• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Blair Hadley McFly.

    "Ik kwam naar een concert kijken maar ik heb een klein vermoeden dat dat niet meer doorgaat." zei Rhoda zachtjes, waarna ik naar de bruinharige jongen keek en fronste. Dus hij was ook lid van die band? Gezellig, nog meer concurrentie... Tenminste, als ze hetzelfde niveau als ons hadden, natuurlijk. Ik keek van Zayn naar Rhoda en glimlachte zwakjes. Het werd hier nog gezellig, zeg... Op die ene ruzie na dan, waar ik toch niks van begreep.
    Ik zuchtte zachtjes en nipte van mijn water terwijl ik mijn groene kijkers op en neer liet gaan van Rhoda naar Zayn en weer naar Niall om vervolgens weer opnieuw te beginnen. Ik was stil, wat best vreemd was... Normaal stond ik nu al paraat met een paar opmerkingen. Al moest ik zeggen dat sinds Rhoda hier was ik dat minder had. Ze was wel een vriendin. Een bloedmooie vriendin... Zul je wel weer zien, twee jongens hier die interesse in haar hadden. En misschien een derde, want ik kon Zayn's gedachten niet lezen. Of ik jaloers was? Nee. Ik wist onderhand wel dat Rhoda de jongens naar haar hand kon krijgen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lifeisajoke schreef:

    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik keek met ietwat grote ogen naar Louis. Hij had wat gezegd tegen Harry ?! Ik keek naar Blair en keek haar stamelend aan, "Ik kwam naar een concert kijken maar ik heb een klein vermoeden dat dat niet meer doorgaat" mompelde ik zachtjes. Ik dronk nog wat van mijn glas en keek naar de jongen die naast me stond. Ik glimlachte naar hem en stak mijn hand uit, "Rhoda, aangenaam" zei ik waarna ik wat breder glimlachte. Ik hoorde vaagjes dat Louis naar huis wou gaan, maar dat liet ik niet gebeuren. Ik was hier voor een concert ! Maar tja, wie was ik om hem tegen te spreken ? Ik besloot er maar geen aandacht aan te besteden en me gewoon te richten op Blair en de enige jongen die nu rustig was op dit moment. Oké, Niall was ook rustig, maar misschien ging die wel beginnen paniekeren, geen idee waarom ik dat dacht.

    Niall James Horan

    "Ik heb gezegd dat hij Rhoda maar moest gaan aflebberen en dan zou ik mokkend op de bank gaan zitten." Hart naar beneden gevallen en nu ook nog eens mijn maag. Ik snapt wat er aan de hand was. "Je bent jaloers, is het niet?" Vroeg uiteindelijk.
    "Nu haat Harry me en dan zijn we geen vrienden meer, en dan valt de band uit elkaar... Ik heb het allemaal verknalt!" Riep hij uit. "Louis, Je hebt niks verknalt. Ok, misschien is dat niet helemaal waar, maar ik denk echt niet dat de band uit elkaar gaat vallen," ik betwijfel of het Louis wat gaan helpen, maar ik wil alleen dat hij zich weer goed voelt.
    "Misschien kan ik beter ook maar naar huis gaan." zei hij gefrustreerd. "Dat concert kan me gestolen worden." voegde hij er no aan toe.
    "Ga niet weg, Louis. Het maakt mij niet uit van dat concert. Maar blijf, ok? Moet ik anders eens aan praten met Harry?"


    Take me to wonderland

    Zayn Malik
    'Rhoda, aangenaam.' zei ze en ik glimlachte even naar haar. Een naam die ik nog nooit gehoord had en ik had ook geen idee waar die vandaan kwam. 'Mooie naam. Kom je uit een ander land of zo?' vroeg ik nieuwsgierig.
    Blair was erg stil vergeleken met net toen ze met Niall aan het praten was. Ik hoorde hoe Louis en Niall achter me een hele discussie hadden, Harry en Louis hadden ruzie. Ik hield nooit van ruzie en ik wilde me er ook liever buiten houden, maar nu ging het om de band en begon ik me toch licht druk te maken over wat er nu zou gebeuren. Ik hoorde al dat het optreden zo goed als van de baan was, en dat Louis dacht dat de band uit elkaar zou vallen. Ik sloot de harde woorden buiten en richtte me op Rhoda en Blair. Ik hield niet van ruzie, en vooral niet tussen mijn 4 beste vrienden. Maar toch, het was iets tussen hun, dus ze zouden het zelf op moeten lossen.
    'Blair, waarom zo stil?' vroeg ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson.

    "Je bent jaloers, is het niet?" vroeg Niall, waardoor ik het gevoel had alsof hij me in mijn maag trapte.
    "Ja." mompelde ik zacht, waarna ik voelde dat mijn wangen lichtrood werden.
    "Louis, Je hebt niks verknalt. Ok, misschien is dat niet helemaal waar, maar ik denk echt niet dat de band uit elkaar gaat vallen," reageerde de blonde Ier op mijn uitval.
    Ik zuchtte en knikte langzaam. Misschien had ik dat niet gedaan... Maar zeker weten wel een beetje.
    "Ga niet weg, Louis. Het maakt mij niet uit van dat concert. Maar blijf, ok? Moet ik anders eens aan praten met Harry?"
    Ik haalde mijn schouders op, maar keek Niall toch hoopvol aan. "Als je zou willen... heel graag." zei ik zachtjes. "Bedankt Niall, dat is lief van je."
    Ja, ik had het eigenlijk ook wel verwacht van hem. Hij was sowieso al lief en schattig, maar toch... Ik keek weer naar Rhoda en zuchtte gefrustreerd. "Ze ziet me niet eens staan." mokte ik.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    "Eigenlijk wel ja, Spanje" zei ik lachend. Hij vroeg iets aan Blair waardoor ik me richtte op Louis die er wat overstuur uitzag. Vergeleken met de vrolijke, drukke, leuke Louis van in de coulissen zag ik hem zo echt niet graag. Ik stond op en liep naar hem toe. "Need a hug ?" vroeg ik met een scheef lachje toen hij zag had omgedraaid. Ik keek wat naar boven aangezien Lou groter dan mij was en spreidde mijn armen al een beetje. "Ik bijt niet, normaal gezien toch niet" voegde ik er nog onschuldig lachend aan toe. Stiekem had iedereen gewoon een knuffel nodig maar wouden ze dat nooit toegeven. Dus ik was hier om dat probleem op te lossen ! Ik was veel te goed voor deze wereld, kuch kuch, toch niet, kuch.

    Blair Hadley McFly.

    "Mooie naam. Kom je uit een ander land of zo?" hoorde ik Zayn tegen Rhoda zeggen.
    Ik had eventjes de neiging om een geplaatste opmerking hier neer te zetten, maar ik hield me maar weer stil. Niet met Rhoda erbij, dat deed ik niet. Dat vond ik tegenover haar niet zo leuk...
    "Blair, waarom zo stil?"
    Ik keek op en merkte dat Zayn het zei, waarop ik weer mijn schouders ophaalde. "Omdat ik anders dingen ga zeggen die niet zo gepast zijn." zei ik eerlijk. Zoals ik al zei, ik kon gewoon niet liegen.
    Ik merkte dat Rhoda haar aandacht op Louis vestigde en ik keek weer naar Zayn, waarna ik zwakjes glimlachte.

    Louis William Tomlinson.

    "Need a hug?" zei Rhoda opeens tegen me, waardoor ik wel moest glimlachen. Ja! Ik wilde een knuffel! Wie wou dat nou niet?! Sorry...
    "Ik bijt niet, normaal gezien toch niet." zei ze onschuldig, waardoor ik zuchtte maar toch weer zwakjes glimlachte. Kom op, Louis... Het meisje dat je leuk vind wil je een knuffel geven! Doe nou maar gewoon!
    Ik knikte en gaf Rhoda een knuffel, waarna ik opgelucht zuchtte en de geur van haar haren opsnoof. Appel? Aardbeien? Geen idee, eigenlijk...
    "Dank je." mompelde ik zachtjes tegen haar, terwijl ik nog steeds mijn armen om haar heen had geslagen. Nooit gedacht dat een knuffel van dit meisje zo goed kon doen...

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:43 ]


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Hij glimlachte zwakjes waarna hij knikte en me een knuffel gaf. Ik sloeg mijn armen om hem heen en legde mijn kin op zijn schouder. Geruststellend maakte ik rondjes met mijn wijsvinger op zijn onderrug, want dat hielp altijd, geloof me maar, ik had genoeg moeten babysitten op mijn kleine neefjes en nichtjes. Niet dat ik Louis nu vergeleek met een klein kindje, ik vond het enorm schattig dat hij zo druk was, maar het feit was dat het bij iedereen hielp.
    "Dank je" hoorde ik hem zachtjes mompelen waardoor een glimlach op mijn gezicht verscheen. "You're welcome Lou" zei ik zachtjes terug.
    Langzaam liet ik hem los en haalde een hand door mijn haar, "Beter ?".

    Zayn Malik
    'Omdat ik anders dingen ga zeggen die niet zo gepast zijn.' zei Blair en Rhoda liep weg om Louis een knuffel te geven. Ik grinnikte even.
    'Oh, vond je mijn opmerking over Rhoda's naam net te flirterig?' vroeg ik plagend. Ik keek even om naar Louis die stond te knuffelen met Rhoda en keek daarna weer terug naar Blair.
    Nu snapte ik ook waarom Louis en Harry ruzie hadden, ruzie om Rhoda dus.
    'Maar Blair, vertel eens wat voor een dingen je dan zou zeggen? Want nu maak je me wel nieuwsgierig.' vervolgde ik tegen Blair die eventjes zwakjes naar me glimlachte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde hoe Rhoda rondjes met haar wijsvinger op mijn onderrug maakte, wat redelijk ontspannend was. Maar aan de ene kant kreeg ik rillingen ervan...
    "You're welcome Lou." zei ze zachtjes terug, voordat ze me losliet en ik het warme gevoel alweer miste. Nou... Ik vond het net zo fijn!
    Eventjes had ik zin om te gaan smeken voor nog een knuffel en anders te beginnen mokken, maar ik hield me rustig en knikte langzaam toen ze vroeg of het beter was.
    "Veel beter, echt waar." zei ik, waarna ik glimlachte en haar vragend aankeek.
    Ik wilde vragen waarom ze niet bij Harry was, maar ik deed het niet. Dadelijk vond ze nog dat ik doordraafde... Ik keek haar eventjes aan en zag dat ze zich had omgekleed.
    "Leuk jurkje." zei ik gemeend.
    Ja, wat? Ik moest toch iets zeggen? Ik kon ook zeggen dat ze leuk haar had, maar dat kwam ook weer zo stom over...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ben weer veel te laat met reageren. x'D Ach ja, Niall zijn antwoord is dan even terug in de tijd. x'D]

    Niall james Horan

    "Bedankt Niall, dat is lief van je." Ik glimlachte. "Je hoeft me niet te bedanken. Ik doe alles zolang je er maar beter door voelt," knikte ik vastberaden.
    "Ze ziet me niet eens staan." mokte hij. Ik liet mijn ogen neerdalen, niet kijkend naar louis. Ik haalde diep adem. Ik wist dat ik hier spijt van ging hebben en Blair had gezegd dat ik gewoon moest gaan flirten, maar misschien zou ik louis nooit gelukkig kunnen maken. Misschien kon Rhoda dat wel. Soms moet je jezelf gewoon opofferen. "Weet je Louis. Misschien ziet ze je wel staan. Misschien vindt ze je wel heel leuk. Praat gewoon eens met haar," sprak ik hem toe in de hoop dat hij wat zelfverzekerder werd. Al had ik het gevoel dat ik gewoon in huilen wilde uitbarsten. Je moet gewoon met hem flirten, zei Blair. Wat doe ik? Ik geef hem praktisch gewoon weg. Damn, dit is moeilijk. Met al mijn kracht weigerde ik om een traan te laten. Ik moet er op zijn minst gelukki uitzien voor hem. "Maak je geen zorgen, ik praat wel met Harry," een zwak glimlachje kreeg ik nog geforceerd.

    [Ahw, Niall offert zichzelf op. :p Omg, vind hetn zelf erg voor Niall. Straks laat ik hem nog in een instelling terecht komen ofzo. x'D]


    Take me to wonderland

    Blair Hadley McFly.

    "Oh, vond je mijn opmerking over Rhoda's naam net te flirterig?" vroeg Zayn plagend, waardoor ik zachtjes grinnikte.
    "Nee, eigenlijk niet. Nu trek je toch aan het verkeerde eind." zei ik, waarna ik Zayn's blik volgde en de twee knuffelaars eventjes bekeek. Ah, meneer ravijn en Rhoda dus. Ik wist die jongen zijn naam niet, dus noemde ik hem maar zo... Hij begon over een ravijn, of niet?
    "Maar Blair, vertel eens wat voor een dingen je dan zou zeggen? Want nu maak je me wel nieuwsgierig." vervolgde Zayn zijn verhaal, waardoor ik ietsjes meer rechtop ging zitten en mijn hoofd lichtjes schudde.
    "Ik weet vrij zeker dat je me dan gemeen gaat vinden, maar goed dan..."
    Ja, hij vroeg het nu! Ik was het dit keer niet schuld! Normaal gesproken wel, maar dat kwam nu eens niet ter sprake.
    "Ik wilde vragen waarom je die vraag nou stelde omdat het me vrij duidelijk leek dat Rhoda vanuit een ander land komt. Vanwege haar uiterlijk, naam en accent. En daarna wilde ik zeggen dat het geen toegevoegde waarde had aan dit hele gesprek en dat Rhoda niet zou antwoorden op domme vragen, maar dan zou Rhoda me weer een blik geven dat ik me rustig moet houden." legde ik uit, waarna ik naar adem hapte en een slokje water nam.
    Goed, nu eens kijken hoe hij dit zou opvatten... Al had ik niet het gevoel dat hij me hierdoor aardig ging vinden.
    Mijn blik dwaalde af naar Niall en ik keek hem met medelijden aan, waarna ik even de neiging had om op te staan en hem een klap te geven. Luistert hij nou wel naar me?!
    Hé, wacht eens even... Was Niall verliefd op die jongen die Rhoda overduidelijk leuk vond?! Oh mijn god... Ik had het gevoel dat ik hier van de stoel zou gaan kieperen en greep snel de leuning van de bar vast. Was ik nou de enige die toezicht had op dit dilemma?
    (Wauw, Blair ziet eens wat. :'))

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:58 ]


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik glimlachte en keek even naar onderen, "Ah dankje ! Wel ja, blijkbaar hebben mensen vandaag iets met ervoor zorgen dat ik mezelf even doop met mijn eigen drinken want iedereen blijft maar tegen me aan lopen" zei ik zuchtend, "Ik vind dat ze een nieuwe actie moeten invoeren; Nieuwe kleren, geld terug !". Ik knikte zelfzeker en lachte eventjes, "Jammergenoeg zit mijn kleedje met blauw en witte strepen in de was, anders had ik dat aangedaan". Ik hield van de kleedje, serieus ! Het was zo'n leuke stof en zo'n leuke kleurencombinatie, uh, love it. Toen pas viel het me op hoe leuk warrig maar toch perfect zijn haar lag. Hoe kon dat nou weer ? "Ik heb honger, zouden ze hier eten hebben waar ik niet doodziek van word ?".

    Zayn Malik
    "Ik wilde vragen waarom je die vraag nou stelde omdat het me vrij duidelijk leek dat Rhoda vanuit een ander land komt. Vanwege haar uiterlijk, naam en accent. En daarna wilde ik zeggen dat het geen toegevoegde waarde had aan dit hele gesprek en dat Rhoda niet zou antwoorden op domme vragen, maar dan zou Rhoda me weer een blik geven dat ik me rustig moet houden.' ratelde ze aan een stuk achter elkaar door en ik barstte in lachen uit.
    'Alsof ik niet door had dat ze uit een ander land kwam, ik wilde alleen weten welk land. Maar dat staat ook zo lullig als ze dan wel gewoon uit Engeland komt.' zeg ik grijnzend.
    Ik voelde me nooit zo snel aangevallen door andere mensen, en ik vond het altijd wel grappig als mensen zeiden wat ze dachten. Ook al deed ik dat zelf niet zo snel, en nu bleek dat ook Blair zich in kon houden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson.

    "Ah dankje ! Wel ja, blijkbaar hebben mensen vandaag iets met ervoor zorgen dat ik mezelf even doop met mijn eigen drinken want iedereen blijft maar tegen me aan lopen." zei Rhoda, waardoor mijn gezicht even vertrok.
    Harry had haar nat gemaakt... Ik schudde snel mijn hoofd en probeerde mijn aandacht bij het gesprek te houden.
    "Ik vind dat ze een nieuwe actie moeten invoeren; Nieuwe kleren, geld terug!"
    Ik grinnikte zachtjes. "Eigenlijk is dat best een goed idee, en geldbesparend... Of dat je in een café je kleding gratis mag laten wassen."
    "Jammer genoeg zit mijn kleedje met blauw en witte strepen in de was, anders had ik dat aangedaan." zei Rhoda, waardoor mijn ogen groter werden en ik haar enthousiast aankeek.
    "Ik hou van streepjes!" riep ik uit, waarna ik even de neiging had om te gaan springen. "Zou je dat kleedje alsjeblieft eens willen laten zien?!"
    Om mijn god, ik klonk een beetje overdreven nu... Ik had bijna gevraagd of ik het eens mocht lenen, maar dat zou nogal eng overkomen. En vooral vaag...
    "Ik heb honger, zouden ze hier eten hebben waar ik niet doodziek van word?" vroeg Rhoda, waardoor ik zachtjes moest lachen.
    "Geen idee of je hier iets eetbaars krijgt... Ik kan je wel meenemen naar een restaurantje, maar ik weet niet of je dat met mijn aandurft."


    Reading a good book is like taking a journey.