• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Depay schreef:
    [Iemand die lonely Zayn komt vermaken aan de bar?]


    {Luna?}


    Do what people say you can't.

    [Dessy is al tegen Luna aan het praten want ze is bij haar komen zitten, maar dat had je vast nog niet gezien.. En Cath, laat Louis maar naar Niall rennen, dan kunnen Blair en Zayn elkaar beter leren kennen. ^^]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 19:59 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    -

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:15 ]

    Louis William Tomlinson.

    "Ik dacht dat onze vriendschap meer voor je betekende dan een meisje." zei Harry zacht.
    Ja, ik had hem nu echt in het middelste van zijn hart geraakt. Mijn pijl die ik per ongeluk had geschoten trof het doel perfect, zonder enige fout. Ik staarde Harry eventjes na.
    "Harry, we hebben een optreden." mompelde ik, maar ik wist dat het toch niet meer te redden viel.
    Goed, ik moest dit tegen de jongens zeggen. Al wist ik dat die me nu echt zouden gaan vermoorden... Het was eigenlijk mijn schuld dat Harry overstuur was weggegaan.
    Ik keek snel de bar rond en zag daar Niall zitten en Zayn stond daar wat bij. En... het meisje met de bruinrode haren! Oh mijn god!
    Ik was niet echt in de bui om nu heel enthousiast tegen haar te gaan praten, dus liep ik regelrecht naar Niall toe en tikte hem op zijn schouder.
    "Ik heb iets te melden, en ik heb zo'n gevoel dat jij of iemand anders me dadelijk een ravijn ingooit."

    Blair Hadley McFly.

    "Zal ik zeker doen." zei Niall met een tikkeltje sarcasme erin.
    Perfect, hij leerde het al. Ik begon hem steeds aardiger te vinden...
    "Wat heb ik aan cola? Ik ben iers, ik drink geen cola,"
    "Wauw, Iers? Ik had al verwacht dat je niet van hier kwam vanwege je accent." was mijn antwoord, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok.
    "Dan ben je in ieder geval niet gestoord geworden door mijn aanwezigheid. Ofwel kan je het heel goed verbergen," zei hij nu.
    "Ik ben slecht in liegen of verzwijgen, dus ik ben niet gestoord geworden."
    Dit leek wel QuickFire of zo... We waren nu echt aan het praten alsof we de trein moesten halen! Ik keek op toen een jongen Niall op zijn schouder aantikte en begon te praten. Oh, lekker dan...
    "Ravijn?" vroeg ik, waarna ik zuchtte. "Neem water mee, dan overleef je het het beste."

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james horan

    "Ik ben slecht in liegen of verzwijgen, dus ik ben niet gestoord geworden."
    "Dab moet ik je feliciteren," zei ik luchtig. Opeens voel ik iemand op mijn schouder tikken en meteen daarna de stem die mijn maag doet omkeren, ik voel me nu al warmer worden. Laten we hopen dat het foor de alcohol komt. Wat bazel ik? Van 2 biertjes word ik niet dronken.
    "Ik heb iets te melden, en ik heb zo'n gevoel dat jij of iemand anders me dadelijk een ravijn ingooit." zegt Louis dan waarop ik hem vragend aankijk.
    "Ravijn?" vraagt Blaire. "Neem water mee, dan overleef je het het beste."
    Ik kon het niet laten om er even mee te lachen, maar hield al snel op.Geen idee of ze het wel leuk zou vinden dat ik ermee lachte.
    "En om welke reden dan ook zou ik het recht hebben om jou in het ravijn met een fles water te gooien?"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:11 ]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek het meisje even geïrriteerd aan. Vroeg ik om haar mening? Nee. Hou je dan erbuiten, ja... Goed, was chagrijnig. Ik kon er niks aan doen dat ik me rot voelde hierom... Eigenlijk wel, want het was mijn schuld. Maar goed, waar was ik gebleven?
    "En om welke reden dan ook zou ik het recht hebben om jou in het ravijn met een fles water te gooien?" vroeg Niall.
    Ik beet op mijn lip. "Ik um... Ik had ruzie met Harry en heb hem aanzienlijk gekwetst... En err... hij is weggegaan, naar huis." zei ik zacht, waarna ik eventjes in elkaar kromp. God, ik besefte nu pas dat ik dit echt schuld was! Ik had mijn beste vriend echt die pijn bezorgd die ik niemand gunde...


