• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik knik en laat alle kaarsjes en rozenblaadjes verdwijnen. Ze liggen nu allemaal op de kamer. Ik ruim ze straks wel op. 'Ze liggen nu op de kamer.' deel ik nog glimlachend mee en was verder af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik grinnik om Jake's woorden en leg de theedoek weer weg. 'Oke dan, maar ik ga me niet laten bedienen. Want daar ben je te lief voor,' glimlach ik naar hem. Dan hoor ik mijn mobiel trillen, ik heb een goed gehoor als demon zijnde, en sta op en loop naar de living. Ik zie dat het een sms is van Nick. Je kan nu komen als je wilt. Als dat voor jou ook uit komt tenminste. X L. Mijn mobiel leg ik weer neer en loop terug naar Jake. 'Nick komt er hoogstwaarschijnlijk zo aan,' deel ik mee. Heel de living is nog met kaarsjes versierd en de eettafel met rozen en ook kaarsen.


    Nick
    Ik stond op om aangezien ik te lui was om het zand van mijn kleren af te kloppen liet ik een paar nieuwe kleren verschijen, iets te laat merk ik een mens op een eindje verder weg al weerhoud het er me niet van om gewoon te verdwijnen en verschijnen tegen de muur van Leslie's en Jake's woonkamer waarin in de geur van kaarsen en rozen nog kon ruiken. Slim Jake.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Alles verdwijnt ineens en ik kijk naar Jake. Hij zegt dat het nu in de kamer is. 'Ik mag toch wel hopen dat de kaarsen of uit zijn, of netjes recht verplaatst zijn,' grinnik ik. 'Want anders hebben we straks een brand.' En ik kijk toe hoe Jake afwast.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik denk dat ze uit zijn.' grinnik ik met nadruk op denk en zucht dan. 'Ga maar naar de woonkamer, Nick zal er zo zijn.' zeg ik dan, kijk haar even aan en ga weer door met afwassen. Ik neurie zachtjes van : 1 championnetje, tralalalala, 2 championetjes, tralalalalala, 3 championetjes, tralalalala, ... geen idee waarom ik daar nu op kom.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, we merken het vanzelf wel als het ineens heel warm is boven,' lach ik en druk nog een kus op zijn wang. 'Is goed, die zal er wel zo zijn ja.' Ik loop terug naar de living en kijk nog even achterom als ik Jake een bekend melodietje hoor neuriën. Ik kijk weer voor me en ik schrik als ik de living in kom. 'Ik had het kunnen verwachten,' zeg ik dan met een klein glimlachje. 'Nick.' Ik loop naar hem toe en geef hem gewoon een knuffel. 'Is er soms iets mis met gewoon aanbellen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik volg een deel van hun gesprek en grijns als Leslie schrikt als ze me ziet, 'Ik had het kunnen verwacten' Zegt ze vervolgens met een kleine glimlach. 'Nick' Zegt ze vervolgens en geeft me een knuffel die ik nog net niet weet te ontwijken. 'Is er soms iets mis met gewoon aanbellen?' Vraagt ze, 'Vast wel.. Genoeg dingen, en daarbij is het veel leuker om je te laten schrikken.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick kan mijn knuffel niet ontwijken, en dat hoort hij nou toch wel te weten. Hij zegt dat hij het leuker vindt om mij te laten schrikken. 'Ja, dat vindt je helaas al die tijd al leuker,' zeg ik met een scheef lachje. Ik kijk hem even aan, het gezicht dat zo vertrouwd voor me is. 'Wil je wat te drinken?' Vraag ik dan aan hem en blijf hem vragend aan kijken. De glazen van mij en Jake staan er nog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ja, dat vindt je helaas al die tijd al leuker' Zegt ze met een scheef lachje en kijk me aan waarna ze vraagt of ik ook iets wil drinken. 'Jawel' Andwoord ik, aangezien ik best dorst had en daarbij steeds verdwijnen en verschijnen me hooftpijn bezorgt, ik hielt er niet van.. Mischien nog wel minder dan van vliegen. Daarom reed ik liever op mijn moter.


    Don't be like the rest of them, darling

    Les
    Korte antwoorden, natuurlijk. Zo is Nick niet altijd geweest, of dat zou ik ook gedacht kunnen hebben doordat ik echt smoorverliefd was op Nick. Hm. 'Wat wil je dan precies?' Glimlach ik. 'Loop anders mee? Dan kan je zelf beslissen.' En ik loop al richting de keuken. Ik kijk even achterom naar nick. 'Ik vind het leuk dat je langskomt,' zeg ik glimlachend en gemeend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *awkward silence*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Wat wil je dan precies? Loop anders mee? Dan kan je zelf beslissen.' Zegt ze met een glimlach waarna ze al richting de keuken loopt zonder op een anwoord te wachten en toen ik net vanplan was met haar mee te lopen keek ze even achterom om glimlachend te zeggen dat ze het leuk vond dat ik langskom. Ik was benieuwt wat ze zo leuk vond aan mijn aanwezigheid en liep vervolgens met haar mee. Volgensmij was Jake alleen niet zo blij met mijn verschijning.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Sorry, moest frans leren.. :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick loopt met me mee naar de keuken en ik kijk even glimlachend naar Jake die nog aan het afwassen is. Het liefst van alles wil ik dat die twee ook gewoon met elkaar om kunnen gaan. Maar of dat mogelijk is? Ik betwijfel het. Ik open de koelkast en kijk er in. 'We hebben cola, sinas, wodka, water, fruitsap en melk, wat wil je?' Vraag ik aan Nick. 'En Jake, moet jij ook nog iets?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk even op van de afwas en glimlach naar haar. 'Nee dank je Les, ik pak straks wel iets.' zeg ik en kijk dan naar Nick. 'Hi.' zeg ik gewoon onverschillig en was verder af. Ik wil niet kort doen tegen hem, anders verpest ik het voor Les.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Als ik er nog niet zeker van was dat Jake niet zo blij was met mijn aanwezigheid wist ik het nu, en aangezien ik niet echt iets.. Aardigs wist te bedenken om terug te zeggen zij ik niets en wende ik met tot Leslie. 'Doe maar wodka' Andwoord ik, het leek eerlijkgezegt het enigste lekkere wat ze hadden en daarbij zou het helpen met de hooftpijn.


    Don't be like the rest of them, darling