• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james horan

    "Kom, we gaan naar huis en dan ga ik jou eens een goede kop warme choco met rum geven en jou gedachten op een rijtje zetten." Hij haalde zijn hand door mijn natte haren en ik knikte. Harry pakte mijn gitaar van de grond terwijl ik bewegingloos bleef staan alsof al het leven uit mijn lichaam was gehaald. "Maak je geen zorgen. Het komt wel weer goed." Verzekerde Harry me. Ik knikte, als was ik helemaal niet zeker of het wel goed ging komen met me. Harry sloeg zijn arm over mijn schouder en we liepen samen naar zijn huis. "Dankje, Haz," zei ik zachtjes. Mijn tranen waren tenminste al wat minder geworden, in tegenstelling tot de regen die al de hele avond naar beneden valt.


    Take me to wonderland


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik lachte om zijn gezicht. Ik wist dat hij die naam compleet gestoord zou vinden.
    "Mister Snicker Doodle" herhaalde ik doodserieus waarna ik begon te grijnzen om zelf niet in de lach te schieten. Oké, die naam was echt te awesome voor deze wereld. Ik glimlachte mijn tanden bloot, "Thanks Lou, maar hé, je zou beter eens over jezelf leren spreken".
    Ik stond terug op van het bankje en trok hem omhoog.
    "Guess who I am" zei ik licht grijnzend terwijl ik subtiel naar mijn shirt wees. Subtiel als in totaal niet subtiel, moest je dat verkeerd begrijpen.

    Harry Edward Styles
    Al snel waren we bij mijn appartement en deed ik de deur open. Ik liet Niall eerst naar binnen en volgde hem gauw om vervolgens snel mijn schoenen en doorweekte sokken uit te trekken. Nu ik droog stond kreeg ik pas werkelijk dor dat ik zo doorweekt was. "Kom, eerst wat droogs aantrekken." Ik liep voor de trap op naar boven om uit de badkamer voor ons beide een handdoek te pakken en mijn natte kleding in de hoek van de badkamer te dumpen. Ieder andere jongen had dat vast niet gedaan voor de neus van zijn vriend die net uit de kast was gekomen maar ik Niall had me echt wel vaker naakt gezien, daarbij viel hij niet op mij maar op Louis en dan was het ook nog eens zo dat als ik hem nu op deze manier ging vermijden Niall vast niet het idee zou krijgen van acceptatie. "Hier." Ik gaf Niall een droog setje kleding terwijl ik mezelf ook in mijn warme joggingbroek hees.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    "Mister Snicker Doodle." zei Rhoda grijnzend.
    "Mister Snicker Doodle..." herhaalde ik, waarna ik haar verbaasd aankeek. "Hoe kwam je in godsnaam op die geniale naam?!"
    "Thanks Lou, maar hé, je zou beter eens over jezelf leren spreken." zei ze op mijn opmerking over haar talent.
    Ik schudde mijn hoofd even. Zoveel talent als Rhoda hebben, dacht het dus niet. Dit meisje had werkelijk alles! Humor, talent, een lief karakter en ze was verschrikkelijk leuk om te zien. Volgens mij was ik de gelukkigste jongen op aarde volgens mij! Maar als ik gelukkig was dan was er ook iemand ongelukkig... Wie zou dat dan zijn? Best interessant om daarover na te denken. Zou ik de persoon kennen die ongelukkig was?
    "Guess who I am." zei Rhoda opeens toen ze me overeind trok en naar haar shirt wees dat net ietsjes te kort was, maar goed... Mijn aandacht spendeerde ik daar echt niet aan. Ik was niet Harry...
    "Geen idee, Batgirl?" vroeg ik zo serieus mogelijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Harry leidde me naar boven naar zijn badkamer om me vervolgens een handdoek te geven. Ik begon mijn natte broek, hoodie en shirt uit te trekken om me beter te kunnen drogen. Het was een hele opluchting om niet langer meer die natte, koude kleding te hoeven dragen. Niet dat de kou me eerder was opgevallen. Wanneer ik eindelijk droog was, deed ik het droge setje aan. Het voelde zacht en warm aan tegen mijn huid. Daarna draaide ik me naar Harry toen, die net een joggingbroek had aangedaan. "Dankje, echt waar. Ik heb het al gezegd, maar dankje dat je me niet haat," zei ik stilletjes. Ik ging nog snel een laatste keer met de handdoek door mijn haren zodat deze niet meer zouden lekken. Ik had een hekel aan nat haar. Dan drupte de koude druppels altijd in mijn nek waardoor ik rillingen kreeg.


    Take me to wonderland


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik begon te lachen, "Geen idee hoe ik eropkwam, het was er opeens nadat ik een Snicker had gegeten en ik had voorgesteld om Noodles te eten, dus maakte ik daar Doodle van en BOEM, de meest geniale naam EVAH was geboren !" riep ik vrolijk uit. Weird. Straks kwamen de buren weer aankloppen, je zou het zien ! Ik keek Louis voor een moment lang aan met zijn Seriously-blik.
    Ik kreeg een scheef lachje om mijn lippen toen ik de verkeerde gedachte kreeg. Ja, dat was altijd op dit uur van de dag, echt vreemd, daarna ging het weer over. Batgirl, leg de link, goed ja, ik zweeg wel weer.
    "Zou je wel willen huh ?" vroeg ik met een plagende lach om mijn lippen. Ik liep naar hem toe en legde mijn armen om zijn middel heen. Ik plantte mijn lippen op zijn zachte roze lippen en sloot mijn ogen.
    Dit had niets te maken met het feit dat hij Batgirl zei. Ik had gewoon zin om dit te doen, zeker als Louis voor me stond. Hij was zo Kissable.

    Louis William Tomlinson.

    "Geen idee hoe ik eropkwam, het was er opeens nadat ik een Snicker had gegeten en ik had voorgesteld om Noodles te eten, dus maakte ik daar Doodle van en BOEM, de meest geniale naam EVAH was geboren!" zei Rhoda vrolijk, waardoor ik nog harder begon te lachen als eerst.
    Ze wist we hoe ze me moest laten lachen, dat kon ik haar nageven!
    "Zou je wel willen huh?" vroeg ze met een plagende lach rond haar lippen, waarna ik het gevoel had dat mijn ogen begonnen te fonkelen van nieuwsgierigheid. Toen Rhoda haar armen om mijn middel heensloeg en haar lippen op de mijne drukte sloot ik net zoals haar vrijwel meteen mijn ogen en kuste haar teder terug.
    Mijn hart leek sneller te gaan slaan en mijn handen vonden zich als automatisch een weg naar haar heupen waar ik ze liet liggen. Ik snapte de connectie tussen Batgirl en zoenen niet, maar ik was hier toch dik tevreden mee, hoor!
    Ik opende mijn mond langzaam en beet zachtjes en voorzichtig op haar onderlip. Zou ze me een stapje verder laten gaan dan alleen maar kusjes op elkaars lippen plaatsen?


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Hij legde zijn handen op mijn heupen terwijl ik mijn hand liet afzakken naar zijn onderrug. Het gevoel dat hij me gaf was het gevoel dat ik zo lang naar gezocht had. Na mijn eerste echt lief had ik 2 weken depressief op mijn kamer gezeten, maar toen was ik verdergegaan met mijn leven. Godzijdank, want door 1 ding dat ik niet gedaan zou hebben was er mogelijkheid dat ik toen niet met Louis stond te kussen.
    Hij opende zijn mond een stukje waarna hij zijn tanden zachtjes in mijn onderlip zette. Gewillig haalde ik mijn lippen wat van elkaar af en voelde hij zijn tong mijn mond binnengleed. Fuck vlinders, de hele zoo was losgebroken in mijn buik. Voorzichtig liet ik mijn handen onder zijn, nog steeds, natte shirt glijden en verplaatste mijn handen naar zijn ribben waar ze even bleven liggen.
    Oh God, Louis was zo'n goeie kusser.

    Louis William Tomlinson.

    Ze liet het toe, gelukkig. Mijn tong verkende haar mond vlotjes, maar niet te gehaast. Hierna liet ik mijn tong op een rustig tempo rondjes draaien om de hare terwijl ik met mijn vingers cirkeltjes maakte op haar heupen. Wat? Het klonk misschien raar, maar ik wist van meisjes dat ze dat meestal een prettig gevoel vonden. Hoe ik dat wist? Mijn ex had me een keer helemaal uitgelegd wat ze van me wilde en wat niet... Verschrikkelijk, die dag was een complete nachtmerrie voor me geweest. Zij kreeg precies wat ze wilde en ik mocht alles daarna opruimen, als je begrijpt wat ik bedoel. En het leuke was dat ik er nooit iets voor had teruggekregen! Details bespaar ik nu maar liever...
    Ik voelde hoe Rhoda haar handen onder mijn shirt liet glijden en ze op mijn ribben plaatste, waardoor ik eventjes tussendoor moest glimlachen en daardoor de zoen voor een luttele seconde onderbrak.
    Ik begon gewoon weer rustig opnieuw en begon Rhoda naar de bank te leiden, tenminste, als ik die kon vinden met mijn ogen dicht... Ik wist de weg hier namelijk niet zo goed en ik zat liever ietsjes comfortabeler als ik nog wel even bezig was met zoenen in plaats van de hele tijd te staan. Ik hield niet van staand zoenen, dat was best onprettig... Vooral omdat ik altijd naar beneden moest buigen en een beetje last kreeg van spierpijn in mijn nek.
    Ja, noem me nu maar een zeur. Ik stond hier wel met het perfecte meisje op aarde te zoenen en jullie lekker niet.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Zijn tong verkende mijn mond even waarna zijn tong wat rondjes draaide om de mijne. Zijn vingers maakten cirkeltjes op mijn heupen iets waar je mij zeker niet over hoorde klagen.
    Door mijn actie moest hij glimlachen waardoor, jammer genoeg, dus kus werd verbroken voor zeker 2 seconden. Een regelrechte ramp. Nee nee, i'm just kidding. We begonnen gewoon weer lekker opnieuw. Hij bracht beweging in beide van onze lichamen waardoor ik even nadacht. Oh, zitten misschien ! Hij zocht mijn bank. Dan moest hij dus niet deze kant uit want straks stootte ik Mister Snicker Doodle nog omver. Ik verbrak de kus weer even maar liet mijn lippen gewoon tegen die van hem aanliggen, het was perfect mogelijk, "Andere kant" prevelde ik licht glimlachend tegen zijn lippen aan. Na mijn woorden drukte ik mijn lippen terug op zijn mond waardoor automatisch onze lippen een stukje van elkaar weken zodat we opnieuw konden beginnen.
    We liepen de juiste kant op nu, en ergens zou ik nu moeten hopen dat hij niet iets omver stootte, maar ik zou het wel horen. Uiteindelijk kwam hij terecht in de zetel waardoor onze lippen weer van elkaar los waren. Ik ging op zijn schoot zitten met aan elke kant 1 knie en legde mijn armen om zijn nek heen terwijl we voor de 4e keer in 2 minuten of iets meer opnieuw begonnen. Ik liet mijn vingers door zijn haren strijken terwijl ik nog wat dichter tegen hem ging aanzitten.

    (Ik ga hier half plat om die naam van die vis! ;p En ik moet mijn mond houden of mijn moeder komt mijn laptop weer innemen. x'D)

    Louis William Tomlinson.

    Hoe vaak hadden we de kus nu al onderbroken? Drie keer? Vier keer? Ach ja, des te langer we hier nog zaten...
    Toen ik eindelijk zat en Rhoda het zichzelf ook gemakkelijk maakte door op mijn schoot te gaan zitten ging alles nog net ietsjes soepeler. Haar handen streken door mijn haren en ze plakte nu echt tegen me aan, iets waar ik geen bezwaar tegen zou gaan maken.
    Ik begon het riedeltje weer van voor af aan en ging zo verder terwijl mijn handen haar lichaam verkende.
    Nee! Nu moet je niet denken dat ik een of andere pedofiel was... Dat kon trouwens niet, want volgens mij was ze ouder als zeventien... Maar goed, ik bleef netjes weg bij de gedeeltes waar ik niet mocht komen. Ik wist heus wel hoe ik mijn handen thuis moest houden... Dacht je soms dat ik nu al die toer op zou gaan? Haha, nee dus.
    Dat sommige jongens en mannen nou gelijk hun vriendin besprongen als ze even aan het zoenen waren vond ik al sowieso iets achterlijks... Hallo? Zo'n meisje heeft ook nog het recht om te zeggen dat ze niet uit elkaar getrokken wilt worden. En ik dwaal weer af, terug naar het onderwerp!
    Mijn handen plaatste ik uiteindelijk in haar middel en de kus verbrak ik na een paar minuten, want ik moest eventjes op adem komen. Mijn borstkas ging snel op en neer van de adrenaline en de energie die ik hierin had gestopt. Ja, zoenen kost ook veel energie hoor... En je kreeg er ademtekort van. Maar dat was het allemaal waard.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Alvast een nieuw topic.)


