• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik luisterde naar Liam zijn hele preek en zuchtte uiteindelijk. "Ja ja... Ik snap bijna niks van wat je zegt, maar dat zal de drank wel zijn." zei ik, waarna ik een kreet slaakte toen iemand me opzij trok.
    "Blijf met je poten va-" begon ik te tieren, totdat ik doorhad dat het Harry was. "Oh, hoi."
    "Wat is er aan de hand?" vroeg mijn krullerige vriend meteen, waardoor ik eventjes verbaasd was. Nou ja, verbaasd...
    Ik kende Harry al langer als vandaag, dus ik was dit wel gewend. Maar toch was het verschrikkelijk irritant als hij dit deed... En hij wist dat ik dat vond.
    "Niks." loog ik, waarna ik mijn pols probeerde los te wrikken. "Ik had gewoon zin in alcohol, Harry... Doe even rustig."
    (Sorry, kort. ;$)

    Blair Hadley McFly.

    "Misschien ben ik mijn verstand wel verloren ja! Misschien ben ik wel helemaal gek! Welke dude voelt zich warm vanbinnen wanneer een jongen op hem gaat zitten of gewoon naast je zit? Ik denk er niet veel?!" begon Niall te tieren, waardoor mijn ogen toch ietsjes groter werden.
    Wauw, zo'n uitval had ik dus niet verwacht... Maar ik begreep nu wel waarom hij aan de alcohol was. En toch begreep ik de blonde jongen wel... Ik wist hoe het voelde om niet geliefd te zijn... Ik trok me even niks meer aan van Zayn die nog wat afwezig bij ons stond en schonk Niall een lichte glimlach toen hij dat ook deed.
    "Oké, dus als ik het goed begrijp is dit de eerste keer dat je gevoelens hebt voor een jongen?" vroeg ik zacht, waarna ik met een grijns de cocktail weer in mijn handen pakte en met het schijfje limoen begon te spelen. Limoen was zuur, perfect... Ik pakte het schijfje en beet in het vruchtvlees, waardoor het zure sap mijn tong raakte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Louis zijn afstandelijkheid deed me schikken en iets wat gekwetst liet ik langzaam zijn pols los. "Ik had gewoon zin in alcohol, Harry... Doe even rustig."
    Ik trok even mijn wenkbrauwen op en keek hem ietsje argwanend aan. ''Maak dat de kat wijs Lou, er is wel degelijk iets aan de hand en je drinkt anders nooi vlak voordat we een optreden hebben. Ik zetten mijn handen in mijn zei en keek mijn beste vriend doordringend aan. ''Als ik wat fout heb gedaan zeg het dan gewoon en gedraag je niet als een klein kind.'' zei ik waarna ik even mijn hoofd schudden. Louis die zich niet als een klein kind gedroeg was onmogelijk en dat was juist hetgene wat hem zo uniek maakte. Maar niet op deze manier. Dit was gewoon kinderachtig. Daarbij kon ik niets goedmaken als ik niet wist wat ik fout had gedaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall james Horan

    "Oké, dus als ik het goed begrijp is dit de eerste keer dat je gevoelens hebt voor een jongen?" vroeg ze zacht en grijnsde. Ik liet mijn hoofd naar beneden zakken en zuchtte voor de zoveelste keer vandaag. "Nogal ja," zei ik stilletjes. "Het voelt zo raar aan, maar tegelijkertijd ook zo goed," ik liet mijn blik weer naar de alcohol glijden en toen weer naar de vloer. "Die gast zou me toch nooit zien staan. Hij ziet toch al een ander staan," mijn hart zakte steeds dieper weg, nog even en het sterft van mijn depressiviteit. I don't like this. Ik ben iemand die veel liever lacht,d an zielig staat de doen. Can you blame me? Ik ben verliefd op een jongen. En dan ook nog eens mijn beste vriend. God wil iets vertellen. oftewel had hij gewoon genoe van mijn irritante gelach, dat kan natuurlijk ook.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik wist dat ik erg afstandelijk was, maar op dit moment had ik geen behoefte aan Harry zijn aandacht of bezorgdheid.
    ''Maak dat de kat wijs Lou, er is wel degelijk iets aan de hand en je drinkt anders nooit vlak voordat we een optreden hebben." zei Harry argwanend, waarop ik mijn ogen rolde en mijn schouders ophaalde.
    Harry keek me doordringend aan. ''Als ik wat fout heb gedaan zeg het dan gewoon en gedraag je niet als een klein kind.''
    Au... die opmerking deed toch pijn. Ik wist bijna zeker dat ik hem verkeerd opvatte, maar toch. "En bedankt voor het beledigen van mijn karakter. Als ik mezelf niet eens mag zijn vraag ik me af waarom je hier in godsnaam staat."
    Ja, dit werd nog eens een ruzie. Ik zei het toch! Ik had gewoon moeten weglopen en niet een pitstop maken om mezelf te bezatten...
    Ik gaf Harry een gekwetste blik en zag dat ik hem ook gekwetst had, maar dat deerde me nu heel even niet. Ik ging dit niet zeggen, ook niet tegen mijn beste vriend. Nee. Ik wilde niet nog meer ruzie...
    (So dramatic, 'cause there's nothing they can do! ;p)

