• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {XD Hoe? Ik heb even geen idee'en meer.. }
    Nick
    Ik ben nog wakker als zij in slaap valt en slaap al snel daarna, waarschijnlijk doordat ik naar haar ademhaling aan het luisteren was. Het holp me slapen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Het is hielp Ellie c: en gewoon. Dromen dat hij haar in haar armen heeft en dat hij haar dan helemaal fijn knijpt :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {XD Dat is best zielig..}

    Nick
    Ik droomde dit keer niet over Leslie maar over Hayden, ik had haar in mijn armen en iets te laat merkte ik op dat ik mijn armen iets te stevig om haar heen heb geslagen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [A joh! Ze gaat niet dood ;P]

    Hayden Fitch
    Ik slaap gewoon lekker en krijg het warmer en warmer en het ademen wordt ook moeilijker. Maar toch kan ik gewoon doorslapen, in eerste instantie. Wat ik alleen niet weet is dat ik de volgende ochtend wakker zal worden hoogstwaarschijnlijk met blauwe plekken. Totdat ik toch wakker word in de nacht. Ik merk dat het Nick is waardoor ik het zo warm heb en pijn voel. 'Nick,' zeg ik dan zachtjes in de hoop dat hij wakker wordt. Ik kan mijn armen niet bewegen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    ik word wakker en haal mijn hand snel weg als ik weet wat ik aan het doen ben. 'Sorry' zeg ik vol spijt, 'Gaat het?' vraag ik vervolgens.. Hier was ik al bang voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik zie hoe hij dan wakker wordt en verontschuldigend kijkt. 'Het geeft niets,' zeg ik dan tegen hem met een glimlachje. Ik wrijf met mijn hand over mijn arm. Die doet pijn van zijn stevige greep. 'Het gaat prima.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [terug, de film was geweldig !!!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'zeker weten?' vraag ik haar, als ik niet was wakker geworen was ze vanmorgen plat geweest. Ik ga rechtop zitten en kijk haar aan, als was het best donker, er licht in de badkamer staat nog aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    [terug, de film was geweldig !!!!]


    IKNOWRIGHT?!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    'Ja, zeker weten, we kunnen weer verder slapen,' zeg ik glimlachend tegen hem. Hij is overeind gaan zitten en ik doe hetzelfde. 'Echt Nick,' verzeker ik hem. Waarschijnlijk heb ik morgen blauwe plekken op mijn arm. Ik trek hem weer mee zodat hij naast me ligt. 'Je bent nog steeds zo warm, gaat het wel met jou?' Vraag ik hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Ik ben gewoon lichtelijk verbaasd. Doe ik soms iets mis? Nu klinkt het net alsof ik seks verslaafde ben. En eigenlijk stelde ik dit voor, voor Jake. Niet eens voor mezelf. 'Als dat is wat je wilt vind ik het goed,' zeg ik dan tegen hem en kijk hem aan. Ik ben nog naakt maar ik laat zo wel een slaapkleedje verschijnen voor mezelf ofzo.


    Jake S.
    Ik zucht en voel me verplicht het uit te leggen. 'Het is niet dat ik het niet wil, Les. Het is eerder dat je je niet verplicht hoeft te voelen als ik iets voor jouw doe, om iets terug te doen.' glimlach ik en kus haar lichtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Als dat alles is... 'Ik vroeg jou toch als eerste of je nog wensen had?' Vraag ik hem dan en kijk hem aan. 'Dus het is niets dat ik iets terug wil doen, het is omdat ik graag iets voor jou wil doen. Maar als je liever wil gaan slapen is dat goed lief.' En ik laat een slaapkleedje in mijn hand verschijnen, want ik ben nog naakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    'Ja, zeker weten, we kunnen weer verder slapen,' zeg ik glimlachend tegen hem. Hij is overeind gaan zitten en ik doe hetzelfde. 'Echt Nick,' verzeker ik hem. Waarschijnlijk heb ik morgen blauwe plekken op mijn arm. Ik trek hem weer mee zodat hij naast me ligt. 'Je bent nog steeds zo warm, gaat het wel met jou?' Vraag ik hem dan.


    Nick
    ze trekt me weer neer en vraagt vervolgens of het wel met mij gaat aangezien ik zo warm ben. 'Ja, met mij gaat het prima' andwoord ik 'gewoon.. Warm' voeg ik er aantoe. Dit keer sla ik mijn armen niet om haar heen, bang dat ik haar pijn doe.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 22:43 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik glimlach. 'Laten we maar gaan slapen, een keer zonder seks zal me vast geen kwaad doen.' grinnik ik en wacht even tot ze het aanheeft zodat ik haar in mijn armen kan trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat het met hem prima gaat, gewoon warm en ik knik. 'Oke dan, aangezien je je vanmiddag ook niet echt goed voelde of dacht te gaan voelen.' Ik gaap een keer en sluit mijn ogen weer en kom weer bij hem liggen.

    Leslie Day
    Ik knik, het is duidelijk. Ik trek het slaapkleedje aan. 'Vast en zeker niet,' zeg ik tegen hem. Ik druk nog een kus op zijn lippen en ga dan goed liggen, niet meer naakt. Ik ben wel moe en heb zin ni morgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.