• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Nick zegt dat ik maar moet kiezen wat ik wil. Ik kijk hem even besluiteloos aan en pak dan mijn mobiel erbij. Hi pap, ik kan niet zomaar op het laatste moment komen. Je had toch al eerder kunnen weten dat je vrij zou zijn? Ik heb met vrienden afgesproken om hier kerst te vieren en kan het niet zomaar afzeggen. Maar we kunnen het wel volgende week vieren, als je dan nog thuis bent... Ik voel me nu rottig tegenover mijn vader en kijk dan Nick aan. 'Ik blijf hier.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Weet je zeker dat je niet naar je vader toe wil? Ik heb wel vaker alleen kerst geviert' Zeg ik vervolgens twijfelend, 'Niet dat ik je weg wil hebben' Voeg ik er aan toe als ik merk dat het zo kan overkomen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik zet een glimlach op. 'Nee ik ga niet naar mijn vader. Ik blijf gewoon lekker bij jou,' zeg ik lief kijkend. Nick is degene die ik leuk vind, ik kan altijd nog met mijn vader kerst vieren. Hij zei het ineens zo op het laatste moment, dus dan gaat Nick voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Axton
    Ik keek haar even fronsend aan
    "Dan hou ik je tegen..." zei ik zacht. "Morgen mag je doen wat je wilt, maar hou het vanavond wat rustig, ok?" probeerde ik haar te overtuigen.
    Ze zou het vast niet zo moeilijk hebben met mij overtuigen, maar ik hoopte dat ze het niet ging uitproberen en het gewoon opgaf.


    Alexi
    Ik grinnik en sta gewoon op, ik zet de film stil en begin gewoon eerst wat met mijn heupen te draaien. Dan begin ik langzaam al dansend het babydolletje naar boven te doen zodat ik enkel nog in een string en mini topje sta. Ik blijf dansen.

    Joshua
    Ik schud mijn hoofd en draag haar naar binnen. Ik draag haar naar onze kamer en leg haar op haar bed. Ik doe haar hakken uit en ga zitten aan haar hoofduiteinde. 'Ik pak wel een glas cola, prinses.' zeg ik en sta weer recht.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 14:18 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Alexi is evil en ik ga Leslie wakker laten worden :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ok :p]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word de volgende ochtend wakker en merk dat ik in de loop van de nacht uit Jake's armen ben gerold. Dat komt wel goed uit, want dan maak ik hem niet wakker. Ik sta op en loop richting de badkamer. Gelijk zet ik de douche koud aan en trek het slaapkleedje over mijn hoofd uit en doe mijn string uit. Ik stap onder de douche en klem mijn kaken op elkaar. Zo koud. Maar ik word er wel goed wakker van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik word wakker als ik water hoor en zucht even en draai me weer om. Ik wil nog niet opstaan. Ik trek het kussen iets dichter tegen me aan en probeer nog wat te slapen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik zet een glimlach op. 'Nee ik ga niet naar mijn vader. Ik blijf gewoon lekker bij jou,' zeg ik lief kijkend. Nick is degene die ik leuk vind, ik kan altijd nog met mijn vader kerst vieren. Hij zei het ineens zo op het laatste moment, dus dan gaat Nick voor.


    Nick
    'Nee ik ga niet naar mijn vader. Ik blijf gewoon lekker bij jou' Zegt ze en kijkt lief. Ik glimlach en kus haar vervolgens kort. 'Er ligt trouwens een cadeautje voor je onder de kerstboom' Zeg ik vervolgens. Een nieuw moterpak.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Als ik wakker genoeg ben zet ik de douche uit. Damnit, waarom vergeet ik altijd kleren mee te nemen de douche in. Ik sla een handdoek om me heen en loop ermee de badkamer in. Met druipende haren en een koud lichaam loop ik naar de kast. Ik pak er een trui en een jeans uit. Ik laat gewoon mijn handdoek van me afglijden, voor zover ik weet slaapt Jake. Ik pak nog wat schoon ondergoed en trek dat dan aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Hij kust me kort en verbaasd me daarna als hij zegt dat er een cadeautje voor me onder de kerstboom ligt. Ik blik even naar de kerstboom. 'Voor mij?' Vraag ik verbaasd en kijk nick weer aan. 'Maar hoe-' begin ik dan. Wat wil ik eigenlijk precies zeggen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik open één oog en zie een naakte Leslie. 'Ook goeiemorgen.' mompel ik met een lichte grijns om mijn lippen. Mijn ogen glijden van haar enkels naar haar ogen omhoog. Ik draai me iets en blijf dan gewoon naar haar gezicht kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens blijkt Jake wakker te zijn, maar ik schrik niet. Ik zie zijn ogen langs mijn lichaam glijden. 'Goedemorgen lief,' zeg ik dan tegen hem. Ik trek mijn slipje aan en mijn bh. 'Nog andere voorkeuren voor een ander soort ondergoed?' Vraag ik met een kleine grijns aan hem. Jake is iets bijgedraaid en kijkt me aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Push up en string zouden wel leuk zijn.' zeg ik schijnheilig en kijk haar met een lichte grijns nog steeds aan. Ik kijk niet weg, ik wil weten wat ze gaat doen of zeggen of ... eigenlijk alles.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan en trek een wenkbrauw op. 'O is dat zo?' Vraag ik dan aan hem. Ik kijk in de kast en zoek dan even en vind het rode setje dat Jake toen heeft laten verschijnen. Nadat hij me had vastgebonden zodat ik niet achter hem aan zou komen naar de douche. Het is push up en een string. Ik klik mijn bh los en doe die uit. Die vervang ik door de push up. Mijn borsten lijken nu groter. En dan doe ik het slipje uit en vervang die voor de string. 'En wat een geluk dat het nog in een kerst kleur is ook.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.