• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Jake antwoordt als eerste en zegt dat hij straks wel iets pakt. Voor mezelf pak ik alvast de sinas en Jake zegt gedag tegen Nick. Mijn hoop is voor niets want Nick zegt niets terug. Maar hij geeft mij wel antwoord. Ik pak de wodka en zet die op het aanrecht. Ik pak een glas voor hem en schenk wodka in en loop dan naar de kamer om mijn eigen glas te pakken.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[wie moet er reageren? xd]

[Ik hoopte op een awkward situatie tussen Nick en Jake :Y)]

Jake S.
    'Doe is normaal wil je, ik doe mijn best om aardig te zijn voor Les.' zeg ik mopperend tegen Nick en zet de glazen weg die ik net afgewassen had. Ik pak mijn handdoek weer op en begin aan het bestek.

Nick
    'Dat gaat je goed af zo te zien' Andwoord ik vol vermaak, 'Je weet dat afwassen veel sneller kan?' Vraag ik hem vervolgens fronsend aangezien hij allees aan het afdrogen was, wat nogal doeloos was aangezien je het gemakkelijk in een paar seconden droog en opgeruimt kon krijgen.

Don't be like the rest of them, darling

Jake S.
    'Jep maar het is om me bezig te houden.' zeg ik met een grinnikje. 'En ik moet toch iets doen terwijl jullie aan het praten zijn?' vraag ik hem even zonder echt een antwoord af te wachten.

Leslie Day
    Ik hoor Jake en Nick praten en glimlach dan even. Misschien is er toch nog hoop. Maar ik luister niet naar wat ze precies zeggen. Ik pak mijn glas en loop terug de keuken in. Hopend dat het gesprek nu niet ineens stil valt. Ik schenk voor Nick eerst wat in en geef hem zijn glas en daarna voor mezelf.

[Me is borrrrred]

Nick
    'Jep maar het is om me bezig te houden.' Andwoord hij met een grinnik waarna hij zegt dat hij toch iets te doen moet hebben als wij aan het praten zijn.
    'Lijkt me saai' Andwoord ik alleen als Leslie terug is en een glas voor mij inschenkt en die vervolgens aan mij geeft, en ik neem er bijna direct een slok van.

Jake S.
    'Er zijn leukere dingen.' zeg ik dan gewoon en glimlach als ik Leslie zie. Ik laat de rest opdrogen zoals hij bedoelde en zet alles weg. 'Ik laat jullie even, ik moet nog een mail naar mijn familieleden sturen voor kerst.' zeg ik met een glimlachje en loop dan naar boven.

Leslie Day
    Ik weet niet waar Nick het over heeft als hij zegt dat het hem saai lijkt en Jake die antwoordt dat er leukere dingen zijn. Dan vertrekt Jake naar boven en ik kijk naar nick met mijn glas in mijn handen. 'Waarom ben je eigenlijk gekomen?' Vraag ik dan aan nick. 'En waag het niet om met een Hm, schouder ophalen, gewoon of weet ik niet te antwoorden,' lach ik.

[ben straks terug x]

Nick
    'Waarom ben je eigelijk gekomen?' Vraagt Leslie als Jake de kamer uit is 'En waag het niet om met een Hm, schouder ophalen, gewoon of weet ik niet te andwoorden' voegt ze er lachend aan toe waarna ik een reden zocht die geen Hm, schouder ophalen, gewoon of ik weet het niet inhielt. 'Om.. te kijken hoe het met je was' Andwoord ik dan vervolgens.

Leslie Day
    Ik wacht af wat Nick erop te zeggen heeft en het duurt even maar dan geeft hij antwoord. Ik weet dat hij meent wat hij zegt, dat heb ik in al die jaren wel geleerd. 'Dat waardeer ik,' zeg ik gemeend. 'Ga je mee terug naar de living? De keuken vind ik altijd zo'n... Aparte plaats om een gesprek te voeren. Noem me raar, maar zo ben ik nu eenmaal.. Hoewel je dat vast wel gewend van me bent.' Ik glimlach eventjes naar Nick en loop dan gewoon naar de living.

Nick
    'Hmm' Mompel ik dan toch als ze zegt dat ze het waardeerd en loop met haar mee naar de woonkamer als ze best wel een heel verhaal afsteekt over waarom ze de keuken niet zo'n leuke plaats vind om een gesprek te voeren.