• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Moet nu gaan... Tot vanavond ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake krijgt een stijve en ik moet lachen. Hij vraagt me hees wat ik hem aan doe. 'Oke, ik doe al niets meer,' zeg ik dan onschuldig en ga op mijn buik liggen met mijn ellebogen steunend onder me. Ik doe niets meer bij Jake en laat hem gewoon zo met een stijve liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Veel plezier!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Wel dan ga ik me gaan afkoelen omdat ik door jouw heet ben.' zeg ik en rol met mijn ogen. Ik sta op maar let op dat ze mijn stijve niet ziet. Ik geef haar nog grinnikend een luchtkusje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Met een lachje draai ik me om naar mijn rug en kijk Jake aan. Met een vinger wenk ik hem en bijt ik sexy op mijn lip. 'Kom eens,' zeg ik met een onschuldige toon erin. Ik kijk hem aan, en ondanks dat hij zijn stijve verbergt weet ik dat hij die heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik weet niet of dat zo slim is...' zeg ik aarzelend maar zucht dan en ga weer zitten.
    'Wat is er lief?' vraag ik haar dan met stijve negerend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Niets bijzonders, ik wilde je gewoon zoenen,' zeg ik dan en druk mijn lippen kort speels op die van hem. Ik zit bij hem en kijk hem aan met een twinkeling in mijn ogen van speelsheid. Het is leuk om Jake te pesten. Ik streel dan weer met mijn hand over zijn bovenbeen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik pak haar polsen vast. 'Nee nee nee, geen gepest meer.' zeg ik iets hees en wanhopig. Ik ga iets verder van haar zitten zodat ze niet meer aan mijn benen kan. 'Want dat is niet eerlijk.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij klinkt zowaar wanhopig en ik kijk naar hem. 'Waarom zo wanhopig?' Vraag ik dan aan Jake. Het lijkt net alsof hij er echt nooit meer zin in heeft. Dan toch niet. 'Ik doe al niets meer,' zeg ik dan en trek mijn handen terug en kijk hem schattend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Omdat ik je ken, eerst ga je me zitten plagen en me dan met een stijve laten zitten.' zeg ik en zucht. Ik wil haar echt op dit moment maar wil niet het risico lopen om me zelf te moeten bevredigen omdat zij plagen zo grappig vind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Kom op, dat heb ik hoogstens twee keer gedaan,' zeg ik met een knipoog tegen hem. Is dat de reden waarom hij het niet wil? 'En vaak ben jij degene die een stijve heeft en dan niet wil dat ik je bevredig hoor,' merk ik dan op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Omdat ik je niet wil misbruiken of zo.' mompel ik zachtjes en ga wat liggen. Ik kijk haar even aan. 'En ja door 2 keer ga je opletten.' grinnik ik 'en volgens mij zat jij ook achter die verwarming trukjes in de douche.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. 'Ik kan het niet begrijpen Jake,' zeg ik dan. 'Ik bied het uit mezelf aan. Waarom zou je me dan misbruiken? Het is toch niet alleen lust maar ook liefde.. Dan is het niet misbruiken.' Een schuldig glimlachje staat op mijn gezicht bij zijn volgende woorden. 'Alsof jij me nooit geplaagd hebt...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ja maar ik heb altijd gezorgd dat je klaarkwam.' grinnik ik en trek haar dan toch tegen me aan. 'Maar jij pest me veel te graag.' Ik kus haar zachtjes en druk dan een kusje op haar kaak en in haar hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jij geeft me er geen kans toe,' breng ik er mompelend tegen in. Hij trekt me tegen zich aan. 'Hm ja, dat klopt wel ja,' grinnik ik. Ik kus hem gewillig terug maar hij verlaat mijn lippen al veel te snel weer. Ik strek mijn nek zodat hij er goed bij kan en glimlach. Maar dan bedenk ik me iets. Ik kijk naar Jake en leg mijn hand tegen zijn borstkas. 'Geen geplaag?' Zeg ik dan. Dan ga ik hem verwennen, als hij toestemt tenminste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.