ze niet alleen kan dragen. 'Natuurlijk help ik.' glimlach ik naar de vreemde man. Ik loop de hoek om en kijk zoekend om me heen. 'Ik zie geen tassen?' zeg ik licht vragend maar kijk niet om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik begin te knabbelen aan mijn croissant en adem even in en uit en drink nog wat.
    Ik geniet even van de stilte en de vredige sfeer die er nu hangt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Engerd
    Ze glimlacht naar me en stemt toe. O zo dom meisje. Ze loopt voor me uit en komt dan tot de ontdekking dat er geen tassen zijn. Alleen maar een uitgestorven straatje en mijn busje. 'Eh ja, ja dat klopt,' zeg ik dan glimlachend. 'Sorry, ik had dit graag makkelijker gewild. Maar ik moet dit gewoon zo doen,' begin ik dan. Dan pak ik haar vanuit het niets stevig bij haar polsen vast en kijk haar aan. Ik lach naar haar. 'Ga je mee even een ritje maken in mijn busje?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Even is er een perfecte stilte, tenminste we praten niet, en ik kijk liefdevol naar Jake. Dan spreek ik, 'Wie komen er allemaal?' Vraag ik dan aan hem. Ik ben benieuwd wie ik allemaal ga ontmoeten. En ook hoe zijn moeder en vader er aan toe zijn, of de dood van Kate goed verwerkt is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik probeer me direct los te trekken. 'Laat me los creep!' roep ik en begin te slaan en te shoppen.
    Ik probeer het op een rennen te zetten maar hij heeft me te stevig vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Iedereen. De hele familie. Het is een verplichting. Zelfs de beste smoes werkt niet met kerst dan moet je gewoon komen. Nou ja behalve als ze je niet willen zien.' zeg ik en rol met mijn ogen. Daarom was ik niet geweest de afgelopen jaren. Ik was verslaafd en liet me te veel doen door verdriet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Griezel ^^
    Ze probeert zich los te trekken. 'Ik ben geen Creep,' zeg ik zogenaamd geschrokt. 'Ik wil gewoon wat gezelschap tijdens de kerstdagen... En daarna ook nog.' Ik glimlach naar haar, ik doe niets fout. Ze wil het heus wel. 'Heb je een vriendje?' Vraag ik haar dan doodnormaal. Ik sleur haar mee richting mijn busje. Ik draai haar om en houd mijn arm om haar keel zodat ze niet weg kan. Ik doe het busje open.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Het is dus een verplichting. 'Het is lang geleden dat ik kerst met iemand heb gevierd,' zeg ik dan. Ik kijk naar Jake. Iets zegt me dat hij ook niet mocht komen. 'Gebeurd het vaak dat iemand niet komt?' Vraag ik dan aan hem. 'En door wat voor redenen dan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Hij sleurt me mee naar het busje. 'Ja ik heb een vriendje, hij vilt je levend.' zeg ik en probeer me weer los te trekken maar hij houd me dan zo vast dat ik niet weg kan en open het busje. 'Wat wil je van me? Mijn geld?' vraag ik hem dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'