• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik doof het licht en trek haar nog iets dichter tegen me aan. Ik druk een kusje op haar schouder. 'Slaapwel, lieverd.' zeg ik tegen haar en glimlach. Dan sluit ik mijn ogen en probeer de vermoeidheid te laten komen. Voor ik het weet, ben ik alweg gezakt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Inplaats van slapen blijf ik wakker en was vanplan te wachten tot zij sliep maar viel zelf in slaap en weerstond de aandrang om mijn arm om haar heen te leggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik voel Jake's lippen even op mijn schouder en glimlach. 'Jij ook schat,' fluister ik. Jake valt razendsnel in slaap en ik luister naar zijn ademhaling. Op de een of andere reden kan ik niet in slaap komen.

    Hayden
    Nick vraagt heel snel in slaap en ik glimlach eventjes. Ik gaap een keer en val dan heel snel in slaap. Hopelijk heb ik de volgende ochtend geen blauwe plekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [reactie van Axton?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ontbijt]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Morning! Ik ga zo ook maar eens mijn bed uit. En ontbijtse! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik zachtjes en sta recht. Ik trek hem van zijn stoel en ga voor hem staan. 'Dans met me?' vraag ik hem. Normaal zouden we nu op het bal zijn, als ik niet zwanger geweest was maar dit is hier ook leuk. Ik zet de muziek aan en glimlach naar hem. Ik pak mijn glas wijn en drink er nog wat van. Oke misschien voel ik er toch iets van.

    Axton
    Ik nam het glas wijn uit haar handen en zette het weer op tafel, waarna ik mijn handen op haar heupen legde en glimlachend met haar begon te dansen.
    "There's no one I'd rather dance with." glimlachte ik en drukte mijn lippen op de hare, die heerlijk smaakten naar de zoete wijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kus hem onmiddellijk terug en leg mijn armen om zijn hals. Ik ga iets dichter tegen hem aan dansen zo. Ik haal na een tijdje mijn lippen van de zijne om even te kunnen ademhalen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek liefdevol glimlachend op haar neer en danste rustig verder.
    Ah, eigenlijk had ze gelijk. Het was kerstmis, we mochten ons wel eens laten gaan. Bovendien moest ik toch dubbel zoveel als haar drinken om dronken te kunnen geraken... Dat kreeg ik waarschijnlijk vanavond niet meer op en dus zou ik er zijn om voor haar te zorgen als dat nodig was.
    Ze mocht ook eens gewoon genieten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Weet je dat dit heel raar is? Ik heb bijna niets aan en jij staat hier in je normale kleren.' merk ik met een lachje op en kijk in zijn ogen. Ik zweer het je! Het is net alsof zijn ogen elke dag mooier worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk gewoon voor me uit terwijl ik in Jake's armen lig. In gedachten ga ik deze dag na. Ik ga naar de stad, kom nick tegen, drink wat met hem, dacht hem over te halen om naar het feest te komen, uiteindelijk loopt hij weg -zoals zo vaak is gebeurd-, heeft me een cadeautje gegeven, ik koop de laatste cadeautjes, ga langs school, verander Ashley, ga naar huis, Jake en ik gaan langs Alexi en Axton, we gaan weer naar huis, maken ons klaar voor het bal en gaan er ook heen, het is mooi daar, ik word jaloers -wat ik verschrikkelijk egoïstisch vind van mezelf-, Nick en Hayden zoenen, Jake vraagt me dan zo ongeveer ten huwelijk -nog niet echt want anders had er een ring bij gemoeten, hij maakte nu alleen de belofte dat hij dat zou doen-, we gaan weer naar binnen, ik dans met Nick, had een awkward gesprek waarin we de ander proberen te overtuigen dat ze wel liefde verdienen -lastig, oude liefdes-, en we eindigen gelukkig en uiteindelijk in bed. Jake en ik dan hè, niet Nick en ik. Ik heb gemengde gevoelens over deze dag. Naast me hoor ik de rustige ademhaling van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Nou, eigenlijk sta ik hier in alleen een joggingbroek en een boxer, maar als het jou beter laat voelen..." grijnsde ik en liet haar even los om mijn jogging uit te trekken.
    "Zo." glimlachte ik dan tevreden en sloeg mijn armen weer om haar heen om verder te dansen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik word lichtjes rood. 'Je moest niet speciaal voor mij je joggingbroek uittrekken, het was maar een opmerking.' zeg ik iets beschaamt en verstop mijn rode wangen in zijn borstkas. Ik leg mijn armen weer om zijn hals en adem even goed in en uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde. "Maar ik doe het graag voor jou." fluisterde ik in haar oor.
    "For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul."
    Ik weet niet wat ik had, maar ik had gewoon zin om lieve, Engelse dingetjes te zeggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ben je in een Romantische beu misschien?' glimlach ik 'Eerst de kaarsen, dan Romeo en Juliet en nu dit.' Ik vind het wel lief, heel lief. Ik druk mijn lippen even liefdevol op de zijne en kijk hem weer met een glimlach aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'