• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik keek Louis na die naar Harry was gelopen. Totaal te begrijpen, want ik zou hetzelfde gedaan hebben. Zodra het iets meer werd dan alleen zacht praten besloot ik hen alleen te laten. Ik liep het restaurantje terug binnen en nam de handdoek aan. Ik droogde me vlug af en legde mijn haren goed, voor zover dat kon. Mijn blazer en schoenen deed ik ook weer aan, al was dat een beetje vreemd met de doorschijn van mijn kleedje en de rest van mijn doorweekte lichaam. Ik ging terug aan het tafeltje zitten en nam mijn tas op mijn schoot waarna ik er een schrift uithaalde. De voorkant was vrolijk versierd met vanalles en nog wat. Dit boek weerspiegelde eigenlijk mezelf, het was mijn dagboek, mijn boek waar ik melodieën in kwijt kon, waar ik foto's inplakte, alles gewoon. Ik nam een stylo en begon te schrijven. Of het nu een liedje was of gewoon wat zinnen die op een filosofische manier weerspiegelden wat ik nu voelde wist ik niet, maar het vloeide allemaal uit mijn stylo terwijl ik op Louis wachtte.

    Dessy Tamara Jones
    Luna keek om zich heen en leek me toen pas op te merken. 'O, hey Dessy. Ik had je nog niet gezien.' zei ze en ze draaide zich na mijn vraag een stukje om om naar de bar te kijken. 'Geen idee, maar het is Blair, die red zich wel.' zei Luna en ik keek even naar de jongen waar ze mee stond te praten, lelijk was hij zeker niet, maar het was niet echt mijn type. Ineens hoorde ik Luna, 'Auw.' zeggen en schudde ze snel met haar hoofd. Ik keek haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan en grinnikte daarna zachtjes.
    'Wil één van jullie anders nog wat drinken aangezien Blair er wel heel lang over doet?' vroeg ze en ze stond alvast op.
    Ik knikte en stond ook op. Alleen drinken halen was zelfs saai.
    'Ik loop wel eventjes mee.' zei ik tegen Luna en liep alvast naar de bar.

    Zayn Malik
    'Goed dan..' begon ze zacht. 'Niall heeft mij verteld dat hij verliefd is op een jongen. En toen ik zag hoe verdrietig hij keek toen Louis met Rhoda was had ik het gevoel alsof ik wel wist wie hij nou zo leuk vond.. En daarom vroeg ik dus hoe die jongen heette.' zei ze stilletjes en ik zag hoe ze even op haar lip beet. Op de een of andere manier zag het er wel sexy uit maar toch schrok ik van wat ze zei.
    Louis en Niall? Van Louis zou ik het misschien nog wel verwachten dat hij verliefd zou worden op een jongen, maar Niall? Nee, dat had ik nooit achter hem gezocht. Ik schudde onbegrijpend mijn hoofd en zuchtte zachtjes. Ik snapte het allemaal niet meer. Eerst Louis en Rhoda, en ook Harry en Rhoda, en toen ineens Niall en Louis. De band ging echt uit elkaar vallen op deze manier en die gedachte deed me pijn.
    'Wauw.. Dat zag ik niet aankomen.' kwam zachtjes uit mijn mond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson.

    Oh, nu werd 'ie mooi... Ik was ineens alles schuld? Ja oké, ik was wel een beetje jaloers op Harry omdat hij alles voor elkaar kreeg met de vrouwelijke kant, maar nog...
    "Deze meisjes hadden niets met onze vriendschap te maken." zei Harry, alsof hij mijn neus op de feiten probeerde te drukken.
    "Alsof Rhoda dat wel heeft." antwoordde ik, waarna ik eventjes zin had om Harry in zijn sop te laten gaarkoken en gewoon naar Rhoda wilde teruglopen. Maar nee, ik was zo achterlijk om te blijven bekvechten.
    "Je snapt het echt niet he. Dit gaat me niet om Rhoda. Als we nu geen ruzie hadden, had ik hartstikke blij voor je geweest. Als iemand je liefde gunt ben ik het wel. Maar je flipt hem uit het niets op me, raakt me tot aan mijn ziel met alles wat je gezegt heb, en waarom?'' vroeg Harry onbegrijpend.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op, maar stond dit keer met mijn mond vol tanden omdat ik geen antwoord op dit alles wist. Ditmaal had hij wel een punt, ja...
    ''Wil je nou echt zeggen, dat je zo boos bent omdat ik graag flirt?'' vroeg Harry nu.
    Ik haalde mijn schouders op. "Dat is het niet, maar het blijft hetzelfde Harry. Vertel me eens wanneer de laatste keer was dat we uitgingen zonder dat jij er weer eens tussenuit glipte met een meisje en mij daar liet staan. Vriendschap voor alles, natuurlijk!"
    Was ik nou boos op hem? Nee. Was ik teleurgesteld? Nee. Was ik dan verdrietig? Ook niet...
    Ik was gewoon jaloers.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Blair Hadley McFly.

