• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    [Main topics. Hoe beginnen we eigenlijk ? ;p Wat is nu de uiteindelijke naam van de band geworden ?]

    {I WONT LET THIS LITTLE THINGS SLIP OUT OF MY MOUTH mijn topics}


    Do what people say you can't.

    (Ik zal het eerste stukje wel schrijven met Lou en Blair. Maar ik weet niet welke naam de meisjesband nou krijgt.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [mijn topics. maar ik ga nu naar de film en daarna uit. dus ik reageer morgen pas ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Met mijn handen in de zakken van mijn spijkerbroek liep ik naar het theater. We zouden vandaag een klein optreden mogen geven hier met een publiek van ongeveer vijftig man. We deden maar twee nummers, maar het was beter als niets. We waren namelijk geboekt als opening en slot voor een of ander concert van een bandje. Ik opende de deuren van het theater en stapte naar binnen, waar ik begroet werd door een vrouw rond de veertig jaar die me doorstuurde naar de coulissen*. Ik liep de weg die ze me had verteld, ging zitten in een willekeurige stoel en zuchtte. Ik was eens een van de eersten die hier was, vreselijk speciaal. Normaal was ik zeker tien minuten te laat.

    *Plek waar de mensen die moeten optreden altijd wachten, achter het gordijn zeg maar.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 19:41 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Blair Hadley McFly.

    Mijn groene ogen blikten met een kleine twinkel in mijn ogen rond. Ik stapte wat rond in de stad, wetend dat ik doelloos bezig was. Ik had namelijk geen geld meegenomen om te gaan winkelen, want daar had ik geen zin in. Ik speelde met mijn mobiel terwijl ik de steentjes telde die ik tegenkwam, wat bijna onmogelijk was omdat ik over kinderkopjes liep waar verschrikkelijk veel steentjes tussen waren belandt. Ik plukte wat aan mijn vestje wat met sterren bedekt was en bekeek mijn kleding snel. Toen ik weer opkeek zag ik iemand rennen, maar ik reageerde te laat om nog opzij te stappen. Met een klap botste de persoon tegen me op en wankelde ik naar achteren, waarna ik op de grond terecht kwam.
    "Kijk verdomme eens uit!" beet ik de persoon toe, waarna ik kreunde van frustratie en opkeek.

    (Iemand zin om ruzie te maken met Blair? :3)


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Mijn hand was om het glas geslagen dat voor me stond op het tafeltje. Mijn wijsvinger van mijn vrije hand gleed over de rand van het glas. Het maakte een zacht geluid, maar door de drukte in het cafeetje was dat niet te horen. Ik beet op mijn lip en keek rond. Een zachte zucht vloog over mijn lippen. Ik kwam hier graag, puur omdat ze hier altijd goede bands hadden en ik kon nog iets leren van onze concurrentie. Vandaag was het een klein bandje die een voorprogramma en een slot had van One Direction. Ik had de boyband al eerder gezien en ik ging eerlijk zijn, ze waren goed en ze hadden de looks. Ze moesten gewoon dat ene moment hebben om door te breken en ze waren er.


    Liam James Payne.

    Door mijn snelheid botste ik op tegen een meisje die meteen kwaad uitviel. Ik keek haar verontschuldigend aan met mijn bruine ogen en beet op mijn lip, "Het spijt me, maar ik moet echt dringend door" zei ik twijfelend. Ik keek even om me heen en knipte in mijn vingers, "Ik betaal je een drankje in de bar waar ik moet optreden, is dat goed voor je ?" vroeg ik toen. Ik huppelde wat heen en weer van been naar been omdat ik echt gehaast was. Straks was ik te laat, dat was ondenkbaar voor mijn imago als Daddy Direction.

    {Wat moet ik nu met Luna doen?? :s}


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    {Wat moet ik nu met Luna doen?? :s}


    [Ik kan de reactie van Liam verwijderen als je wil]

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    [Ik kan de reactie van Liam verwijderen als je wil]


    {nah, hoeft niet ik heb in de rollentopic gezet dat ze slecht is is ruzie c:}


    Do what people say you can't.

    Blair Hadley McFly.

    Ik rolde met mijn ogen en duwde mezelf op, waarna ik opstond en mijn kleding afklopte. Ik zag dat de jongen me verontschuldigend aankeek en op zijn lip beet.
    "Het spijt me, maar ik moet echt dringend door." zei hij twijfelend, waardoor ik hem nog snel een woedende blik toewierp.
    Eerst gooide je me op de grond en daarna ga je wat klagen dat je door moet lopen? Dan had je maar wat eerder moeten opstaan.
    "Ik betaal een drankje in de bar waar ik moet optreden, is dat goed voor je?" vroeg de jongen, waarna hij van het ene op zijn andere been begon te springen, vast en zeker omdat hij haast had.
    "Alsof ik omkoopbaar ben..." zei ik fronsend, waarna ik zuchtte. "Maar, ik ga wel mee."
    Ik bekeek de jongen eens van top tot teen, ik kende hem ergens van... Maar waar? En hij moest optreden, wat zou kunnen zeggen dat hij beroemd was.
    "Trouwens, als je snel weg moest stond je hier je energie niet te verbruiken door als een Paashaas rond te springen, dus hou daar maar even mee op." zei ik smalend, waarna ik mijn mobiel bekeek. Het was een geluk voor hem dat hij niet kapot was, anders was hij er niet zo makkelijk vanaf gekomen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    AgentP schreef:
    {Wat moet ik nu met Luna doen?? :s}


    (Je kan Rhoda tegenkomen en over jullie band gaan praten? En je zou Blair nog eventueel later kunnen zien...)


    Reading a good book is like taking a journey.


    Liam James Payne.

    Ik beet hard op mijn tanden en keek haar doods aan. Ik was niet het soort persoon die zomaar ging zeggen wat hij dacht. Ik wou nu zeggen dat ze haar bed terug moest inkruipen en er langs de andere kant moest uitstappen zodat ze wel een goed humeur had en dat ze als ze zo'n toon aansloeg, ze dat drankje wel mocht vergeten. Of liet ik er iets in doen. Nee, zo was ik niet. Ik rolde met mijn ogen en begon terug te lopen, ze moest maar zien dat ze me kon bijhouden. Zodra het cafeetje in zicht kwam duwde ik de deuren open en liep naar de bar. "Straks komt hier een meisje binnen, roodbruinig haar, als ze iets te drinken vraagt, eerste drankje op mijn rekening" zei ik tegen de barman waarna ik glimlachte en backstage ging. Ik zag dat Lou al klaarzit. "LOUEH !".