• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .

Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

[ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]

Reading a good book is like taking a journey.

(Um... Ik ben de enige die hier nu even rondhangt. ;p
    Harry kan misschien toevallig Louis en Rhoda daar tegenkomen als hij even gaat wandelen? x'D Gebeurt er nog eens wat...
    Sonny kom ik even niet kwijt, die zat bij Luna en Dessy.)

Harry Edward Styles
    het steentje dat ik steeds voor me uittrapte vloog in de put en zuchtend stak ik mijn handen weer diep in mijn zakken.
    Ik kreeg het zo benauwd in mijn kamer dat ik wel naar buiten moest om frisse lucht in te ademen. Mijn ogen waren zwaar geïrriteerd door het huilen en was rood aangelopen, en mensen bleken dat zeer interessant te vinden aangezien ze me heel de tijd aankeken. ik wilde roepen en gillen dat ze voor zich uit moesten kijken maar hield mijn lippen stijf op elkaar en mijn blik recht op de grond gericht. Achteraf had ik beter voor me uit kunnen kijken wat voor de tweede keer deze dag knalde ik tegen iets aan. Dit keer dan wel geen persoon, maar deze lantarenpaal kwam toch wel harder aan.
    kreunend greep ik hem vast en met mijn andere hand greep ik naar mijn hoofd. Dit werd sowieso een bult. Ik moest met mijn ogen knipperen om mijn zicht terug te krijgen al had ik liever gehad dat die paal dwars door mijn hoofd was gegaan, want wat ik zag was iets wat ik liever niet had gezien.
    Mijn handen balde ik tot vuisten bij het aanzicht van een zoenende Rhoda en Louis. Stokstijf bleef ik stilstaan niet weten hoe ik moest reageren. Blij voor hem zijn of op hem af moest stormen en hem een klap te verkopen. Het was niet dat het me iets deed dat Rhoda voor Louis had 'Gekozen', aangezien ik nooit gevoelens voor haar had gehad. In dat geval was ik blij voor Louis. Maar met het feit dat hij me voor niets zoveel pijn had gedaan en hij in zijn geval wel voor een meisje koos inplaats van onze vriendschap gaf hij me nog net even een trap na. de opkomende tranen prikten in mijn ogen maar ik weigerde ze los te laten. Waar had ik dit aan verdient?

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis William Tomlinson.

Ik had Rhoda vragend aangekeken en wilde me net omdraaien om haar weer mee het restaurant in te trekken, want zelf begon ik het ook nogal koud te krijgen. Ik was helemaal doorweekt, net zoals Rhoda... En ik wilde het niet op mijn geweten hebben dat Rhoda doodziek werd. Of gewoon verkouden, dat kon ook...
    Maar toen ik me omdraaide zag ik iets waar ik al bang voor was geweest. Precies op zo'n moment gebeurde dit! Waarom nou op dit moment?!
    Ik twijfelde of ik naar de krullenbol toe moest gaan om hem te smeken het me te vergeven of dat ik met het meisje van mijn dromen mee naar binnen zou moeten gaan en doen alsof ik Harry niet had gezien... Ik koos voor het eerste. Rhoda zou het wel begrijpen.
    Ik maakte een verontschuldigend gebaar naar Rhoda en liep met kleine, onzekere pasjes naar Harry toe die als een verlamd persoon naar ons bleef staren. Of nu, naar mij.
    "Haz..." mompelde ik zachtjes toen ik voor hem stond.
    Ja, wat moest ik zeggen? Sorry dat ik onze vriendschap op het spel heb gezet en die nu zo goed als had weggegooid...
    "Het spijt me..." fluisterde ik.
    Ik wist wel dat het niet zo makkelijk zou gaan, hoor. Want ik had mijn beste vriend wel degelijk pijn gedaan. Maar ik kon beter iets zeggen, dan niets.

[ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 11:58 ]

Harry Edward Styles
    ik had gewild ik weg was gelopen voordat Louis me op had gemerkt, zodat ik niet met hem geconfronteerd zou worden. Maar nu hij naar me toe kwam durfde ik niet meer weg te lopen. Mijn voeten leken aan de grond genageld, mijn armen vielen slap langs mijn lichaam terwijl mijn handen juist als vuisten gebald waren, waardoor mijn vingernagels in mijn handpalm drukte.
    "Haz..." mompelde Louis zachtjes op het moment dat hij voor me stond maar ik reageerde niet en keek hem strak aan terwijl mijn ademhaling versnelde. ik wilde hem slaan, verrot schelden, gillen dat ik hem haten, maar ik kon het niet en de worden bleven steken in mijn keel.
    "Het spijt me..."fluisterde hij en ik wist meteen dat hij het meende.
    Toch schudden ik zachtjes mijn hoofd. Hij had me pijn gedaan en daar kwam die niet vanaf met een zielige sorry.
    ''Waarom Lou?'' ik wist niet of hij het gehoord had want het was meer piepen dat ik deed. De tranen die ik net zo tegen gehouden had welden weer op in mijn ogen en ruw veegde ik ze weg. ''We hadden afgesproken geen meisjes tussen onze vriendschap te laten komen.'' ik zweeg even en keek langs Louis heen, naar Rhoda. ''En je hebt haar pal voor mijn neus, tussen ons ingezet.'' ik keek terug naar Louis en schudden weer zachtjes mijn hoofd. ''Ik dacht echt dat onze band meer betekende.'' ik wist dat het egotistisch van me was er van uit te gaan dat ik altijd het dichts bij Louis te staan en hij altijd voor mij zou kiezen, maar dat kwam enkel door het feit dat ik dat wel bij hem deed.

[Hahha, Hazza vind zichzelf zo zielig he. niet normaal. ;x ik ben hier echt heel slecht in ;o]

[ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 12:33 ]

{haaaiiii, heb ik nog wat gemistt ???}

Do what people say you can't.

Louis William Tomlinson.

Ik zag dat Harry alles eraan deed om niet giftig te worden. Ik wist dat hij me nu het liefste een klap had verkocht...
    Toen ik mijn excuses aanbood schudde Harry zachtjes zijn hoofd, waardoor de moed me in de schoenen zonk. En toch wist ik dat het niet zo makkelijk zou zijn. Harry mocht dan een flirt zijn, hij bleef hartstikke gevoelig...
    "Waarom Lou?" hoorde ik Harry piepen, waardoor ik nog een steek van medelijden door mijn maag voelde gaan.
    ''We hadden afgesproken geen meisjes tussen onze vriendschap te laten komen.'' Harry zweeg even en liet zijn blik naar Rhoda glijden. ''En je hebt haar pal voor mijn neus, tussen ons ingezet."
    Nu was het dus mijn beurt om eventjes kwaad te worden. "Dus je wilt nu beweren dat jij met elk meisje mag doen wat je wilt en ik moet maar als een idioot blijven toekijken hoe jij het jezelf gemakkelijk maakt?" beet ik hem toe, waarna ik zuchtte.
    ''Ik dacht echt dat onze band meer betekende.'' hoorde ik Harry verder praten.
    Mijn mond viel nu toch echter open van verbazing. Wat beweerde die krullenbol nou?! Sorry hoor, maar dit kon zelfs bij mij niet door de beugel.
    "Harry, nu ga je toch wel een beetje te ver!" riep ik, waarna ik hem eventjes een teleurgestelde blik gaf. "Ik begrijp dat je het niet leuk vindt dat je me nu moet delen, maar zeg nou niet dat ik jou niet vaker moest delen met die honderden meisjes waarmee jij het bed bent ingedoken!"
    Goed, ik schreeuwde een beetje hard en misschien overdreef ik nog wel wat... Maar dit deed mij net zo goed pijn.
    (x'D Je bent er niet slecht in!)

AgentP schreef:
    {haaaiiii, heb ik nog wat gemistt ???}

(Dessy, Luna en Sonny zitten bij elkaar. Zayn en Blair hebben een gesprek. Niall is buiten ergens aan het lopen. Rhoda kijkt toe hoe Louis en Harry een ruzie hebben.
    Oh, en Liam hangt ergens bij de bar rond.)

[ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 15:52 ]

[Niall had Louis en Rhoda gezien toen ze hem een kus op de wang had gegeven. Nu staat Niall niets te doen. geshockt door het voorval. omg. :p
    En omg, ik zat 3 lesuren op de computer op school, maar ik kon niet inloggen op Q. -.-]

Take me to wonderland

Niall James Horan

Nadat ik Rhoda Louis een kus op zijn wang had zien geven, ben ik meteen omgedraaid en richting mijn huis gegaan. Ik zou morgen wel met Harry ofzo praten. Misschien overreageerde ik wel, het was ten slotte maar een kusje op de wang, maar er zullen er vast wel meer volgen. Meer en meer zullen die richting zijn mond gaan en ik wil er niet bij zijn als dat gebeurd. Ik sloeg mijn kap over mijn hoofd aangezien het begon te regenen. Regen, is dat zeer goed bij mijn gemoedstoestand past. Na een wandeling van 15 minuutjes kwam ik dan eindelijk aan in mijn appartement waar ik mijn goedverzorgde gitaar van zijn stand haalde en zachtjes begon te strummen. Meteen begonnen er verschillende worden door mijn hoofd te dwarrelen, die ik langzaam maar zeker aan elkaar weefde. Steeds meneer begonnen de worden op zinnen te lijken, steeds meer op een lied, een lied dat ik schreef voor Louis, maar ik zou het hem nooit laten weten. Waarom zou ik het hem ook zeggen? Hij heeft zijn liefde toch al gevonden.
    Na een paar uur was het liedje af en begon ik het voor mezelf te zingen. url=http://www.youtube.com/watch?v=FOjdXSrtUxA]Het liedje dat Niall geschreven heeft.[/url

[Ik weet dat het liedje van Ed Sheeran is, obviously, maar laten we in dit rpg doen alsof Niall het geschreven heeft. x'D]

Take me to wonderland

CxStylinson schreef:
    Blair Hadley McFly.

Ik zag dat Zayn zijn hoofd schudde, wetend dat hij me niet geloofde. Nee... natuurlijk niet. Ik kon ook niet liegen! Zelfs niet als mijn leven ervan afhing. Ik mocht af en toe verschrikkelijk gemeen en sarcastisch zijn, ik was wel altijd eerlijk. En als ik probeerde te liegen liep het af zoals nu, als een catastrofe.
    Ik zag dat Zayn op zijn lip beet. Geen idee waarom hij het deed, maar ik kon wel zeggen dat het er op de een of andere manier vrij schattig uitzag.
    'Gewoon.' herhaalde hij mijn woorden, hoofdschuddend. 'Niet liegen he.'
    Hij zei het grijnzend, maar toch moest ik naar beneden kijken van schaamte. Ik haatte liegen zo erg... Ik kon er niet tegen als iemand tegen me loog, dus zelf deed ik het ook niet graag.
    "Ik wil ook niet liegen." mompelde ik, waarna ik opkeek en even naar Niall keek. "Maar het leek me beter als ik het probeerde."
    Ik glimlachte zwakjes en blies een beetje lucht uit, waarna ik even op mijn pinknagel beet terwijl ik nadacht over mijn volgende zet. Nee, ik beet mijn nagel niet af! Ze waren zoals altijd mooi lang met een lakje, maar ik beet altijd op de nagel, ik beet ze er niet af. Dit leek trouwens net op een spelletje schaak waar ik strategisch moest nadenken om Niall niet te verraden. Grappig om te doen, maar ik speelde liever met pionnen. En niet met mensen.

Zayn Malik
    Ze keek even naar beneden en keek daarna weer op. 'Ik wil ook niet liegen, maar het leek me beter als ik het probeerde.' zei ze toen ze haar blik even op Niall richtte. Daarna kwam er weer een zwakke glimlach op haar gezicht en beet ze even op haar pinknagel die ze prachtig gelakt had.
    Ik schudde mijn hoofd toen ik haar serieus aankeek. Ik wilde de waarheid weten, want ik hield totaal niet van liegen. En nu ze zo naar Niall keek terwijl ze mompelde dat ze niet wilde liegen had ik ook nog eens het idee dat het over Niall ging die zich al de hele dag zat de bezatten aan de bar.
    'Lieg dan niet.' zei ik zachtjes terwijl ik haar bemoedigend aankeek. Ik wilde echt weten wat er aan de hand was, en vooral als het over een van mijn vrienden ging.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Blair Hadley McFly.

Zayn schudde zijn hoofd en keek me serieus aan, waardoor ik nog ietsjes nerveuzer werd. Ik slikte een brok in mijn keel weg en keek snel op.
    "Lieg dan niet." zei Zayn zachtjes, waarna hij me bemoedigend aankeek.
    Ik begreep wel waarom hij het wilde weten. Niall en hij leken vrij close te zijn... Maar volgens zou Niall minder blij zijn als ik het vertelde.
    Ik zuchtte en keek weer weg. Volgens mij dachten mensen dat ik een of andere aandoening had waardoor ik mijn hoofd steeds alle kanten opdraaide...
    "Oké, luister... Het is niet dat ik je niet vertrouw, Zayn. Maar ik denk dat Niall dit je bet zelf kan vertellen." zei ik, waarna ik hem waarschuwend aankeek. "Maar zeg alsjeblieft niet dat je dit van mij hebt! Ook al ben ik de enige die er volgens mij iets van weet..."
    Ja, als Niall het wilde vertellen moest hij dat zelf doen. Dadelijk had ik ruzie met Niall en daar had ik geen zin in. Nou ja, nog niet...

Zayn Malik
    Ze zuchtte en keek weer weg van mijn gezicht.
    'Oke, luister... Het is niet dat ik je niet vertrouw, Zayn. Maar ik denk dat Niall dit je beter zelf kan vertellen.' zei ze toen ze me met een waarschuwende blik aankeek. 'Maar zeg alsjeblieft niet dat je dit van mij hebt! Ook al ben ik de enige die er volgens mij iets van weet..' maakte ze haar zin af.
    Ik keek haar onbegrijpend aan en trok mijn donkere wenkbrauwen even op. Het ging dus wel om Niall. Ik werd spontaan nerveus en bezorgd. Ik was altijd best wel close met Niall, en als er iets met hem was zou hij het nooit zo uit zichzelf vertellen. Maar nu Blair het ging vertellen kon ik er niet naar vragen want dan zou Niall weten dat Blair het vertelt had en zou ik Blair verraden. Mijn gedachten sloegen op hol en ik haalde even een hand door mijn haren en zuchtte toen ik Blair weer serieus aankeek.
    'Ik zal er niet over beginnen, als Niall het wil vertellen doet hij dat vanzelf. Tenzij het zo erg is dat ik er wel wat van moet zeggen.' zei ik en ik probeerde ervoor te zorgen dat ze me vertrouwde dat ik het echt niet zou vertellen.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Depay schreef:
    Zayn Malik
    'Als ik jou was geweest zat ik nu allang aan de tequila of de ouzo.' zei Blair tegen Niall en ik trok mijn wenkbrauw even op. Wou ze nou iemand die dadelijk op moest treden zware drank aansmeren?
    'Ik moet ervoor zorgen dat ik zo niet gewoon omval op het podium als ik moet gaan zingen. Een boze Liam, Harry, Louis en Zayn wil ik niet meemaken.' zeg Niall lachend en tevreden glimlach ik. Ik moest er gewoon niet aan denken dat hij een optreden zou gaan verpesten. We probeerde zo hard om door te breken, en dat wilde ik echt niet verpesten. Ik wilde doorbreken, en ik oefende er hard genoeg voor, dus we moesten en zouden doorbreken.
    Ik vraag me wel af wat ik hier aan het doen ben tussen twee mensen die zich aan het bezatten zijn.
    'En waarom ben jij je hier aan het bezatten?' vroeg ik aan Blair toen ik de barman wenkte en een cola voor mezelf bestelde. Voor een optreden alcohol drinken was niks voor mij, en dat ging ik dus ook mooi niet doen.

Dessy Tamara Jones
    Van Sonny kreeg ik totaal geen begroeting, en ik keek even met opgetrokken wenkbrauwen haar kant op. Was ze met het verkeerde been uit bed gestapt dat ze zo chagrijnig tegen me moest doen. Ik ging zitten en staarde een beetje voor me uit totdat Sonny mijn gedachten verbrak.
    'Ik heb vanacht gedroomd dat me moeder een buiksnor had.' zei ze en ze begon met een bierviltje dat voor haar lag te spelen. Ik grinnikte toen ik haar kant opkeek.
    'Wauw, wat heb jij gisteren gedaan dat je daarover droomt?' vroeg ik lachend toen ik nonchalant achterover leunde in mijn stoel. Ineens zag ik Blair aan de bar zitten met twee jongens. Een blonde, en een jongen die er een beetje buitenlands uitzag.
    'Wat is die daar aan het doen?' vroeg ik aan Sonny en Luna in het algemeen.