    Zayn schrok duidelijk, wat me eerlijk gezegd niets verbaasde. Ik was totaal niet ingewikkeld met die liefdesproblemen... Alsof het mij wat uitmaakte of je met een jongen of een meisje zoende. Niet dat Zayn het wat interesseerde, maar ik begreep wel waarom hij schrok. Niall had ook gezegd dat dit de eerste keer was dat hij op een jongen viel, dus Zayn had dit natuurlijk niet zien aankomen.
    "Wauw.. Dat zag ik niet aankomen." bevestigde Zayn mijn gedachten, waardoor ik eventjes mijn wenkbrauwen optrok.
    "Nee. Dat merkte ik." was mij antwoord, waarna ik de getinte jongen even goed bekeek. Hij leek gepijnigd te zijn door iets, maar ik had geen flauw idee van wat.
    "Wat zit je dwars?" vroeg ik, waarna ik even de neiging had om mezelf voor mijn hoofd te slaan.
    Ik had ook wel kunnen raden dat Niall hem dwars zat... Tenminste, dat gevoel had ik.
    (Kort, ik moet eten. :3 Ben er zo weer.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ze trok haar wenkbrauwen op nadat ik had gezegd dat ik het niet aan zag komen. 'Nee. Dat merkte ik.' was haar antwoord en ik voelde hoe haar blik over mijn gezicht gleed.
    'Wat zit je dwars?' vroeg ze en ik zuchtte nogmaals. Het was niet persee Niall die me dwars zat, maar gewoon de gedachte van het uit elkaar vallen van de band, en al het harde werk wat voor niks zou zijn. Mijn doel en mijn grote droom zou voor mijn ogen uit een spatten, en dat was wat me dwars zat.
    'Dat er nu gewoon een grote kans is dat de band uit elkaar valt. Die ruzie tussen Louis en Harry is niet niks, en nu ook nog Niall die gevoelens heeft voor Louis..' zei ik zachtjes toen ik nonchalant tegen de bar leunde.
    'En weet je, als de band uit een valt, dan spat ook mijn droom voor mijn eigen ogen kapot. En dat zit me dwars. Al die tijd hard werken met mijn 4 beste vrienden.. Die nu misschien niet eens meer vrienden met elkaar kunnen zijn.' vervolgde ik mijn woorden zachtjes. Ik keek naar buiten, het regende hard en dat was precies mijn stemming op dit moment.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Blair Hadley McFly.

