• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Moet mijn kamer opruimen.. UGH}


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    'Wat is er?' Vraag ik als ik haar met grote ogen naar haar mobiel zie kijken, en loop naar haar toe en ga naast haar op de dekens zitten al ben ik nogsteeds even warm.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick's stem doet me opkijken, hij vraagt wat er is. Hij komt naast me op mijn bed zitten en ik stop mijn mobiel weg. 'Eh, het is een smsje van mijn vader,' zeg ik dan. Ik strijk een lok achter mijn oor en kijk naar het eten. Tussen mijn handen verkruimel ik een broodje. Wel op het bord natuurlijk, ik wil niet kruimels in mijn bed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Inderdaad' grinnik ik en pak de fles. 'Ik wil ook eens proberen!' zeg ik met een lachje en drink even van de fles. Beter niet gedaan want ik moet me vastgrijpen aan zijn arm om niet te vallen. 'Oeps.' zeg ik weer. Als ik mijn evenwicht vind laat ik hem los en giechel even zachtjes. Oke... waarom giechel ik?!

    Axton
    "Oh, rustig." grijnsde ik en nam de fles van haar over. Ik goot de rest van de inhoud naar binnen en zette ze aan de kant.
    "Kijk, ik kan ertegen. Jij niet." glimlachte ik. "Maar binnenkort houden we zoveel drinkwedstrijdjes als je wilt."
    Ik moest grijnzen om haar gegiechel. Ok, zij werd niet supergrappig of heel moe, ze werd gewoon schattig... Nog schattiger.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik hang een beetje aan zijn hals. 'Axton, ik hou van je.' zeg ik met een kleine giechel en een grote glimlach op mijn gezicht. De muziek speelt nog steeds door 'en ik wil graag drinkwedstrijdjes met je houden.' voeg ik er nog steeds lachend aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ga huiswerk maken >.< fml. Adios]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik hang een beetje aan zijn hals. 'Axton, ik hou van je.' zeg ik met een kleine giechel en een grote glimlach op mijn gezicht. De muziek speelt nog steeds door 'en ik wil graag drinkwedstrijdjes met je houden.' voeg ik er nog steeds lachend aan toe.

    Axton
    "Ik ook van jou, schat en later, babe, later..." Ik sloeg mijn armen om haar middel en hield haar stevig vast. Nou, die kreeft gingen we vanavond niet meer opeten... want gecombineerd met haar dronkenschap zou het meteen uitlopen op een enkeltje naar het toilet.
    "Laat me raden, je wilt nog niet gaan slapen?" vroeg ik grijnzend. Al zou het het slimst zijn als ze nu gewoon ging slapen, toch wist ik al op voorhand dat ze niet zou willen. Ik had nog nooit een dronken iemand gezien die vrijwillig wou gaan slapen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Hmm... gaan we nog eens verder doen met Brax en Josh?
    Het waren toch zij twee eh? :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik wil dansen en dansen en dansen.' zeg ik met een lachje en klem me weer aan hem vast als ik mijn benen even niet meer voel. Ik voel me licht in mijn hoofd en kan niet echt meer nadenken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja :P ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ok, dan dansen en dansen we wel." grinnikte ik. Tot jij in slaap valt... dacht ik er nog achterna. Want als ik keek hoe dronken ze wel niet was, zou dat vast niet lang meer duren. Ze kon natuurlijk ook zo'n uitzondering zijn, die eeuwen wakker kon blijven dan, maar de meesten gingen al snel KO.

    [hoe beginnen we dan weer bij hen? Jij een idee?]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd. 'Ik weet iets leukers.' zeg ik dan iets ondeugend en duw hem hem in de zetel achter hem. Maar omdat ik hem niet tijdig heb losgelaten val ik mee op hem en lach weer zachtjes.

    [hm nee... ze kunnen net weg gaan van het bal?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Nick's stem doet me opkijken, hij vraagt wat er is. Hij komt naast me op mijn bed zitten en ik stop mijn mobiel weg. 'Eh, het is een smsje van mijn vader,' zeg ik dan. Ik strijk een lok achter mijn oor en kijk naar het eten. Tussen mijn handen verkruimel ik een broodje. Wel op het bord natuurlijk, ik wil niet kruimels in mijn bed.


    Nick
    'Wat zei hij?' Vraag ik haar toen zij zei dat haar vader haar een sms'je had gestuurd. Ze had er met open ogen naar gekeken, waarschijnlijk was ze verbaast geweest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik grijnsde een beetje om haar onhandigheid.
    "Dat lijkt me heel leuk, schat, maar je bent dronken... Ik kan dit niet doen." glimlachte ik.

    Braxlin 'Rose'
    Ik giechelde toen ik over de drempel struikelde, tijdens het buitengaan.
    "Oeps." grijnsde ik en hielde me aan hem overeind. Mijn jurk waaide onverwachts een stukje omhoog en ik duwde hem snel weer naar beneden.
    "Oeps, oeps." zei ik nu, dubbel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    Nick vraagt aan me wat hij zei en ik leg het half afgebroken broodje weer neer en kijk naar mijn handen. 'Dat er over een half uurtje een taxi voor rijdt om me naar het vliegveld te brengen,' mompel ik dan. Waarschijnlijk is dit nog steeds niet helemaal duidelijk voor Nick. 'Mijn vader is thuis met kerst, in Nieuw-Zeeland, en het is de bedoeling dat ik er vanavond nog ben..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.