• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake S.
    'Niet vaak, ik was de enige die jaren niet gekomen ben omdat ik aan de drugs was.' zeg ik. 'Als je je te veel laat meeslepen door je gevoelens en je zo kapot maakt mag je niet komen omdat je anders de kerstsfeer verpest.'

Creep
    'Als ik je geld zou willen had ik dat allang van je gestolen,' zeg ik tegen haar. Ik streel een keer met mijn vrije hand over haar wang waarna ik haar het busje in duw en er zelf achteraan stap. Ik doe de deur achter me dicht en kijk haar dan aan. 'En je vriendje hoeft er niet achter te komen. Sterker nog, hij komt er niet achter dat het door mij komt. Mag ik je mobieltje even?' Vraag ik haar dan met een glimlach.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Leslie Day
    Ik kijk even naar mijn eten. Ik weet wel wat er gebeurd als Jake drugs neemt. Dan wordt hij helemaal lollig en vol lust. En hij gaat zichzelf dan snijden. De keer dat ik het zag tenminste. 8 wonden op zijn arm, met die ene jongen.. Oliver geloof ik. 'Ach, je mag nu toch weer komen, dus dat is mooi,' zeg ik dan met een glimlach.

Alexi
    Ik bijt op mijn lip maar liegen heeft geen zin. Ik pak het en gooi het naar hem. Dan kruip ik naar achteren. Zover mogelijk uit zijn buurt. Mijn blik glijd naar de deuren en dan naar hem. Zou ik het halen?

Jake S.
    Ik glimlach 'Allemaal door jouw.' zeg ik eerlijk 'Anders zou het weer een familieloze kerst geweest zijn.'
    Het is waar mam weet gewoon dat ik beter ben bij Leslie. Vrolijker.

Creep
    Ze gooit het mobieltje naar me en ik grinnik. 'Je had die ook best wel mogen geven hoor,' zeg ik dan tegen haar. Ik doe gewoon vriendelijk. Ik kijk in haar mobieltje. 'Wie is je vriendje?'vraag ik haar dan. Ik zie een nummer wat bovenaan de lijst staat en zelfs onder haar snelkeuzetoets. 'Laat me raden. Axton? Wat een rotnaam,' zeg ik dan. 'Zal ik hem even voor je bellen? Hoef je ook niet bang te zijn dat hij ongerust is.'

Leslie Day
    'Je zou vanzelf wel weer op het goede pad terecht gekomen zijn Jake,' zeg ik glimlachend. 'Dat zal jou altijd lukken. Dat weet ik gewoon zeker.' Ik knijp even kort in zijn hand en eet dan verder. Soms dan vraag ik me weleens af of onze relatie niet al veel eerder had moeten stoppen.. Dan was Jake gewoon zonder mij verder gaan leven, en dan had ik hem en hij mij een stuk minder ellende bezorgd. Maar dat idee verwerp ik altijd meteen. Ik ben gelukkig met Jake. 'Dan heb ik er nu extra zin in om te gaan, zodat jij het ook weer met iedereen viert.'

Alexi
    'Laat Axton hier alsjeblief buiten.' smeek ik hem. Ik wil niet weten wat er zou gebeuren als Axton hier achterkomt.
    Ik ontsnap zelf wel, op mijn eigen manier. Dan heb ik nog liever dat hij hem smst dan belt. Ik weet niet waarom.

Jake S.
    Ik lach zachtjes en kus haar zachtjes. Ik strijk over haar wang en eet dan verder.
    'Niet te veel eten he? Mijn moeder gaat weer overdrijven met haar eten.'

Creep
    'Dus je wilt dat ik niets laat horen en dat hij helemaal gaat flippen. Hij zal het toch wel fijn vinden om te weten dat je niet meer thuis komt?' Vraag ik haar dan. 'Of mag je demoontje dat niet weten, Alexi?' En ik kijk haar aan met een glimlach. Ik druk dan op de contact Axton, om een sms te versturen. Axton, ik maak het met je uit. Ik ga er vandoor met een oudere veel leukere geile man. Xoxo Alexi. Ik heb mijn research van te voren al gedaan. Ik ben een demonenjager. 'Zal ik hem versturen?' Ik lees de sms hardop aan haar voor.

Alexi
    Ik kijk hem met tranen in mijn ogen aan en schud mijn hoofd. Ik pak zijn arm vast en kijk hem smekend aan. 'Alsjeblief doe me dit niet aan.' smeek ik hem en mijn lip trilt zachtjes. Ik kan niet leven zonder Axton, en hoe weet hij dat hij een demon is?

[reageer morgenochtend wel als je nu nog eens post :)]

Creep
    Ik zie de tranen in haar ogen en ze pakt mijn arm dan vast. Aha, ze is dus al van het lichamelijke contact. Ik streel weer over haar wang. 'Stil maar. Je kan gaan als ik klaar ben oke?' Zeg ik dan. 'Er moeten alleen een paar dingetjes gebeuren. Axton is een slechte jongen. Dus hij moet aangepakt worden. En ja, ik ben een man en heb zo mijn behoeftes. En jij bent de sleutel tot dit alles.' Ik glimlach naar haar en haal mijn hand terug van haar wang vandaan. 'Het komt wel goed schat. En ik zal dat sms'je niet versturen.'

Alexi
    Ik glimlach zwakjes. Bang door zijn woorden maar ook opgelucht en laat hem weer los om achteruit te schuiven. Ik veeg de tranen weg van mijn wangen en observeer de man even. Mijn hoofd bonkt nog steeds en de angst stroomt door me heen.

Engerd
    Ze glimlacht naar me, dat is een mooi goed teken. Maar ik zie wel de angst in haar ogen, dat mag ook wel. 'Rustig maar kleine meid,' zeg ik glimlachend tegen haar. We gaan even een stukje rijden. En ik verwacht dat je je gewoon rustig houdt oke?' Zeg ik tegen haar. Ik kijk haar aan en knik dan. Ik wacht niet op antwoord af en doe de deur dan open en spring eruit en voordat ze me achterna kan komen gooi ik de deur dicht en doe ik die achter me op slot. Dan loop ik om her busje heen richting de bestuurderskant. Ik stap in. Achterin zitten geen ramen maar ik heb hier wel een schuif luikje zodat ik met haar kan praten.

Alexi
    Ik leun met mijn hoofd tegen de zijkant van de wagen en zing zachtjes voor mezelf. Voor de angst weg te jagen. Ik zing Hijo de la luna en denk aan Axton, Mayra en Tyler.

Engerd
    Ik heb haar mobiel gewoon achterin laten liggen, want als ze verstandig is blijft ze er gewoon vanaf. Hoewel het al wel gebleken is hoe naïef en dom ze is door een vreemde man in een steeg te willen helpen. Ik ben een best eenzame man, mijn vrouw heeft me verlaten omdat ik op demonen jaagde. Jennifer... Ik hou van haar, zij niet meer van mij. Einde story. En nu doe ik me te goed aan andere jonge meisjes. Ik rijd in een hoog tempo en kom dan aan bij het alleenstaande huis. Ik parkeer de auto. Er zitten hekken om mijn stuk grond heen. Ik stap uit en loop op mijn gemak naar de deur van het busje. Ik haal die van het slot af en doe die open. 'Zo schat, we zijn thuis,' zeg ik met een glimlachje tegen haar.