    Blair Hadley McFly.

    "Nogal ja." zei ik stilletjes. "Het voelt zo raar aan, maar tegelijkertijd ook zo goed." zei Niall.
    Ik luisterde. Wauw, ik toonde echt interesse...
    "Die gast zou me toch nooit zien staan. Hij ziet toch al een ander staan." ging hij verder.
    Ik keek verbaasd op. "Hoe weet je dat?" vroeg ik zacht, waarna ik mijn elleboog op de bar zette en mijn hoofd op mijn hand liet rustten.
    "Weet hij al dat je hem leuk vind? Want als hij het niet weet kom je nog nergens." zei ik, waarna ik zwakjes glimlachte. "Of je moet eens beginnen met flirten."
    Ik voelde me net zo'n lerares hier... Maar ik had wel medelijden met de kleine, onzekere jongen hier. Zelfs ik vond hem aardig, en dat zei heel wat!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Hoe weet je dat?" vroeg ze zachtjes. Ik keek haar even aan. "Ik weet niet of je het gezien hebt, maar ik ben niet bepaald die hotte spetter waar iedereen van droomt. En ik ben haast zeker dat hij hetero is, ik zag wel hoe hij keek naar dat meisje," een krop vormde in mijn keel. Zielig doen kan ik als de beste vandaag, lijkt me.
    "Weet hij al dat je hem leuk vind? Want als hij het niet weet kom je nog nergens." ik begin zachtjes te lachen van ellende. "Als hij het weet, zorg ik er waarschijnlijk voor dat hij liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt is,"
    "Of je moet eens beginnen met flirten." mijn ogen worden groot. "En wat als hij dan helemaal freaked out is ofzo?" vroeg ik bezorgd en gepanikeerd. Dit was zoveel makkelijker geweest als hij niet een vriend van me was geweest. Dan had ik misschien wel met hem durven flirten. Nu ben ik gewoon bang dat hij mijn vriend niet meer wil zijn.

    [Drama, ik kan het nooit laten om mijn personages te kwellen. x'D]


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik kon niet geloven dat Louis dacht dat ik zijn karakter afkraakte. Hij wist donders goed dat ik het kleine kind in hem zo leuk vond. Ik schudden even mijn hoofd en sloeg mijn ogen neer. "Je weet best dat, ik dat niet bedoel." Ik was gekwetst en niet zo'n beetje ook. Louis was duidelijk boos op me maar ik kon maar niet begrijpen waarom. "Wat heb ik gedaan Lou?" Ik piepte het bijna en nadat ik het gezegd had durfde ik hem pas weer aan te kijken. Ik wilde niet dat hij bood op me was. Het klopte gewoon niet. We hadden nooit ruzie. Waren altijd degene die elkaar in de armen vlogen als we elkaar zagen en vandaag hadden we elkaar nog niet eens aangeraakt. Het klopt niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Blair Hadley McFly.

    "Ik weet niet of je het gezien hebt, maar ik ben niet bepaald die hotte spetter waar iedereen van droomt. En ik ben haast zeker dat hij hetero is, ik zag wel hoe hij keek naar dat meisje."
    Ik lachte minachtend. "Nou... Lelijk ben je ook weer niet, hoor. En uiterlijk is niet alles. Trouwens, misschien is het gewoon een bevlieging of zo... Je weet niet of hij je niet leuk vindt, dus je moet geen conclusies gaan trekken." zei ik, waarna ik met mijn ogen rolde.
    "Als hij het weet, zorg ik er waarschijnlijk voor dat hij liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt is."
    "Dat is dom zeg..." mompelde ik, waarna ik mijn schouders ophaalde. Wat een depressief type zeg...
    "En wat als hij dan helemaal freaked out is ofzo?" vroeg Niall op mijn vraag over flirten.
    "Dat ligt eraan of hij veel ervaring met flirten heeft of niet. Als hij erom lacht dan weet je dat het niks is, maar als hij wegkijkt of bloost weet je genoeg. Probeer het eens, en kom dan pas weer hier bij me klagen."

