• Toen ik een paar weken geleden in Bournemouth was met school heb ik deze awesome muts gekocht

En daar heb ik al zo veel leuke opmerkingen over gehad
    Ik draag hem ook op mijn werk (markt)
    Dus ik dacht, laat ik Quizlet ook even mijn favoriete nieuwe muts zien

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Aww, die is echt leuk! (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Haha, mijn plu-kindje heeft die ook. Te schattig.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Hehe wat schattig!

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Cute! 8D

You are beautiful, you are love.

Ik heb een wasbeer (of wat het ook mag wezen) muts, maar die is ook leuk :3!

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Helyer schreef:
    Ik heb een wasbeer (of wat het ook mag wezen) muts, maar die is ook leuk :3!

Foto
    Let btw niet op mijn gezicht op die foto, hij is gemaakt in mijn werkkleding vlak na het werk

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Wat leuk! Ik heb een berenmuts, ook met oortjes. En dan ook nog eens bij passende handschoenentjes met een berenhoofdje erop ;3!

Pretty is just a pretty word.

Zooo schattig! <3

The sun will rise and we will try again.

Madonna schreef:
    Aww, die is echt leuk! (:

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt