• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik kijk naar Nick en tuit even mijn lippen. Ik vraag me iets af, al tijden. Sinds het begin dat ik Nick ken. Tenminste, sinds ik met Nick samen was en hij me ontmaagde [trollollol]. Ik kijk even voor me uit maar richt mijn blik dan weer op nick. Ik denk niet dat ik het durf en kan vragen. 'Hoe is het op school?' Vraag ik daarom maar. Hopend dat hij niet heeft gezien dat ik er even niet met mijn gedachten bij was.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    'Waar dacht je aan?' Vraag ik aangezien ik had gezien dat ze niet hier was met haar gedachten,
    'Saai' Andwoord ik vervolgens, 'Ik heb nog een kamergenooit, geen demonenjager dit keer' Voeg ik er sarcastisch aan toe.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Nick vraagt waar ik aan dacht en dat gedeelte negeer ik gewoon en reageer wel op het volgende. 'Een jongen of een meisje?' Vraag ik dan. Ik kan zo weer boos worden op dat meisje dat nick heeft pijn gedaan en bal even mijn vuist om mezelf in te houden van vloeken ofzo.

Nick
    'Meisje' Andwoord ik, ''Waar dacht je zonet aan?' Vraag ik nogmaals aangezien ze er net net op reageerde en keek haar aan.
    Ik wilde weten waar ze net aan dacht, aangezien ik zo'n idee had dat dat met mij te maken had gehad.

Leslie Day
    Hij antwoordt meisje en ik knik. 'Is ze aardig? Of in ieder geval aardiger dan dat andere kreng?' Vraag ik dan aan nick. Hij vraagt weer naar wat ik dacht. 'Ik dacht nergens aan. Jij wel? Waar zou ik aan moeten denken?' Waarom heeft hij het altijd zo duidelijk door wanneer ik in gedachten ben, het niet goed met me gaat of wat dan ook. Bij Jake kan ik dat altijd veel beter verbergen, of Jake ziet het gewoon niet. Het rare is. Nick die ziet het, maar met hem kan ik er nooit over praten omdat nick zo ongeveer anti-emotie lijkt te zijn. Maar Jake die zou er dan dolgraag over praten, maar ziet het niet.

Nick
    Ik blijf niet doorvragen aangein het wel duidelijk is dat ze er niet op wil andwoorden, 'Jawel' Andwoord ik op de vraag of het meisje aardig is en drink weer wat van mijn drinken waar ik een tijdje mee had zitten draaien op mijn handpalm. 'Ik dacht nergens aan, maar jij duidelijk wel. Alleen is het ook duidelijk dat je het niet wilt vertellen' Andwoord ik vervolgens.

Leslie Day
    Zo zo, Nick vindt een ander meisje aardig. Dat is een vooruitgang. Maar alsnog hoeft het niet veel te betekenen. Ik bijt op de binnenkant van me wang als hij zegt dat het duidelijk is dat ik ergens aan dacht. 'Hoe komt het dat je het altijd ziet?' Vraag ik hem dan en kijk naar het glas in zijn handen. We zitten beiden op de bank (?) en ik zucht een keer zachtjes.

Nick
    'Hoe komt het dat je het altijd ziet?' Vraagt ze me en kijkt naar het glas. 'Dat zie ik gewoon' Andwoord ik schouderophalend, en neem nog een slok van de wodka.

Leslie Day
    Ik volg het glas met mijn ogen en eindig ermee dat ik hem aan kijk, alsnog. Ik bijt een keer op mijn lip. 'Heb jij ooit kinderen gewild?' Vraag ik dan aan Nick. Om zogenaamd over te gaan op een ander onderwerp. Ik blijf hem aan kijken en ik weet echt niet welk antwoord ik moet verwachten.

Nick
    'Heb jij ooit kinderen gewild?" Vraagt ze vervolgens, over die vraag denk ik een tijdje na tot ik mijn glas leeg heb gedronken. 'Jawel' Andwoord ik vervolgens.

{Ik ga huiswerk maken aangezien ik dat vanavond niet meer kan doen ^^}

Leslie Day
    Mijn mond valt bijna open als hij 'jawel' antwoordt. 'Van mij?' Vraag ik dan aan hem, mezelf herpakkend. Hij heeft zijn glas leeg gedronken en ik kijk hem aan. Dit verbaasd me echt heel erg.

Nick
    'Waarom zo verbaast?' Vraag ik voordat ik andwoord geef op haar vraag, Ik weet niet waarom maar ja ik heb ze wel gewilt, het hangt er gewoon af van wie, wanneer en hoe.

Leslie Day
    Ik sla mijn ogen neer. 'Ik had het eerlijk gezegd nooit bij je verwacht,' geef ik toe. Ik kijk heel even op en zijn ogen ontmoeten die van mij. Ik bijt weer op mijn lip. 'Heb je die wens ooit gehad toen wij bij elkaar waren?' Vraag ik hem dan zachtjes.

Nick
    'Soms' Andwoord ik, en laat de fles die in de keuken staat naar mijn hand verschijnen en vul mijn glas om de fles vervolgens weer te laten verdwijnen.