    Louis William Tomlinson.

    "Je weet best dat, ik dat niet bedoel." zei Harry zacht.
    Ja, ik had hem wel degelijk gekwetst. Geweldig Louis... Prachtige actie maar weer!
    "Wat heb ik gedaan Lou?" vroeg Harry, maar het klonk meer als een schel gepiep.
    Ik keek Harry even aan alsof hij net een bom had laten ontploffen. Had hij nou echt niks door?! De jongen die hartstikke veel meisjes naar zijn hand kon zetten zag niet eens dat zijn beste vriend een meisje leuk vond?!
    "Ik vind haar leuk, Harry! En alweer lukt het je om haar simpelweg om je vinger te winden!" riep ik uit, waarna ik me van hem weg draaide. "Je kan krijgen wat je maar wil! En als ik eens iemand leuk vind loopt alles mis..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    "Nou... Lelijk ben je ook weer niet, hoor. En uiterlijk is niet alles. Trouwens, misschien is het gewoon een bevlieging of zo... Je weet niet of hij je niet leuk vindt, dus je moet geen conclusies gaan trekken." Zei blaire. "Hmm, we shall see," mompelde ik een beetje afwezig.
    "Dat ligt eraan of hij veel ervaring met flirten heeft of niet. Als hij erom lacht dan weet je dat het niks is, maar als hij wegkijkt of bloost weet je genoeg. Probeer het eens, en kom dan pas weer hier bij me klagen." Antwoordt ze op mijn vraag over flirten. "I guess, ik kan het proberen. Als hij me haat kan ik altijd nog mijn hoofd kaal scheren, een andere naam nemen en naar Mexico emigreren," zei ik serieus. "Misschien moet ik minder alcohol drinken. Voel me te depressief en volgens mij komt het door de alcohol. oftewel ben ik nu gewoon aan het bazelen door de alcohol," ik schud mijn hoofd. "hoe komt het dat je nog niet gek van me bent geworden?" lach ik naar haar.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik moest 2 keer nadenken voordat ik snapte wat Louis bedoelde en mijn mond viel letterlijk open van verbazing. Dit had ik dus niet aan zien komen Hoe kon ik ook anders, ik wist niet eens dat hij Rhoda kende, laat staan dat hij haar leuk vond. Maar het meeste pijn deed het nog wel dat hij dacht dat ik het expres deed. 'Lou, sorry!' Ik wist niet wat ik moest zeggen en pakte zijn pols weer vast zodat hij niet verder weg kon lopen. "Ik, sorry, ik wist het niet. Ik gooide water over haar heen en we zaten wat te dollen. Alsjeblieft. Ik deed het niet om jou te kwetsen. Ik wist het niet." Het kwam als een waterval uit mijn mond en ik keek de jongens tegenover me smekend aan. Dit was nooit mijn bedoeling geweest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Blair Hadley McFly.

    "Hmm, we shall see," mompelde Niall afwezig, waardoor ik mijn wenkbrauwen optrok. Wat ging hij nou weer uitspoken?
    "I guess, ik kan het proberen. Als hij me haat kan ik altijd nog mijn hoofd kaal scheren, een andere naam nemen en naar Mexico emigreren," zei hij over mijn opmerking over flirten, alweer. Wat had ik ineens met flirten, zeg?!
    "Goed dan, succes in Mexico als het niet lukt. Stuur me een kaartje, wil je?" zei ik op een sarcastische toon. God, daar ging ik weer...
    "Misschien moet ik minder alcohol drinken. Voel me te depressief en volgens mij komt het door de alcohol. oftewel ben ik nu gewoon aan het bazelen door de alcohol," waarna hij zijn hoofd schudde. "Hoe komt het dat je nog niet gek van me bent geworden?"
    Ik haalde mijn schouders op. "Dan moet je aan de cola gaan, dat drinken zoveel mensen... Al vind ik het zelf alleen maar een suikertroep." zei ik, waarna ik fronste. "Wie zegt dat ik niet al gek was voordat je begon te praten?"

    Louis William Tomlinson.

    "Lou, sorry!" zei Harry, waarna hij mijn pols weer vastgreep. "Ik, sorry, ik wist het niet. Ik gooide water over haar heen en we zaten wat te dollen. Alsjeblieft. Ik deed het niet om jou te kwetsen. Ik wist het niet."
    Ik haalde mijn schouders onwillekeurig op. "Dus? Wat wil je hiermee bereiken? Dat ik je nu als een gek ga knuffelen of zo?"
    Goed, ik werd gemeen. Echt gemeen... Ik had nog amper zo op Harry gereageerd. Mijn beste vriend, nota bene....
    Harry keek me smekend aan, maar op dit moment was ik niet echt in een vergevingsgezinde bui. Ik wist zeer goed dat Harry er niks aan kon doen, maar ik kon er weer niks aan doen dat het pijn deed om die twee zo te zien.
    "Ik zie heus wel hoe zij naar jou kijkt en jij naar haar. Ga nou maar terug en lebber haar daar lekker af, dan kan ik lekker thuis op de bank gaan mokken."


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Voor de 2e keer vandaag stapte ik het cafeetje binnen. Vreemd huh ? Helemaal niet. Ik was namelijk voor de 2e keer vandaag gedoopt met mijn eigen drank. Ja, serieus, wat hadden de mensen vandaag eigenlijk ? Aangezien ik niet nog een extra topje had in mijn tas, of een broek, was ik dan maar naar mijn loft gegaan die niet zo heel ver weg was van hier. Ik had een simpel, wit kleedje aangetrokken met, awesome als ik was, een paar bordeauxrode All-Stars onder. Mijn getinte huid kwam beter uit als ik iets wits droeg of licht van kleur, dus ik vond het wel grappig dat het nu echt duidelijk was dat ik een andere afkomst had dan de meeste mensen. Mijn iPhone had ik in mijn tas gestoken omdat ik simpelweg geen andere plaats had om hem te steken, want ik was niet zo voor het hele gsm in je slipje ding. Ik liep terug naar de bar en bestelde een colaatje.

    Harry Edward Styles
    Louis had me gekwetst en beledigt en het deed pijn. Ik kon niet geloven dat hij echt dacht dat ik nu ook nog maar zonder enige schaamte naar Rhoda kon kijken en dat maakte me kwaad. Ik stond op het punt om inderdaad naar Rhoda toe te lopen en haar inderdaad meteen vol te zoenen gewoon om Louis de pijn te bezorgen die hij mij nu liet voelen. Maar hoe boos en gekweld ik nu ook was, ik wist dat als ik dat nu zou doen ik alles bij Louis zou verpesten en hij me nooit meer aan zou kijken. "Ik dacht dat onze vriendschap meer voor je betekende dan een meisje." Zei ik stil, waarna ik Louis los liet en zelf weg liep, want als ik langer had gebleven had ik voor zijn neus in huilen uitgebarsten en dat gunde ik hem niet. Razendsnel wurmde ik me tussen de mensen door terwijl ik de tranen al op voelde komen en rende ik naar buiten. Het kon me niet schelen dat we straks een optreden hadden. Ze konden barsten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Iemand die lonely Zayn komt vermaken aan de bar?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall James Horan

    "Goed dan, succes in Mexico als het niet lukt. Stuur me een kaartje, wil je?" zei ze sarcastisch. "Zal ik zeker doen," zei ik terug met een beetje sarcasme.
    "Dan moet je aan de cola gaan, dat drinken zoveel mensen... Al vind ik het zelf alleen maar een suikertroep." antwoordt ze als ik begin over hetf eit dat alcohol niet goed voor me is. "Wat heb ik aan cola? Ik ben iers, ik drink geen cola," zeg ik gewoon.
    "Wie zegt dat ik niet al gek was voordat je begon te praten?"
    "Dan ben je in ieder geval niet gestoord geworden door mijn aanwezigheid. Ofwel kan je het heel goed verbergen,"


    Take me to wonderland

    Depay schreef:
    [Iemand die lonely Zayn komt vermaken aan de bar?]


    (Louis is nu alleen? Of je kan met Blair praten, aangezien ik Louis bedenkelijk naar Niall laat rennen. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.