    Zayn zuchtte en hij leek even na te denken.
    "Dat er nu gewoon een grote kans is dat de band uit elkaar valt. Die ruzie tussen Louis en Harry is niet niks, en nu ook nog Niall die gevoelens heeft voor Louis.." begon hij zacht, terwijl hij tegen de bar aanleunde.
    Ik knikte, maar zei niets. Ik mocht dan een grote mond hebben en sarcastisch zijn, ik kon wel goed luisteren hoor... En advies geven, daar was ik ook goed in. Als iemand mijn advies verdiende heette dat...
    "En weet je, als de band uit een valt, dan spat ook mijn droom voor mijn eigen ogen kapot. En dat zit me dwars. Al die tijd hard werken met mijn 4 beste vrienden.. Die nu misschien niet eens meer vrienden met elkaar kunnen zijn." maakte Zayn zijn verhaal af en hij keek naar buiten waar het met bakken uit de hemel viel. Lekkere sfeer maar weer...
    Ik beet op mijn lip en dacht na, waarna ik rechtop ging zitten en een zachte zucht liet horen.
    "Ik begrijp je probleem wel, hoor." zei ik, waarna mijn ogen fonkelde. Ik zat niet voor niets ook in een band... "Maar heb je er al eens aan gedacht om gewoon met z'n allen eens rond de tafel te gaan zitten en een einde te maken aan die onzin? Ik bedoel, Niall kan ik nog wel begrijpen... Maar een ruzie moet op te lossen zijn."
    Ik voelde me net een of andere psycholoog hier... Best irritant eigenlijk. Ik had nu al naar twee preken geluisterd en ik vroeg me af hoe een psycholoog dit jarenlang volhield, al die mensen die bij je kwamen klagen of uithuilen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    "Dat is het niet, maar het blijft hetzelfde Harry. Vertel me eens wanneer de laatste keer was dat we uitgingen zonder dat jij er weer eens tussenuit glipte met een meisje en mij daar liet staan. Vriendschap voor alles, natuurlijk!" even stond ik met een mond vol tanden en ik sloeg mijn ogen neer, aangezien ik zijn vraag niet kon beantwoorde. Ik wist dat hij gelijk had, ik wist dat ik graag flirten en ik wist ook dat ik bijna altijd een meisje bij me had op de terugweg. ''Waarom vertel je me nu pas dat het je zo dwars zit?'' vroeg ik kalm. Ik snapte best dat hem dit dwars zat, maar ik wist het echt niet. Ik kon mezelf letterlijk voor mijn kop slaan, dat ik het nooit door had gehad. ''Had met me gepraat.'' Ik wist best dat ik blind kon zijn als het op meisjes aankwam en dat hij me nog wel een paar keer op mijn nummer had moeten zetten voordat ik het had afgeleerd om elke avond geen ander meisje in bed te hebben, maar ik had het wel geprobeerd. ik keek Louis even onderzoekend aan en sloeg daarna mijn ogen neer. ''Het spijt me, als het je al zolang dwars zit en ik je er pijn mee heb gedaan, maar ik wist het echt niet. niet van Rhoda en niet van al die andere.'' murmelde ik. Ik voelde me zo stom nu. Ik had mijn vriend links laten liggen voor meisjes. al die tijd en ik was nu degene die beledigt was omdat hij een keer iemand had -Nee, ik was niet jaloers en ik gunde het hem echt, terwijl ik het zelf continu deed. Aan de andere kant vond ik nog steeds dat Louis zijn kwaadheid niet helemaal terecht was. want betekende dit dat ik dus nooit meer mocht flirten en hij wel een vriendin mocht hebben?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    'Waarom vertel je me nu pas dat het je zo dwars zit?'' vroeg Harry kalm, alsof mijn woorden hem helemaal niets hadden gedaan. Maar ik kende Harry al langer en ik wist dat hij er wel degelijk mee zat, want zijn ogen had hij neergeslagen. ''Had met me gepraat.''
    Ik beet op mijn lip. "Omdat ik geen zin had in onnodige ruzies, maar ik had kunnen inzien dat die er toch wel zou komen." mompelde ik zacht.
    Het was waar, want eigenlijk was ik me hier zo aan het opfokken over alles wat er tot nu toe gebeurd was! Ik was gewoon jaloers dat het Harry elke keer weer lukte en die meisjes zijn aandacht kregen in plaats van ik. Ik wilde dan geen aandacht zoals die meisjes, maar wat liefde van Harry zou me geen kwaad doen. Ik kon gewoon heel slecht delen, net zoals Harry dat niet kon. Eigenlijk leken we gewoon teveel op elkaar...
    ''Het spijt me, als het je al zolang dwars zit en ik je er pijn mee heb gedaan, maar ik wist het echt niet. niet van Rhoda en niet van al die anderen.'' murmelde Harry, en ik wist dat hij het meende.
    Harry was nou eenmaal nog op dit gebied nogal gevoelig. En dat begreep ik maar al te goed. Ik had ook kunnen weten dat Harry het niet zo makkelijk vond om zijn aandacht te verdelen, voor hem was het op dat moment het een of het ander.
    Ik zuchtte en wuifde het weg. "Het is al goed..."
    Eigenlijk was dit nou hetgeen wat ik wilde horen. Dat Harry er spijt van had dat hij al die meisjes steeds meesleurde in zijn waan en mij links liet liggen. Het betekende niet dat hij nu niet meer mocht flirten of een meisje mee naar huis nemen, maar met mindere mate zou een stuk aangenamer zijn.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik zuchtte toen ik zeker was dat het liedje klaar was. Misschien een liedje voor de band, als die nog bestaat. Hmm, waarschijnlijk zou het niet eens goed genoe zijn voor de band. het is niet eens onze stijl, maar goed. Opeens had ik zin om het liedje in de bar te gaan zingen. Ik nam mijn hoodie die ik eerder had uitgedaan omdat het zou warm was en trok die over mijn zwart t-shirt. Ik zorgde ervoor dat ik mijn gitaar niet vergat en deed de lichten uit. Net voor ik de regen instapte deed ik mijn kap weer op en klemde mijn gitaar stevig tegen mijn borst. Het was een goed idee geweest om mijn gitaar in een gitaartas te stoppen. Met snelle stappen liep ik door de regen. Opeens hoorde ik twee mensen praten waarvan ik de stemmen vaag herkende. Ik liep iets dichter naar de 2 jongens en zag dat het Harry en Louis waren. Wat deden zij hier met zijn wtee in de regen? Was Louis niet samen met Rhoda. Ik liep naar hen toen en keek hen vragend aan. "Wat doen jullie in de gietende regen?"