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Harry was huilend naar buiten gelopen en Louis met een schuldig gezicht naar Niall. Volgens mij wou ik het niet eens weten, maar toen ik beter keek zag ik dat Niall bij Blaire stond. Blaire was hier ook ? Ik liep naar haar toe, "Blaire, lang niet gezien" zei ik lachend waarna ik haar een knuffel gaf. Ze was dat gewend hoor, dat ik haar altijd een knuffel gaf. Ze was de jongste van de groep, maar ik gaf iedereen altijd knuffels. Nou, niet iedereen hoor. Ik ging naast haar zitten en keek op naar de 2 jongens. Net toen ik ging zeggen dat Louis waarschijnlijk praatte over het feit dat hij Harry huilend had laten weglopen bedacht ik me dat ik beter kon zwijgen. Ik omsloot mijn vingers om mijn glas en dronk ervan. Dan hoorde ik de uitleg die Louis gaf. Hij had dus duidelijk niet gezien dat hij huilde. Maar wie was ik om dat te zeggen ?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:19 ]

    Depay schreef:
    [Dessy is al tegen Luna aan het praten want ze is bij haar komen zitten, maar dat had je vast nog niet gezien.. En Cath, laat Louis maar naar Niall rennen, dan kunnen Blair en Zayn elkaar beter leren kennen. ^^]


    (Gedaan! ^^ Oh, en Rhoda is erbij komen hangen. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Blair Hadley McFly. (Het valt me trouwens op dat bijna niemand Blair haar naam goed schrijft. ;p)

