• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik kuste haar terug en beantwoordde daarna haar glimlach.
    "Hmm, ja, ik denk het." glimlachte ik. "But it's my sunshine who deserves this and only my sunshine can end the darkness in my life." grijnsde ik.
    Grappig, hoe die dingen plots uit mijn mond stroomden... Niet dat ze allemaal even goed waren, maar he, oefening baart kunst.

“To live will be an awfully big adventure.”

Hayden Fitch
    Hij zegt dat hij niet zoveel honger heeft en ik knik. Hij vraagt dan aan me of hij een shirt mag aan doen of dat hij moet blijven liggen. Ik grinnik. 'Van mij mag het hoor,' zeg ik glimlachend tegen hem. 'Aan mij heb je geen verplichtingen.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik grinnik en kijk hem even aan. 'je bent lief.' zeg ik met een glimlachje en kijk weer even in zijn ogen voor ik mijn gezicht afwend. De muziek veranderd naar gewone muziek en ik begin iets gewaagd te dansen.

Nick
    'Ik wil niet dat jij het koud krijgt' Andwoord ik met een grijns en stap vervolgens uit het bed en loop naar mijn bed om uit mijn tas een shirt te halen en die over mijn hooft te trekken.

Don't be like the rest of them, darling

[Dit stel ik me nu voor als Alexi gewaagd danst, omdat ze niet helemaal nuchter is xd:

]

MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Ik wil niet dat jij het koud krijgt' Andwoord ik met een grijns en stap vervolgens uit het bed en loop naar mijn bed om uit mijn tas een shirt te halen en die over mijn hooft te trekken.

{Moet met mijn suprise bezig.... Tot later..}

Hayden Fitch
    'Dat zal niet gebeuren, hoop ik tenminste,' zeg ik met een scheef lachje op mijn gezicht. Hij stapt dan uit mijn bed en ik kijk naar hem terwijl ik verder eet. Ook drink ik wat, een heerlijk kerstonbijtje en ik ben niet eens alleen. Dan krijg ik een sms ineens en ik pak mijn mobiel erbij. Het is van mijn vader. Hi schat, ik ben toch thuis met kerst. Je vliegticket is onderweg zodat je naar Nieuw-Zeeland kan komen en hier nog vanavond bent. Ga maar snel je spullen pakken er komt over een halfuurtje een taxi bij je voorrijden. Ik kijk met grote ogen naar mijn mobiel. Wacht wat? Hij is er wel ineens met kerst. Daar ben ik wel blij mee, maar ik ben nu net met Nick..

jaimyhoi schreef:
    [Dit stel ik me nu voor als Alexi gewaagd danst, omdat ze niet helemaal nuchter is xd:

]

HAHAHAHAHAHA, omfg... plat gaan :P

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik grinnik en kijk hem even aan. 'je bent lief.' zeg ik met een glimlachje en kijk weer even in zijn ogen voor ik mijn gezicht afwend. De muziek veranderd naar gewone muziek en ik begin iets gewaagd te dansen.

Axton
    Ik keek haar grijnzend aan.
    "Gaan we sexy doen?" vroeg ik grinnikend en danste toen met haar mee.

Huaso schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHA, omfg... plat gaan :P

[Hahahaha hij is gewoon geniaal :')

]

Alexi
    Ik lach even en mijn wangen worden weer rood, niet van schaamte, maar gewoon van de alcohol die in mijn lichaam zit op dit moment. Het is al een hele tijd geleden dat ik dronken geweest ben, van mijn verjaardag van vorig jaar denk ik. Nou echt dronken ben ik denk ik nog niet, daar moet ik nog iets meer voor drinken.

Axton
    Ik wou mijn glas nemen, maar zag dat het al leeg was. Ik haalde mijn schouders op en nam de fles dan maar. Bij mij had deze fles ongeveer het zelfde effect als 1 glas sterkere wijn bij mensen. En de fles was toch al halfleeg. Dus...
    Ik dronk grijnzend wat grote slokken en zette de fles dan terug.
    "Het zou heel gemeen zijn om nu een wedstrijdje drinken te houden..." grijnsde ik. Dat moesten we zeker doen wanneer ze ook demon was.

Alexi
    'Inderdaad' grinnik ik en pak de fles. 'Ik wil ook eens proberen!' zeg ik met een lachje en drink even van de fles. Beter niet gedaan want ik moet me vastgrijpen aan zijn arm om niet te vallen. 'Oeps.' zeg ik weer. Als ik mijn evenwicht vind laat ik hem los en giechel even zachtjes. Oke... waarom giechel ik?!

[blub]

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    'Dat zal niet gebeuren, hoop ik tenminste,' zeg ik met een scheef lachje op mijn gezicht. Hij stapt dan uit mijn bed en ik kijk naar hem terwijl ik verder eet. Ook drink ik wat, een heerlijk kerstonbijtje en ik ben niet eens alleen. Dan krijg ik een sms ineens en ik pak mijn mobiel erbij. Het is van mijn vader. Hi schat, ik ben toch thuis met kerst. Je vliegticket is onderweg zodat je naar Nieuw-Zeeland kan komen en hier nog vanavond bent. Ga maar snel je spullen pakken er komt over een halfuurtje een taxi bij je voorrijden. Ik kijk met grote ogen naar mijn mobiel. Wacht wat? Hij is er wel ineens met kerst. Daar ben ik wel blij mee, maar ik ben nu net met Nick..

Nick
    'Wat is er?' Vraag ik als ik haar met grote ogen naar haar mobiel zie kijken, en loop naar haar toe en ga naast haar op de dekens zitten al ben ik nogsteeds even warm.