• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik veeg een lokje haar uit haar gezicht. 'Je ziet er heel sexy uit zo.' grinnik ik zachtjes en druk mijn lippen nog eens even op de hare. Ik streel weer zachtjes haar rug en kijk met een glimlach in haar ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden
    Een glimlach zit op mijn gezicht en ik kijk naar het cadeau in mijn handen. Ik vind het gewoon zo lief van Nick. Ik druk nog een kusje op zijn wang en krijg dan een sms. Weer van mijn vader. Geeft niets schat, maak wel plezier met ze hè! En volgende week ben ik alweer in LA maar je kan daar wel langskomen? Ik antwoord niet gelijk. Ik voel me lichtelijk schuldig omdat ik deels tegen mijn vader lieg en hij altijd zo redelijk is. Want ik lieg door te zeggen dat ik met vrienden heb afgesproken terwijl het eigenlijk mijn vriendje is. Ik sta dan op en loop naar mijn kast. Ik pak er schoon ondergoed uit. 'Ik ga even de badkamer in om het pak aan te trekken,' zeg ik dan tegen Nick. Met snelle passen loop ik naar de badkamer, die ik weer niet op slot doe. Maar ik vertrouw er gewoon op dat Nick niet de deur zal open doen. Hij weet nu dat ik me ga omkleden dus. Ik kleed me helemaal uit en trek dan mijn slipje en bh aan. En daarna het pak. En met het pak aan loop ik weer richting Nick.


    Nick
    'Het staat je leuk' Zeg ik als ze de badkamer weer uitloopt met het pak aan. Het stond haar ook nog eens erg sexy. Ik maakte een gebaar met mijn vinger als teken dat ze zich om moest draaien.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik moet zometeen gaan.. ^^ Naar de bios, Skyfall}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik er heel sexy uit zie zo en trek hem iets dichter naar me toe tijdens de kus die volgt. 'Hm dank je,' lispel ik tegen zijn lippen. Hij streelt mijn rug en ik bijt op mijn lip als ik hem aan kijk. 'Jij mag er ook wel wezen,' lach ik. Ik duw hem achterover terwijl ik zelf zo blijf zitten. Mijn handen laat ik even over zijn borstkas strelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik ril zachtjes als ze mijn borstkas streelt en kijk haar aan met een lachje om mijn lippen.'Dank je, lief;' zeg ik.
    Ik trek haar zachtjes weer naar me toe zodat ze op me ligt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    'Het staat je leuk' Zeg ik als ze de badkamer weer uitloopt met het pak aan. Het stond haar ook nog eens erg sexy. Ik maakte een gebaar met mijn vinger als teken dat ze zich om moest draaien.


    Hayden Fitch
    Nick zegt dat het me leuk staat en ik glimlach. Ik doe wat hij gebaart dan en draai langzaam een rondje zodat hij het kan bekijken. En als ik klaar ben met het rondje loop ik naar Nick en buig me voorover om een zacht kusje op zijn lippen te drukken en hem dan aan te kijken. 'Dank je, nogmaals.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik ril zachtjes als ze mijn borstkas streelt en kijk haar aan met een lachje om mijn lippen.'Dank je, lief;' zeg ik.
    Ik trek haar zachtjes weer naar me toe zodat ze op me ligt.


    Leslie Day
    Ik voel hem rillen onder mijn handen en kijk hem met een scheve lach aan. Hij trekt me zacht naar zich toe en ik lig op hem. 'Graag gedaan,' zeg ik met een knipoog. Ik druk weer mijn lippen op die van hem en bijt even zacht in zijn onderlip en streel met mijn hand over zijn bovenbeen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S/
    Haar strelende hand op mijn bovenbeen wind me iets op en ik kus haar terug. De kus verandert in een vurige tongzoen en ik trek haar nog iets dichter tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Nick zegt dat het me leuk staat en ik glimlach. Ik doe wat hij gebaart dan en draai langzaam een rondje zodat hij het kan bekijken. En als ik klaar ben met het rondje loop ik naar Nick en buig me voorover om een zacht kusje op zijn lippen te drukken en hem dan aan te kijken. 'Dank je, nogmaals.'


    Nick
    'Geen dank' Andwoord ik en kus haar nog een keer om vervolgens op te staan, 'Zin in een ritje?' Vraag ik haar vervolgens, eens kijken hoe snel zij durfde en kon rijden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    De kus wordt een passionele tongzoen. Hij trekt me dichter tegen zich aan en ik glimlach tijdens de kus en blijf zijn bovenbeen zachtjes strelen. Mijn andere hand ligt naast hem op het bed een beetje dood te wezen. Man. Nog even en mijn borsten gaan me in de weg zitten door deze push up.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Een zacht kreuntje word gesmoord door haar lippen en ik probeer haar hand weg te halen maar het lukt niet. 'Je bent gemeen.' mompel ik tegen haar lippen aan en blijf haar heupen vasthouden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik knik als Nick zegt of ik zin heb in een ritje. 'Dat je dat nog moet vragen,' zeg ik met een scheef lachje. 'Weet jij toevallig waar mijn helm is?'vraag ik dan aan Nick. Ik heb die afgedaan toen ik op het asfalt lag en daarna heb ik niet echt meer iets meegekregen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik voel hoe Jake's hand naar die van mij reikt maar met mijn vrije hand houd ik hem tegen bij zijn schouder. 'Ik ben pas net begonnen,' zeg ik met een grijns terug tegen zijn lippen. En dan schuur ik zachtjes met mijn onder lichaam tegen dat van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik voel mijn jongeheer nog harder worden en kreun zachtjes. Ik haal mijn lippen van de hare en kijk haar aan.
    'Wat doe je me aan?' vraag ik haar hees.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik knik als Nick zegt of ik zin heb in een ritje. 'Dat je dat nog moet vragen,' zeg ik met een scheef lachje. 'Weet jij toevallig waar mijn helm is?'vraag ik dan aan Nick. Ik heb die afgedaan toen ik op het asfalt lag en daarna heb ik niet echt meer iets meegekregen.


    Nick
    'Geen idee.. Maar ik heb wel een extra voor je' Zeg ik om vervolgens twee helmen onder mijn bed vandaan te halen en pak zelf mijn zwarte jasje en trek die aan.


    Don't be like the rest of them, darling