    "Blair, lang niet gezien." zei Rhoda lachend, waarna ze me een knuffel gaf.
    Ik glimlachte zwakjes. Dit was normaal voor me, maar dat betekende niet dat ik van knuffels hield. Het was de veel te zacht, ugh...
    "Nu je het zegt, toch al een dag niet." zei ik grinnikend, waarna ik eventjes zuchtte en het gesprek van de jongen en Niall volgde. Ik reageerde er maar niet op, anders gingen hier nog gewonden vallen... Grapje, natuurlijk. Maar ruzie zou ik wel nog eens kunnen uitlokken.
    "Dus... Wat doe jij hier?" vroeg ik, waarna ik Rhoda even aankeek en mijn blik weer snel op Zayn liet vallen die er maar wat bijstond. Arme jongen...
    Wauw, ik had medelijden met de tweede persoon van vandaag al! Dat was een triomf! Ik bestelde nog een water met limoen omdat ik nu iets te vieren had en nam er kleine slokjes van. Water met limoen smaakte naar limoen... Slimme opmerking, toch?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    "Ik um... Ik had ruzie met Harry en heb hem aanzienlijk gekwetst... En err... hij is weggegaan, naar huis." ik zag dat hij eventjes in elkaar kromp wanneer hij dat zei. Vanbinnen vond ik het cute en zielig voor hem, maar dat ik nu niet laten zien. En wat heeft hij tegen Harry gezegd? "Je hebt wat gedaan? Louis, wat heb je tegen Harry gezegd waardoor hij zo gekwetst is?" Ik probeerde mijn stem rustig te houden. Ik hield dan wel van Louis, maar ik haatte het als iemand van mijn 4 vrienden gekwetst was. Toen ik Louis nog eens beter bekeek, zag ik dat hij zich schuldig voelde. Het droop haast van mijn gezicht. Ik legde mijn hand op Louis zijn schouder. "Adem eens heel diep in en probeer een beetje rustig te worden, ok?" ik negeerde de aangename warmte van Louis die door mijn hand ging. "Leg eens rustig uit wat er gebeurd is," ik probeerde Louis zo goed mogelijk op zijn emak stellen en hopelijk kon ik hem minder schuldig laten voelen. Ik wilde weer dat hij vrolijk was, zijn lach zien.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik
    Ik had me beter backstage kunnen gaan voorbereiden op het optreden in plaats van bij Niall en Blair te gaan zitten. Niall's problemen werden uitgebreid besproken en ik hing er maar wat bij. Ook nu Niall en Louis aan het praten waren, en er een nieuw meisje bij kwam die ook zeker niet lelijk was. Zij was meer het type waar ik normaal op zou vallen met haar lange donkerbruine haren en getinte huid. Ik liet mijn blik onopvallend over haar heen glijden en keek naar Blair die me snel aankeek met een blik van licht medelijden.
    Ja, medelijden moesten ze hebben want ik stond hier maar een beetje iedereens problemen aan te horen, en er een beetje bij te hangen. Ik zuchtte toen ik de laatste slok van mijn cola opdronk en toch maar besloot me te mengen in het gesprek van Blair en het andere meisje. Of nee, misschien kon ik me maar beter eerst even voorstellen aan dat andere meisje. Ik liep er een beetje onzeker naartoe en glimlachte even naar Blair.
    'Hey, ik ben Zayn, en wie ben jij?' vroeg ik aan het andere meisje wat erbij stond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Edward Styles
    Ik wist dat ik het nu voor de helle band zou verpesten maar het kon me werkelijk alles behalve schelen. De straten van Londen vlogen onder mijn voeten door terwijl de zoute smaak van tranen mijn mond binnen kwam. De blikken die me nakeken konden me gestolen worden en voor ik het wist was ik thuis. Ik was opgelucht over het feit dat er niemand thuis was en ik ongestoord naar mijn kamer kon rennen en daar in het donker in een hoekje kon gaan zitten huilen. Van iedereen zou ik dit kunnen hebben en had ik er vol ruzie mee gaan staan maken, maar niet van Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    "Je hebt wat gedaan? Louis, wat heb je tegen Harry gezegd waardoor hij zo gekwetst is?" vroeg Niall zo rustig mogelijk.
    "Ik heb gezegd dat hij Rhoda maar moest gaan aflebberen en dan zou ik mokkend op de bank gaan zitten." mompelde ik, waarna ik een blik op het meisje wierp en merkte dat Rhoda daar nota bene naast zat. Ja, fuck...
    "Adem eens heel diep in en probeer een beetje rustig te worden, ok? Leg eens rustig uit wat er gebeurd is,"
    "Ja, dat heb ik toch net gedaan!" riep ik uit, waarna ik gefrustreerd zuchtte en op mijn lip beet. "Nu haat Harry me en dan zijn we geen vrienden meer, en dan valt de band uit elkaar... Ik heb het allemaal verknalt!" riep ik uit, waarna ik mijn best moest doen om niet te gaan huilen.
    Ik schudde Niall's hand van me af en wierp een blik op Rhoda. Zij had alles misschien gehoord... dadelijk wist ze het nog ook!
    Ik zag dat Zayn nu ook zijn aandacht op Rhoda vestigde en ik gromde zachtjes. Kon niemand nou eens bij haar uit de buurt blijven?! Ik zag wel hoe hij naar haar keek...
    "Misschien kan ik beter ook maar naar huis gaan." zei ik zwaar gefrustreerd. "Dat concert kan me gestolen worden."

    (Whaa! Bitchfight om Rhoda! :'))

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:45 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Momentje ;p

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:45 ]


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik keek met ietwat grote ogen naar Louis. Hij had wat gezegd tegen Harry ?! Ik keek naar Blair en keek haar stamelend aan, "Ik kwam naar een concert kijken maar ik heb een klein vermoeden dat dat niet meer doorgaat" mompelde ik zachtjes. Ik dronk nog wat van mijn glas en keek naar de jongen die naast me stond. Ik glimlachte naar hem en stak mijn hand uit, "Rhoda, aangenaam" zei ik waarna ik wat breder glimlachte. Ik hoorde vaagjes dat Louis naar huis wou gaan, maar dat liet ik niet gebeuren. Ik was hier voor een concert ! Maar tja, wie was ik om hem tegen te spreken ? Ik besloot er maar geen aandacht aan te besteden en me gewoon te richten op Blair en de enige jongen die nu rustig was op dit moment. Oké, Niall was ook rustig, maar misschien ging die wel beginnen paniekeren, geen idee waarom ik dat dacht.