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    "Het is al goed..." meteen schoten mijn ogen weer omhoog en keek ik Louis aan. ''Zijn we nu klaar met ruzie maken?'' vroeg ik hoopvol. eigenlijk wilde ik dat Louis zijn excuses ook aanbood aangezien ik vond dat hij dit ook op een helle andere manier had kunnen duidelijk maken in plaats van me zo erg te kwatsen, want dat had hij wel degelijk gedaan. Maar ik wist ook wel dat als ik daar weer moeilijk over ging doen het nooit meer goed zou komen. ik stak mijn hand uit naar die van Louis en pakte hem met beide handen vast om vervolgens wat met zijn vingers te spelen. ''Niet meer boos op me zijn Loubeer.'' probeerde ik nogmaals en ik keek naar onze handen. Als hij nu nog steeds boos was, was ik echt ten einde raad.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    "Zijn we nu klaar met ruzie maken?" vroeg Harry hoopvol, waardoor ik langzaam knikte.
    "Als jij dat graag wilt." zei ik zacht, waarna ik een klein glimlachje op mijn gezicht toverde.
    Harry pakte mijn hand vast en begon met mijn vingers te spelen, waardoor ik mijn vingers wat meer uitstrekte en grinnikte.
    "Niet meer boos op me zijn Loubeer." probeerde Harry opnieuw.
    Ik zuchtte zachtjes en knikte. "Ik was ook niet boos, Harry... Het spijt mij ook dat ik me als een of andere idioot heb gedragen."
    Het voelde alsof er een last van mijn schouders viel. De ruzie was voorbij, hopelijk...
    "Wat doen jullie in de gietende regen?"
    Ik draaide me meteen om en zag Niall staan met zijn gitaarhoes, waar zeker weten zijn gitaar in zat. Anders sleepte je geen hoes mee...
    "Praten." zei ik zacht, waarna ik de twee weer verontschuldigend aankeek. "Ik moet trouwens weer terug naar Rhoda..." mompelde ik zacht.
    Ik keek Harry weer ietsjes blijer aan en gaf hem een knuffel, waarna ik mijn hand lostrok en Niall ook knuffelde.
    "We hebben gezoend..." zei ik tevreden, waarna ik weer naar het restaurantje rende en als een idioot naar binnen stormde om vervolgens druipnat weer aan tafel te schuiven.
    "Sorry, we hadden een... meningsverschil." zei ik tegen Rhoda die aan het schrijven was. "Wat schrijf je op?"


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Het werd dus een liedje. Ook goed. Voor de band hadden we natuurlijk liedjes nodig. En een naam, maar daar moesten we nog over nadenken. Ik keek op toen een druipende Louis terug voor me kwam zitten waardoor een lach om mijn lippen verscheen.
    "Ik begrijp het Lou, ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor" lachte ik, "Maar dan waarschijnlijk niet voor Harry, zou best vreemd zijn eigenlijk". Ik haalde mijn schouders op en schreef de laatste woorden op in mijn boekje. Mijn handschrift was veel te groot voor mijn schrift, diepe zucht. Ik keek op en keek hem ondeugend aan, "Wil je wel weten huh ?". Ik stak mijn boekje weg en likte even over mijn lippen heen.
    "Niet veels speciaals eigenlijk als je verwachtte dat ik stiekem Superwoman was ofzo".

    Niall James Horan

    "Praten," zei hij zachtjes. Ik keek naar Harry. "Ik moet trouwens weer terug naar Rhoda..." hoorde ik Louis daarna momepelen waardoor ik een stille zucht liet. Natuurlijk. Opeens gaf hij me een knuffel nadat hij Harry een knuffel had gegeven. "We hebben gezoend..." zei hij tevreden tegen me. Weer brak mijn hart en ik kon mezelf deze keer niet tegenhouden om een traan te laten vallen. Waarom ben je zo zwak, Niall?! Sprak ik me innerlijk streng toe. Hij liet me weer los en liep weer het restaurantje binnen. Te druk om mijn tranen op te merken. Pas toen dacht ik weer aan Harry. Ik snoof en veegde mijn traznen weg een tover een fake lach op mijn gezicht. Ik draaide me naar Harry toe. "Hebben jij en Louis het uitgepraat?"


    Take me to wonderland

    /

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 18:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik moet weg, maar ga proberen om op mobiel online te komen, dus ik reageer zo. ^^. Zal dan waarschijnlijk wel trager reageren. :p ]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 18:40 ]


    Take me to wonderland