• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kijk hem zielig aan en rol dan van hem af. En val uit de zetel. Ik blijf gewoon liggen en staar naar het plafond. Ik voel me niet moe, enkel heel licht, alsof ik een veertje ben die gewoon mee gaat met de wind.

    Joshua Devine
    Ik grinnik om haar Oeps oeps. Ik leg mijn arm om haar middel zodat ik haar goed vastheb en kijk haar even glimlachend aan. 'Kom op Rose' lach ik en loop met haar naar het bos waar er een pad ligt terug naar de school.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ik neem aan dat je gaat?' Vraag ik haar, het was niet echt een vraag maar een bevestiging, natuurlijk zou ze gaan. Het was haar familie en daarbij was het maar één keer per jaar kerst.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat hij aanneemt dat ik ga en ik haal mijn schouders op. 'Ik wil helemaal niet gaan aangezien mijn kerst nu net zo leuk begon. En ik vier het liever met jou dan met mijn vader die er normaal toch nooit is,' zeg ik dan naar waarheid tegen Nick. Ik leun met mijn hoofd tegen zijn schouder aan en kijk voor me uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem zielig aan en rol dan van hem af. En val uit de zetel. Ik blijf gewoon liggen en staar naar het plafond. Ik voel me niet moe, enkel heel licht, alsof ik een veertje ben die gewoon mee gaat met de wind.

    Joshua Devine
    Ik grinnik om haar Oeps oeps. Ik leg mijn arm om haar middel zodat ik haar goed vastheb en kijk haar even glimlachend aan. 'Kom op Rose' lach ik en loop met haar naar het bos waar er een pad ligt terug naar de school.

    Axton
    Ik keek bezorgd over de rand van de zetel, maar toen ik zag dat alles goed was, verstijfde ik gewoon. Ok, ze ligt stil, gewoon niet bewegen, misschien viel ze vanzelf wel in slaap...

    Braxlin Rose
    Ik grinnikte en liet toe dat hij me door het bos terug naar school leidde. Het was koud buiten, maar de warmte van daar binnen hing nog dicht op mijn huid. Bij een open plek trok ik me plots los. De sneeuw die er lag was egaal en zonder enige onderbreking. Dat moest veranderen.
    Ik sprong erin en liet me op mijn rug vallen, om een sneeuwengeltje te maken. De sneeuw was onverwacht diep op deze plek en ik geraakte helemaal doorweekt. Niet dat het me iets kon schelen. Niets kon me nog schelen, want de wereld was toch zo mooi...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Als je toch wilt gaan vind ik het niet erg' zeg ik tegen haar als ze haar hooft op mijn schouder legt. Al hoopte ik dat ze niet weg zou gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet gaan.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik neurie zachtjes even en sta dan recht. Ik ga in de andere zetel zitten en negeer hem een beetje. Oke misschien kinderachtig dat ik het doe omdat ik mijn zin niet krjg maar he? Ik ben dronken... denk ik toch. Ik druk op play en de sound of music gaat weer verder.

    Joshua Devine
    Ik zucht en til haar op en draag haar nu. 'Je bent echt dronken Rose.' mompel ik en houd haar stevig tegen me aan zou dat ze het niet koud krijgt. Ik zorg dat het iets warmer rond haar word en draag haar naar school. Sneeuwengelen maken met alleen een kort kleedje aan, hoe bestaat het.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik ging heel langzaam rechtop zitten en keek met 1 oog naar de film en 1 oog naar haar.
    Ok, tot nu toe ging het goed. Ik moest grijnzen om mijn eigen behoedzame gedoe, maar ik wou gewoon dat ze zich geen pijn deed...

    Braxlin 'Rose'
    "Nee, hoor." grijnsde ik. "Ik ben gewoon... een beetje aangeschoten." grinnikte ik. Ik vond de manier waarop ik heen en weer wiegde doordat hij mij droeg zo grappig dat ik bijna constant zat te giechelen.
    "Ik heb dorst." zei ik plots.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Als je toch wilt gaan vind ik het niet erg' zeg ik tegen haar als ze haar hooft op mijn schouder legt. Al hoopte ik dat ze niet weg zou gaan.


    Hayden Fitch
    Hij zegt dat als ik wil gaan hij het niet erg vindt... Wil hij dan niet met me samen zijn met kerst? 'O eh,' zeg ik dan. 'Ik wil niet dat je alleen bent met kerst, mijn vader en ik hebben het al vaker niet samen gevierd dus..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik heb het koud en ril maar zeg er niets van. Ik begin de niezen plots en kijk weer naar het scherm. Het is mijn lievelingsstukje van met de donder en favorite things. Alhoewel het vorige liedje en edelweiss ook mooi zijn.

    Joshua Devine
    'Er staat nog wat cola op de kamer. Ik twijfel of ik zou vliegen, dan zouden we er zoveel sneller zijn maar Brax weet nog van niets dus geen slim plan. Al kan ze denken dat ze gedroomd heeft. Ik twijfel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Huiswerk is saaaaaaaaai]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik zag dat ze het koud had en schoof wat dichterbij. Voorzichtig sloeg ik mijn arm om haar heen en trok haar wat tegen me aan.
    "Het spijt me, schat, maar als je dronken bent doe je dingen die je misschien niet wilt..." niet dat ze die dingen allemaal nog niet gedaan heeft of zo, maar het was het principe.

    Braxlin Rose
    "Je moet je haar eens roze verven." zei ik plots. "Zou je goed staan."
    Ik niesde plots en hield mijn hand voor mijn mond.
    "Oh, oh. Snel, straks komen de blauwe eenhoorns." grinnikte ik. God, moest ik weten wat ik hier allemaal zat te lallen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik antwoord niet direct en vraag me iets af. Hoelang zou hij zijn verzet tegen kunnen houden? Ik grinnik en kijk hem even aan. 'En als ik strip?' vraag ik hem met een opgetrokken wenkbrauw.

    [taart bakken]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar even fronsend aan
    "Dan hou ik je tegen..." zei ik zacht. "Morgen mag je doen wat je wilt, maar hou het vanavond wat rustig, ok?" probeerde ik haar te overtuigen.
    Ze zou het vast niet zo moeilijk hebben met mij overtuigen, maar ik hoopte dat ze het niet ging uitproberen en het gewoon opgaf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat als ik wil gaan hij het niet erg vindt... Wil hij dan niet met me samen zijn met kerst? 'O eh,' zeg ik dan. 'Ik wil niet dat je alleen bent met kerst, mijn vader en ik hebben het al vaker niet samen gevierd dus..'


    Nick
    'Kies jij maar wat je wilt doen' Andwoord ik, 'Ik kan het moeilijk voor je doen' Voeg ik er aan toe, en daarbij heb ik het vaker alleen geviert.. meer dan honderd jaar? Zelfs vaak genoeg dat ik een dorpje door liep om vervolgens te merken dat er kerstbomen bij de mensen in huis stonden en ik er dan pas achterkwam dat het kerst was.


    Don't be like the rest of them, darling