{volgens mij was dit de laatste :3}

Luna June River

Ik was een beetje aan het rond kijken en had heel even niet door dat Dessy er ook bij kwam zitten. Snel kijk ik op. ''O, hey Dessy. Ik had je nog niet gezien''.
    Ik draaide me een stukje om en keek naar de bar.. ''Geen idee. maar het is Blair, die red zich wel.''
    Al een paar minuten was ik met mijn voeten aan het zwaaien. En wat denk je, ik schopte tegen een tafelpoot. Mij gezicht verkromp lichtelijk. ''Auw.'' zei ik zacht mogelijk.
    Gelukkig had ik dit soort dingen wel veel waker mee gemaakt, dat het wel iets minder pijn deed. Ik schudde snel met m'n hoofd. Bijna onzichtbaar.
    ''Wil één van jullie anders nog wat drinken aangezien Blair er wel heel lang over doet.'' zei ik dan maar en stond vast op.

Do what people say you can't.

Blair Hadley McFly.

Zayn keek me onbegrijpend aan waardoor ik automatisch met mijn ogen rolde. Kon ik het nog duidelijker brengen? Oh ja, Blair... Misschien moest je eens vertellen wat er was! Ik beet op mijn lip en merkte dat Zayn het er niet makkelijk mee had dat Niall een probleem had. Nou ja, een probleem... Ik wist niet of je het nou een probleem kon noemen. Zou ik aardig zijn en het gewoon vertellen of hield ik alles voor mezelf? Ik had nu al A gezegd...
    "Ik zal er niet over beginnen, als Niall het wil vertellen doet hij dat vanzelf. Tenzij het zo erg is dat ik er wel war van moet zeggen." zei Zayn.
    Ik wist dat hij mijn vertrouwen probeerde te winnen. Niet dat dat een grote zaak was, aangezien ik heel snel mensen vertrouwde. Maar om mijn hart open te leggen als een open boek, nee... Dat deed ik amper. Alleen maar bij goede vrienden en vriendinnen. Maar goed, terug naar het onderwerp.
    "Goed dan..." zei ik zacht, waarna ik snel een blik naast me wierp. Je wist maar nooit of iemand de blonde Ier kende en er een hele roddel van ging maken...
    "Niall heeft mij verteld dat hij verliefd is op een jongen. En toen ik zag hoe verdrietig hij keek toen Louis met Rhoda was had ik het gevoel alsof ik wel wist wie hij nou zo leuk vond... En daarom vroeg ik dus hoe die jongen heette." legde ik stilletjes uit, waarna ik op mijn lip beet.
    Als hij iets zou doorvertellen had hij mijn vertrouwen volledig geschaad en kon hij erop rekenen dat ik hem daarvoor zou terugpakken, maar ik wist bijna zeker dat Zayn niet zo'n type was.

Harry Edward Styles
    "Dus je wilt nu beweren dat jij met elk meisje mag doen wat je wilt en ik moet maar als een idioot blijven toekijken hoe jij het jezelf gemakkelijk maakt?" mijn mond zakte even open. Ik was degene die boos horden te zijn, niet Louis. ''Deze meisjes hadden niets met onze vriendschap te maken.'' wees ik hem op de feiten. Ik liet mijn vriendschap met Louis geen onderdeel worden van mijn relaties.- tenminste, voor hoever je het relaties kon noemen. "Harry, nu ga je toch wel een beetje te ver!" ''Je gaat zelf te ver.'' Blies ik meteen terug. Het was zijn eigen schuld, hij was degene die hem was geflipt omdat ik een lachbui had met Rhoda en te snel conclusies trok. "Ik begrijp dat je het niet leuk vindt dat je me nu moet delen, maar zeg nou niet dat ik jou niet vaker moest delen met die honderden meisjes waarmee jij het bed bent ingedoken!" hij schreeuwde nu en ik wist dat heel de buurt het kon horen, maar dat was geen reden voor mij om mijn stem niet ook te gaan verheffen.
    ''Je snapt het echt niet he.'' ik schudden mijn hoofd en keek Louis doordringend aan. ''Dit gaat me niet om Rhoda. Als we nu geen ruzie hadden, had ik hartstikke blij voor je geweest. Als iemand je liefde gunt ben ik het wel. Maar je flipt hem uit het niets op me, raakt me tot aan mijn ziel met alles wat je gezegt heb, en waarom?'' ik keek hem onbegrijpelijk aan. ''Wil je nou echt zeggen, dat je zo boos bent omdat ik graag flirt?'' Ik snapte echt niet meer waarom die jongen nu zo boos was. Hij had gekregen wat die wilde en was nog steeds boos op me.