• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 14:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik nam plots mijn Iphone uit mijn zak en zocht het gewoon op op google. Dat ik daar niet eerder aan had gedacht.
    "In deze stad is er geen, maar wel in het volgende stadje." zei ik toen en gaf hem het adres door. "Kan je het vinden?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik toets het adres in mijn gps en glimlach dan.
    Ik luister naar mijn gps en rijd naar het stadje. Dan parkeer ik de auto.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    {Je kan het nogsteeds proberen? Anders iets zoeken om het raam in te slaan XD}

    Nick
    Ze grijnst naar me en ik neem dat als teken dat we de politie gaan afschudden. Aangezien we nu nog naast elkaar rijden buig in naar voren en geef ik veel meer gas.


    {Ik ga mijn suprise verven ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem oplettend en wantrouwig aan en volg hem met mijn ogen. ik blijf binnen stok stil staan en weet niet wat te doen. Ik probeer aan leukere dingen te denken en dwing me mezelf naar de zetel te bewegen. Ik ga zitten en trek mijn benen op en trek ze tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem oplettend en wantrouwig aan en volg hem met mijn ogen. ik blijf binnen stok stil staan en weet niet wat te doen. Ik probeer aan leukere dingen te denken en dwing me mezelf naar de zetel te bewegen. Ik ga zitten en trek mijn benen op en trek ze tegen me aan.


    Philip
    Ik voel haar naar me kijken en blik even naar haar. Ze gaat uiteindelijk in een stoel zitten en ik kijk naar haar. Mijn ogen gaan even langs haar lichaam terwijl ik mijn jas uit trek. Ze ziet er goed uit, sexy. Ondanks dat ze jogkleren aan heeft. Ik hang mijn jas op. 'Wil je iets te drinken?' Vraag ik haar dan. Gewoon doodnormaalz


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik toets het adres in mijn gps en glimlach dan.
    Ik luister naar mijn gps en rijd naar het stadje. Dan parkeer ik de auto.

    Braxlin
    "Hier zijn we dan!" grijnsde ik en sprong hyper op en neer, maar bleef toen plots stil zitten.
    "Oh, shit! We hebben geen handschoenen mee!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden
    Nick gaat al snel voor me uit en ik volg zijn voorbeeld. Ik buig me voorover zodat de wind over me heen vliegt en ga harder. Mijn moor kan niet veel harder meer. Maar de politie auto's komen ook niet in de buurt meer van ons. Het zijn er twee nu. Ik lach zachtjes voor mezelf. Wat een gaaf gevoel, de kick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Hij vraagt of ik iets wil drinken. 'Nee dank je.' mompel ik zachtjes en wil hem niet meer aankijken. Ik bibber zachtjes. Het is hier koud. Ik kijk of ik iets vind een deken of zo zonder dat hij iets merkt.

    Joshua
    'Er zijn wel winkels.' zeg ik glimlachend en stap uit. Ik loop naar de andere kant en open haar portier.
    'Alsjeblief lief.' glimlach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik glimlach warm naar hem en stap uit.
    "Dank je, schat." zei ik en drukte een kus op zijn lippen. "Zouden ze hier ook zo van die schattige mutsjes hebben met van die berenoortjes op?" vroeg ik toen grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Waarom? Een nieuwe muts nodig?' vraag ik, verstrengel onze vingers en sluit de auto. Ik loop naar de winkelstraat en loop een winkel binnen.
    Ik loop naar de afdeling met mutsen, sjalen en handschoenen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden
    Nick gaat al snel voor me uit en ik volg zijn voorbeeld. Ik buig me voorover zodat de wind over me heen vliegt en ga harder. Mijn motor kan niet veel harder meer. Maar de politie auto's komen ook niet in de buurt meer van ons. Het zijn er twee nu. Ik lach zachtjes voor mezelf. Wat een gaaf gevoel, de kick.


    Nick
    Ik zet mijn moter op de laatste stand en ook direct het hoogtst, ik haalde haar weer in en merkte dat ik nu twee sirenes hoorde inplaats van twee, ik paste mijn gehoor aan op de politie auto om tehoren dat ze versterking roepten en grijnsde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    "Nee, maar ik wil ze gewoon." grinnikte ik. Ik kneep even zacht in zijn hand, terwijl we wat tussen de mutsen en handschoenen heen liepen. Plots zag ik precies liggen wat ik wou. Ik nam het meteen van de plank en toonde het aan hem.
    "Met handschoenen!" riep ik er nog blij bij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik schud even lachend mijn hoofd en pak dan ook een paar handdoeken. Ik kijk haar aan en pak ze over. 'Laat mij maar.' glimlach ik en druk een kus op haar wang voor ik naar de kassa loop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Hij vraagt of ik iets wil drinken. 'Nee dank je.' mompel ik zachtjes en wil hem niet meer aankijken. Ik bibber zachtjes. Het is hier koud. Ik kijk of ik iets vind een deken of zo zonder dat hij iets merkt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Maar dat hoeft niet, hoor... Ik heb toch een rijke papa, die sinds hij mama niet meer moet onderhouden, bijna alles op mijn rekening stort." glimlachte ik, terwijl ik hem achterna liep.
    Ik voelde plots mijn gsm in mijn broekzak trillen, maar reageerde niet meteen. Ik keek zo wel.


    “To live will be an awfully big adventure.”