• Ik heb dus rollen nodig voor mijn verhaal, ik heb de verhaallijn nog niet heel erg uitgewerkt omdat ik dat ook nog wat wil aanpassen bij de rollen.

    Maar het verhaal gaat dus over een gezin in de 2e wereldoorlog en alles wat er omheen gebeurd.
    Denk aan joodse vrienden die worden verraden ( door misschien wel onverwachte mensen) en dus naar een kamp gaan.
    Onderduikers, het verzet. En iets van romantiek vind ik ook wel leuk haha.
    Veel drama en dood.

    Ja nja, het klinkt allemaal nog heel vaag en dat is het ook wel haha, maar ik kan het nog niet goed vertellen zonder dat ik personages heb.
    Ik hoop echt dat mensen er iets mee kunnen want het is heel vaag i knoww.


    -Volledige naam:
    - leeftijd(+geboortedatum):
    - uiterlijk(+foto):
    - karakter:
    - extra:


    Ik hou heel erg van lekker uitgebreide personages!



    Ik heb nodig;

    - Vader
    - Moeder
    - 6 kinderen, waarvan 1 sowieso het hoofdpersonage word. Mag een jongen of meisje zijn, word gewoon het personage waar ik het meest mee kan. ( Niet jonger al 16)
    - vrienden van hoofdpersonage ( Een van hun het liefst joods)
    - soldaten, mensen van het verzet enz. enz.
    En als je verder nog ideeën hebt, altijd goed ;D


    Alvast bedankt! x

    Ik wil wel meehelpen :) Hier komt mijn personage (een van de zes kinderen):

    -Volledige naam: Yesse Thomas Wolden
    - leeftijd(+geboortedatum): 17, 25 oktober 1923
    - uiterlijk(+foto):



    Yesse heeft blond haar dat warrig zit en heldere, lichtblauwe ogen. Zijn huid is bleek en verbrand snel. Hij is ongeveer 1.70 lang en sterk gebouwd.

    - karakter: Yesse is erg stil en op zichzelf. Hij vind het leuk om wandelingen te maken en te zwemmen. Het liefste vertelt hij niemand iets en schrijft hij alles op in een schrift, wat hij later aan zijn kinderen wil voorlezen. Hij is geduldig en lief voor andere mensen, maar hij kan erg boos worden als iemand zijn familie iets aandoet. Hij is vaak roekeloos als het omzichzelf gaat, maar erg voorzichtig als er anderen bij zijn. Hij is zorgzaam en behulpzaam, maar als hij mensen niet kent laat hij ze beter met rust.
    - extra: Yesse's beste vriend is op dertienjarige leeftijd gestorven aan een blinde darm ontsteking, en hij heeft er nog steeds problemen mee. Hij woont samen met zijn vader, moeder en 5 broertjes/zusjes.

    Zo goed?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 19:35 ]


    Dreaming without~

    -Volledige naam: Sara Rachel Wolff
    - leeftijd(+geboortedatum): 17, 8 December 1927
    - uiterlijk(+foto):


    foto Melissa Benoist.
    - karakter: Sara is een erg dapper meisje, niet bang voor het onbekende. Ze neemt vaak het voortouw en gaat op onderzoek uit naar alle onbekende dingen. Ze kan erg brutaal uit de hoek komen, omdat ze het niet eens is met het vergassen van de Joden. Ze is erg spontaan en op moeilijke momenten staat ze voor iedereen klaar! Ze is erg betrouwbaar, en een goede luisteraar. Als mensen problemen hebben komen ze vaak naar Sara. Ze houdt haar eigen problemen liever voor zichzelf omdat ze niet graag andere mensen met die dingen opzadelt.
    - extra: Ze is niet erg groot, 1,69. Ze heeft een mager figuur door de weinige voeding en haar jukbeenderen steken uit.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 18:45 ]


    To love is to destroy.

    het is 1 van de 6 kinderen trouwens (:


    To love is to destroy.