    Reading a good book is like taking a journey.


    [Ja, dat is de normale reactie van iedereen. Want ja, ik heb een vis die zo noemt ;3 Mijn andere vis is gestorven aan obesitas.]

    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Conclusie 1, ja we gingen die tour op, al zittend kussen ging zoveel makkelijker, serieus. Louis moest zich niet bukken ik moest me niet uitrekken en ik kon geen kramp krijgen in mijn benen. Zijn handen verkenden elk plekje van mijn lichaam, behalve bij de plaatsen waar het wat meer, hoe zeg je dat, intiemer werd. Iets waar ik geen bezwaar tegen had, ik bedoelde, maar, tja, jeweetwel. Ach whatever, als je het niet snapt dan is dat jouw probleem.
    Na een paar minuten stopte hij de kus door ademsnood. Zelfs zangerslongen konden niet zolang met zo weinig lucht. Ik legde mijn hoofd neer in zijn nek en sloot mijn ogen terwijl ik mijn adem moest terugvinden. Als je hier geen conditie van kreeg ...
    "Film kijken ?" stelde ik voor. Hoezo niet origineel ? Wat moest ik dan voorstellen ? Hé, zin om Mister Snicker Doodle eten te geven ! Ja, dan ging hij dood aan obesitas, jeaj ! Niet dus. Ik keek op naar zijn gezicht en liet mijn vingers langs zijn kaaklijn glijden. Ja sorry, een sexy kaaklijn als die van Louis kwam je niet elke dag tegen.

    (Ik heb ook visjes... ;p Met hele originele namen. x'D Mijn vader heeft namelijk een aquarium en ik koos daar vijf vissen uit die ik stoer vond. ;p
    De vis die de hele tijd met zijn kop tegen het glas aanzwemt is Niall. x'D
    De grote vis die alleen maar op het vrouwtje zit is Zayn. :3
    De garnaal is Liam. ;p
    De gestreepte vis met veel kleurtjes is Louis.
    En dan blijft de grote vis met een hap uit zijn staart over met de naam Harry.)

    Louis William Tomlinson.

    Ik knikte kort als antwoord en glimlachte. "Ja, goed idee."
    Wat? Ik hield van film kijken! Het mocht dan niet origineel zijn, maar het was leuker dan als twee idioten naar een muur zitten te staren.
    Ik had mijn armen om Rhoda heengeslagen terwijl ze met haar hoofd in mijn nek lag. Haar haren kriebelden verschrikkelijk, maar op de een of andere manier vond ik het wel fijn... Ik grijnsde toen ze met haar vingers langs mijn kaaklijn ging en zuchtte eventjes zachtjes van genot.
    Ja, ik genoot van dit moment met Rhoda. Het voelde verschrikkelijk fijn om na lange tijd weer iemand lief te hebben die hetzelfde voor mij voelde... Op deze manier dan.
    "Welke film had je in gedachten?" vroeg ik, waarna ik zachtjes Look After You begon te neuriën.
    Ik hield van dat liedje, en het kalmeerde me enorm als ik het nodig had. Nu was ik wel kalm, maar het bleef een ontspannende werking hebben.


    Reading a good book is like taking a journey.


    [Genius ;3]

    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    "Ja, goed idee" zei hij glimlachend na een kort knikje.
    "Welke had je in gedachten ?" vroeg hij waarna hij zachtjes een liedje begon te neuriën. Ik kende het ergens van, maar kon het nog niet direct plaatsen. "Geen enkele, tenzij er een film bestaat met de naam Louis" zei ik zonder enige vorm van schaamte. Had je dat nog nooit opgemerkt dan dat zoveel meisjes zich vaak doodschaamden als ze toegaven dat ze aan de jongen dachten die ze leuk vonden ? Ik had dat wel al vaak meegemaakt, maar aangezien Louis net mijn mond had leren kennen en ik met enkel een shirt, een slipje en een bh bij hem op schoot zat voelde ik niet echt schaamte.
    "Let's see" mompelde ik waarna ik met een arm naast me voelde en 2 bakjes vastnam. Ik zette de gewone tv aan waarna ik naar de juiste uitgang ging om digitaal te kijken.
    "Een abonnement op Prime hebben is handig weet je" zei ik met een lachje terwijl ik wat door de films keek.
    "Oké, avontuur, horror, romantiek, komedie of nog iets anders ?".



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt