• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Hij kust me kort en verbaasd me daarna als hij zegt dat er een cadeautje voor me onder de kerstboom ligt. Ik blik even naar de kerstboom. 'Voor mij?' Vraag ik verbaasd en kijk nick weer aan. 'Maar hoe-' begin ik dan. Wat wil ik eigenlijk precies zeggen?


    Nick
    'Voor jouw ja' Andwoord ik, 'Maar hoe?' Herhaal ik vragend, ik begreep niet wat ze er mee wou zeggen. Mischien hoe het er kwam, meeste mensen kopen cadeautjes en dat had ik nu ook eens gedaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij beaamt dat het voor mij is en ik sta dan voorzichtig op om het te pakken. Hij herhaalt mijn afgebroken zin en ik maak een wegwerpgebaar. 'Laat die zin maar zitten,' zeg ik tegen hem. Ik wilde vragen hoe hij dat gedaan had en wanneer. Aangezien we sinds gisteravond gezoend hebben.. Tenminste. Dat het echt is. En sinds dien heeft hij het niet kunnen kopen. Zou hij het daarvoor al gekocht hebben? Ik pak het pakje op en loop ermee terug naar Nick. 'Maar ik heb niets voor jou,' zeg ik dan voordat ik het cadeautje uit pak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Ik eh-' stamel ik zachtjes. Het was gewoon een geintje. Ik sta recht en trek haar tegen me aan. 'Je bent ongelooflijk, ik bedoelde het niet zo.' grinnik ik en kus haar teder even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Hij beaamt dat het voor mij is en ik sta dan voorzichtig op om het te pakken. Hij herhaalt mijn afgebroken zin en ik maak een wegwerpgebaar. 'Laat die zin maar zitten,' zeg ik tegen hem. Ik wilde vragen hoe hij dat gedaan had en wanneer. Aangezien we sinds gisteravond gezoend hebben.. Tenminste. Dat het echt is. En sinds dien heeft hij het niet kunnen kopen. Zou hij het daarvoor al gekocht hebben? Ik pak het pakje op en loop ermee terug naar Nick. 'Maar ik heb niets voor jou,' zeg ik dan voordat ik het cadeautje uit pak.


    Nick
    'Maakt niet uit' Andwoord ik, waarna ik wat rechterop ga zitten. 'Maak nou maar gewoon open' Voeg ik er aan toe en kijk haar aan, ik had deze samen met het cadeautje voor Leslie gekocht.. Voor het bal, waarom? Geen idee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik ongelooflijk ben en dat hij het niet zo bedoelde. Nu pas schiet er een glimlach over mijn gezicht. Ik kus hem even terug en verbreek dan de kus met een lachje. 'Je had toch niet echt gedacht dat ik dit setje aan zou houden? Ik moet voor je familie verschijnen. Dus een beetje netjes mag wel,' knipoog ik. Straks verwissel ik dit setje gewoon voor een ander. 'Dus geniet er maar van zolang het duurt,' plaag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden
    Hij zegt dat het niet uitmaakt en hij zegt dat ik het nu maar gewoon moet openmaken. Ik doe wat hij zegt en maak de verpakking open. Er komt iets zwarts uit en dan zie ik tot mijn verbazing dat het een motorpak is. 'Zo geweldig!' Zeg ik dan echt vrolijk. Ik kijk nick aan en dan druk ik mijn lippen op die van hem. 'Dank je Nick,' zeg ik zacht tegen zijn lippen aan waarna ik weer naar het pak kijk. Mijn oude is kapot gegaan bij mijn ongeluk denk ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik grinnik 'Je gaat toch kleren hierover dragen? Dan zien ze het toch niet?' probeer ik en glimlach dan even scheef.
    Ik strijk zachtjes over haar zij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Alsjeblieft' Andwoord ik met een glimlach en pak vervolgens het overgebleven broodje en neem daar een hap van.. Blijkbaar had ik toch honger gekregen


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Dus je wilt dat ik ze wel aanhoudt?' Vraag ik hem dan en kijk hem aan. Zijn hand streelt mijn zij. We zijn beiden slechts gehuld in ondergoed. 'En dankzij deze lieftallige push up lijken mijn borsten groter. Zijn ze dan niet te groot?' Vraag ik hem onschuldig en steek mijn borsten iets vooruit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik rol met mijn ogen en probeer niet naar beneden te kijken. Ik antwoord niet maar druk een kusje in haar hals als antwoord min of meer. Als ik antwoord klinkt het gewoon seksistisch.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ASSDFGLHLFN! Heel reactie getypt met Hayden valt mijn mobiel uit >_>]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Pas op, anders rollen je ogen er straks nog uit,' zeg ik tegen hem met een klein scheef glimlachje. Hij drukt een kusje in mijn hals waardoor er een rilling door me heen trekt. Hij richt ook echt precies weer -waarschijnlijk per ongeluk- op mijn zwakke plek. Dat is dus een teken dat ik het moet aanhouden geloof ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach als ze rilt en trek haar zachtjes mee naar het bed. Ik trek haar op mijn schoot. 'Zo nu kijk ik naar je rug.' grinnik ik en leg mijn armen terug om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden
    Een glimlach zit op mijn gezicht en ik kijk naar het cadeau in mijn handen. Ik vind het gewoon zo lief van Nick. Ik druk nog een kusje op zijn wang en krijg dan een sms. Weer van mijn vader. Geeft niets schat, maak wel plezier met ze hè! En volgende week ben ik alweer in LA maar je kan daar wel langskomen? Ik antwoord niet gelijk. Ik voel me lichtelijk schuldig omdat ik deels tegen mijn vader lieg en hij altijd zo redelijk is. Want ik lieg door te zeggen dat ik met vrienden heb afgesproken terwijl het eigenlijk mijn vriendje is. Ik sta dan op en loop naar mijn kast. Ik pak er schoon ondergoed uit. 'Ik ga even de badkamer in om het pak aan te trekken,' zeg ik dan tegen Nick. Met snelle passen loop ik naar de badkamer, die ik weer niet op slot doe. Maar ik vertrouw er gewoon op dat Nick niet de deur zal open doen. Hij weet nu dat ik me ga omkleden dus. Ik kleed me helemaal uit en trek dan mijn slipje en bh aan. En daarna het pak. En met het pak aan loop ik weer richting Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik glimlach als ze rilt en trek haar zachtjes mee naar het bed. Ik trek haar op mijn schoot. 'Zo nu kijk ik naar je rug.' grinnik ik en leg mijn armen terug om haar middel.


    Leslie Day
    Jake trekt me mee naar het bed op zijn schoot. 'Maar nu kan ik je niet meer zien,' zeg ik met een pruillip. Ik ga andersom zitten met mijn benen aan weerszijden van hem. 'Zo kan ik je wel zien,' zeg ik met een glimlach en sla mijn armen om zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.