• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

LostMagic schreef:
    Alexi
    'Laat Axton hier alsjeblief buiten.' smeek ik hem. Ik wil niet weten wat er zou gebeuren als Axton hier achterkomt.
    Ik ontsnap zelf wel, op mijn eigen manier. Dan heb ik nog liever dat hij hem smst dan belt. Ik weet niet waarom.

Jake S.
    Ik lach zachtjes en kus haar zachtjes. Ik strijk over haar wang en eet dan verder.
    'Niet te veel eten he? Mijn moeder gaat weer overdrijven met haar eten.'

Leslie Day
    Hij kust me zachtjes en eet daarna weer verder. Ik glimlach en grinnik als hij zegt dat zijn moeder zal overdrijven met haar eten. 'Goed om te weten,' geef ik toe. Ik ben de laatste tijd niet meer zo'n grote eter. En dat komt voornamelijk door wat er allemaal gebeurd is tweeënhalve maand geleden.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik kijk hem even aan met een emotieloze blik. Ik ben zijn schat niet. De enige die dat mogen zeggen zijn Axton en mijn grootouders. Ik pak mijn gsm op en stap dan gewoon uit. ‘Waar zijn we?’ Ik weet nu al dat ik nooit de weg terug zal vinden. Mijn enige hoop is dat hij me inderdaad laat gaan of dat Axton mijn verdwijning opmerkt en me komt zoeken. Waarom ben ik soms zo naïef? Ik probeer iedereen te helpen maar nu zie ik ook wel in dat ik zo hard mogelijk had moeten rennen toen hij tegen me begon te praten. Ik kijk wat om me heen en ga dan koppig op de grond zitten. 'Breng me terug.' mompel ik en kruis mijn armen beschermend voor mijn borst.

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:00 ]

Jake
    Ik glimlach en kijk haar even aan. Dan heb ik genoeg en leun wat naar achteren. Ik glimlach nog iets breder en sluit dan even mijn ogen. Ik ben al blij dat ze mee wil. Kerst is zoveel keer leuker samen met haar.

Samuel Gaisford
    Ik had gisteren niets tegen Vans gezegd. Ja we hebben ruzie omdat ik jaloers ben. Tjah niet iedereen is perfect. Abbi kijkt me peinzend aan en ik negeer haar blik. Wat ik gisteren gedaan heb is fout. De jongen zoende Vans en uit jaloezie en woede kuste ik Abbi. Nu is alles om zeep. Vans wil me nooit meer zien waarschijnlijk. Plots spring ik recht en gooi woedend mijn boek naar de deur. Abbi zucht maar zegt nog niets.

Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik grijnsde toen ik hem zag eten. Konden we nog meer verschillen op dat gebied? Ah, maakte het ook uit. Des te makkelijk. Hij at op wat ik niet meer binnen kreeg.
    Ik nam nog een appel en at die verder nog half op. Ik legde de rest van de appel op tafel, terwijl ik wachtte tot hij ook klaar was, om mijn appel weg te gooien wanneer we langs een vuilbak lopen.

Joshua
    Ik sta op dan en gooi mijn spullen weg. Ik loop met haar naar de parking.
    'Stap maar in, m'am.' glimlach ik.

Engerd
    Ik zie dat ze me aan kijkt, haar ogen stralen geen emotie uit. Dat komt vanzelf nog wel, waarschijnlijk dan angst. Ze gaat dan op de grond zitten en beveelt me haast dat ik haar terug moet brengen. Ik zucht hoorbaar en kijk haar aan. 'Kom op, Alexi, kan je even meewerken. Want anders doe ik het gewoon op een makkelijkere manier,' zeg ik dan. Ik spring het busje in en steek mijn hand uit naar haar. 'En als je een beetje wilt opschieten dan is dat fijn.'

Leslie Day
    We zwijgen weer en ik stop net iets eerder met eten dan Jake. Ik drink mijn glas leeg en sta dan op. Ik druk een kus op Jake's lippen. 'Blijf jij maar lekker zitten dan ruim ik de tafel af schat,' zeg ik tegen hem. Ik stapel onze borden op elkaar en neem ook de kan met jus d'orange mee. Ik ruim die af en daarna het beleg wat ik terug stop in de kastjes en ijskast.

