• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Alexi
    Ik kijk hem even zuchtend aan en sta dan zelf op zonder zijn hand aan te nemen. 'Wat?' zeg ik weer zonder mijn gevoelens, die voornamelijk uit angst bestaat, te tonen en kruis mijn armen weer voor mijn borst.

Joshua
    'Er zal er wel één in de stad zijn zeker?' opper ik en start de auto.
    Ik rij de parking af, de baan op.

Braxlin
    "Hmm, waarschijnlijk wel." glimlachte ik en zakte onderuit in de stoel.
    Ik glimlachte, terwijl ik uit het raam keek. Het was gewoon zo fijn om bij hem te zijn. Er waren zelfs geen woorden nodig. Het voelde altijd zo goed.

“To live will be an awfully big adventure.”

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Op een gegeven moment ligt Nick weer voorop.
    Ik voeg in en ga dan naar een andere baan. Zo snel als ik kan draai ik het gas open. En ga ik in volle vaart vooruit. Bijna raak ik een auto maar die kan ik ontwijken. Dan bedenk ik me iets. Ik ga gewoon over de vluchtstrook. Daar rijden geen auto's, zelf mag ik er eigenlijk ook niet rijden. Maar ik kom zo wel weer voor op Nick.

Nick
    Ik kijk om me heen aangezien ik haar nergens zie tot ik een moter me zie inhalen op de vluchtstrook, dammet, ik stond nu vast maar toen ik weer tussen de auto's door kon sneed ik ook af naar de vluchtstrook en reed net achter haar.

{Politie? -wbw-}

Don't be like the rest of them, darling

Engerd
    'Gewoon braaf meelopen en dan gaat het voor jou veel beter zijn,' zeg ik tegen haar met een glimlach. Ik leg mijn hand om haar arm zodat ze niet zomaar weg loopt. Ondanks dat er omheining om het stukje land heen zit en ze toch niet weg kan. Het is zo'n gedoe om haar dan te moeten zoeken enzo. Ik trek haar mee, niet te ruw, richting het huis. Zo, en als alles goed volgens plan verloopt hebben we straks weer een dood demoontje.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik loop mee zonder me te verzetten en kijk weer om me heen zodat ik niet naar de man moet kijken. Wie is hij, hoe weet hij van demonen en wat is hij met mij van plan? Ik ben bang dat hij er toch Axton bij gaat betrekken.

MadEyeMoody schreef:
    (...)

Nick
    Ik kijk om me heen aangezien ik haar nergens zie tot ik een moter me zie inhalen op de vluchtstrook, dammet, ik stond nu vast maar toen ik weer tussen de auto's door kon sneed ik ook af naar de vluchtstrook en reed net achter haar.

{Politie? -wbw-}

[Just what I was thinking]

Hayden Fitch
    Ik kijk even achterom en zie dan na even Nick achter me verschijnen. Ik lach en ga nog iets harder. Veel harder dan hier is toegestaan en dan ook nog eens op de vluchtstrook. Dan hoor ik iets achter me van een sirene. Ik kijk achter me en zie dan politie rijden. Fuck. Wat nu? Harder rijden en afschudden of stoppen?

Joshua
    Ik glimlach en kijk haar even aan. 'We vinden er wel eentje.' zeg ik met een lachje en zet de radio aan.
    Ik pak haar hand dan vast en knijp er zachtjes in.

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Just what I was thinking]

Hayden Fitch
    Ik kijk even achterom en zie dan na even Nick achter me verschijnen. Ik lach en ga nog iets harder. Veel harder dan hier is toegestaan en dan ook nog eens op de vluchtstrook. Dan hoor ik iets achter me van een sirene. Ik kijk achter me en zie dan politie rijden. Fuck. Wat nu? Harder rijden en afschudden of stoppen?

Nick
    Als ik een sirene hoor kijk ik achterom om vervolgens naast Hayden te rijden die afgelijd werd door de politiewagen ik kijk opzij met een vragende blik afschudden of stoppen?

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik loop mee zonder me te verzetten en kijk weer om me heen zodat ik niet naar de man moet kijken. Wie is hij, hoe weet hij van demonen en wat is hij met mij van plan? Ik ben bang dat hij er toch Axton bij gaat betrekken.

Engerd
    Ze loopt me mee en ik grijns licht. Ze verzet zich niet. Dat vind ik wel mooi. Misschien dat ze met nog wel meer doet zonder zich te verzetten. Ik open de deur en duw haar dan iets hardhandig naar binnen. Ach ja, wat rot voor haar. Ik sluit de deur achter me en doe die op slot. Er zitten ook sloten op de ramen. Dus daar kan ze niet door weg. 'Zo, eens even kijken,' zeg ik dan en loop voor haar uit. Ik heb haar al weer losgelaten. Ik doe wat lichten aan in huis en wrijf in mijn handen.

Braxlin
    "En zo niet, zolang ik mijn dag bij jou kan besteden ben ik al gelukkig." glimlachte ik naar hem en kneep even terug in zijn hand.
    Met mijn vrije hand drukte ik op wat knopjes bij de radio tot ik Don't wake me up van Chris Brown hoorde. Ik was echt gek van die song en zette het geluid meteen wat luider. Zachtjes begon ik mee te zingen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik kijk hem oplettend en wantrouwig aan en volg hem met mijn ogen. ik blijf binnen stok stil staan en weet niet wat te doen. Ik probeer aan leukere dingen te denken en dwing me mezelf naar de zetel te bewegen. Ik ga zitten en trek mijn benen op en trek ze tegen me aan.

Joshua
    Ik lach zachtjes en concentreer me terug op de baan. Ik neurie zachtjes mee.
    Ik denk na ondertussen naar waar ik moet gaan.

{Lol.. Als ik Alexi zou zijn zou ik zo snel mogelijk wegrennen naar de ramen ofzo XD}

MadEyeMoody schreef:
    (...)

Nick
    Als ik een sirene hoor kijk ik achterom om vervolgens naast Hayden te rijden die afgelijd werd door de politiewagen ik kijk opzij met een vragende blik afschudden of stoppen?

MadEyeMoody schreef:
    (...)

Nick

Hayden Fitch
    Ik kijk opzij naar Nick. We rijden naast elkaar. Ugh, kon ik nou maar verdwijnen ofzo. Ik blik met een grijns naar hem voor het afschudden. Dat heb ik nou altijd al eens willen doen.

[Er zitten sloten op de ramen Ellie ^*]

{Je kan het nogsteeds proberen? Anders iets zoeken om het raam in te slaan XD}

Nick
    Ze grijnst naar me en ik neem dat als teken dat we de politie gaan afschudden. Aangezien we nu nog naast elkaar rijden buig in naar voren en geef ik veel meer gas.