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik pak een helm van hem aan en glimlach. Hij trekt zijn zwarte jasje aan wat hem echt sexy staat. Ik heb altijd het gevoel dat ik in een motorpak er heel lomp uit zie. Ik pak Nick's hand en trek hem dan mee naar buiten de kamer uit. In mijn andere hand heb ik de helm vast. Ik loop naar buiten en zie dan mijn motor staan. Ik kijk naar die van Nick en zie dat die anders is dan die ik de vorige keer gezien heb. 'Heb je een nieuwe motor?' Vraag ik dan aan hem.

Nick
    Ze pakt mijn hand om me vervolgens mee naar buiten te trekken, wanneer we buiten zijn kijkt ze naar mijn moter en vraagt of ik een nieuwe heb... Wat moest ik daar op andwoorden? Als ik zou zeggen dat het een cadeautje van Leslie was voor kerst zou ze het nog minder leuk vinden dat ze mijn iets had gegeven. 'Ja' Andwoord ik dan maar gewoon.

Don't be like the rest of them, darling

Hayden Fitch
    Ik glimlach naar nick en wacht op zijn antwoord. Het duurt even maar dan antwoordt hij ja. Ik knik en strijk mijn haar dan naar achteren over mijn schouder. Ik zet mijn helm op, of eigenlijk de geleende helm van nick, en kijk hem aan. 'Heb je die zelf gekocht?' Vraag ik dan maar. Toch wel nieuwsgierig. Misschien van zijn vader gekregen ofzo?

Nick
    'Gekregen' Andwoord ik voordat ik mijn helm opzet, opstap en mijn moter aandoe. Ik kijk naar Hayden om vervolgens te wachten tot zij ook zover is.

LostMagic schreef:
    (...)

Joshua
    Ik sta op dan en gooi mijn spullen weg. Ik loop met haar naar de parking.
    'Stap maar in, m'am.' glimlach ik.

Braxlin
    Ik gooide mijn spullen ook weg en volgde hem dan naar de parking.
    Grinnikend om zijn woorden stapte ik dan in.
    "Weet jij eigenlijk een schaatsbaan in de buurt?" vroeg ik toen. Daar had ik nog niet aan gedacht.

“To live will be an awfully big adventure.”

MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Gekregen' Andwoord ik voordat ik mijn helm opzet, opstap en mijn moter aandoe. Ik kijk naar Hayden om vervolgens te wachten tot zij ook zover is.

Hayden Fitch
    Hij zegt dat hij die gekregen heeft en ik knik. Hij stapt op zijn motor en ik hoor zijn motor aangaan. Ik volg zijn voorbeeld. 'Van wie?' Vraag ik dan met een glimlach. Maar dat kan hij niet zien door mijn helm. 'Familie ofzo?'

Nick
    'Vriend' Andwoord ik op haar vraag waarna ik de parkeerplaats af rij en vervolgens wat vaart minder zodat Hayden kan inhalen. Mijn famillie zou me waarschijnlijk geen cadeaus sturen.. Mischien alleen Damon maar van mijn ouders verwachte ik totaal niets.

Hayden Fitch
    Hij zegt een vriend en ik knik weer. 'Wat aardig en gul. Een motor is nou niet iets goedkoops,' grinnik ik. Ik rijd dan achter nick aan. Ik zie dat hij iets wat vaart mindert en maak daar gebruik van met een grijns. Ik rijd snel hem voorbij en kijk even achterom. Mijn blik kruist die van hem en ik knipoog naar hem waarna ik snel wegscheur.

Nick
    Ze rijd me voorbij en knipoogt als haar blik die van mij kruist. Zo snel als ik kan en zo hard als ik kan rijd ik achter haar aan, iets wat voor mij niet echt lastiger word als er een aantal auto's passeren, ik zigzag er tussendoor en merk dat ik weer voorop rij.

Hayden Fitch
    Op een gegeven moment ligt Nick weer voorop.
    Ik voeg in en ga dan naar een andere baan. Zo snel als ik kan draai ik het gas open. En ga ik in volle vaart vooruit. Bijna raak ik een auto maar die kan ik ontwijken. Dan bedenk ik me iets. Ik ga gewoon over de vluchtstrook. Daar rijden geen auto's, zelf mag ik er eigenlijk ook niet rijden. Maar ik kom zo wel weer voor op Nick.