• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [En ik ben terug. :p]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik
    Ik richtte mijn blik weer op Blair die rechtop ging zitten en zachtjes zuchtte waarna ze even op haar lip beet. Waarom deed ze dat de hele tijd, het leidde me af van waar ik mee bezig was en ik werd er gek van.
    'Ik begrijp je probleem wel, hoor.' zei ze. 'Maar heb je er al eens aan gedacht om gewoon met z'n allen eens rond de tafel te gaan zitten en een einde te maken aan die onzin? Ik bedoel, Niall kan ik nog wel begrijpen... Maar een ruzie moet op te lossen zijn.' zei ze op een professionele toon.
    Ik zuchtte toen ik nog een slok van mijn water nam en voor me uit staarde. Deze dag was heel anders gelopen dan dat ik van te voren gedacht had. In mijn hoofd probeerde ik alles op een rijtje te zetten. Ik kwam hier naartoe voor een optreden, en nu hadden Harry en Louis ruzie om Rhoda, en was Niall verliefd op Louis en ik zat hier mijn hart uit te storten bij een meisje dat ik voor vandaag nog niet eens kende. De enige die nog niet aan het woord gekomen was vandaag was Liam, en hem had ik eigenlijk nog niet eens gezien. Geen idee waar hij was want ik had ook niks van hem gehoord.
    'Ik denk het.' gaf ik uiteindelijk antwoord op Blair's vraag en ik glimlachtte even vriendelijk naar haar. Ik was wel klaar met depressief doen om Niall, Harry en Louis, en ik kon nog wel wat plezier gebruiken vandaag.
    'Dus, wat bracht jou eigenlijk hier?' vroeg ik aan Blair.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lifeisajoke schreef:

    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Het werd dus een liedje. Ook goed. Voor de band hadden we natuurlijk liedjes nodig. En een naam, maar daar moesten we nog over nadenken. Ik keek op toen een druipende Louis terug voor me kwam zitten waardoor een lach om mijn lippen verscheen.
    "Ik begrijp het Lou, ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor" lachte ik, "Maar dan waarschijnlijk niet voor Harry, zou best vreemd zijn eigenlijk". Ik haalde mijn schouders op en schreef de laatste woorden op in mijn boekje. Mijn handschrift was veel te groot voor mijn schrift, diepe zucht. Ik keek op en keek hem ondeugend aan, "Wil je wel weten huh ?". Ik stak mijn boekje weg en likte even over mijn lippen heen.
    "Niet veels speciaals eigenlijk als je verwachtte dat ik stiekem Superwoman was ofzo".


    Louis William Tomlinson.

    "Ik begrijp het Lou, ik zou hetzelfde gedaan hebben hoor." lachte Rhoda, waardoor ik ook weer zwak glimlachte. "Maar dan waarschijnlijk niet voor Harry, zou best vreemd zijn eigenlijk."
    Ik lachte eventjes en knikte. "Inderdaad, maar we hebben het uitgepraat." zei ik, waarna ik over de tafel heen reek en het boekje naar me toe probeerde te trekken.
    "Wil je wel weten, huh?" zei ze ondeugend, waarna ze het boekje wegstopte en ik een pruillip trok.
    "Ikke wilde dat nog lezen..." zei ik op een onschuldig toontje. Rhoda likte over haar lippen heen wat ik nu wel gewend was, het was een of ander trekje van haar...
    "Niet veel speciaals eigenlijk als je verwachtte dat ik stiekem Superwoman was of zo."
    Ik grijnsde en trok daarna een grimas. "Maar Superman hoort bij Superwoman... Eigenlijk bij Loïs Lane, maar toch..." mompelde ik, waarna ik onschuldig glimlachte. "Als ik Superman ben, wil jij dan mijn Loïs Lane zijn?"
    Oh god, Louis... Ging je haar nu proberen te versieren met een stripboekje?! Dit ging niet echt geweldig zo...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Blair Hadley McFly.

    Ik had het gevoel dat Zayn mijn gewoonte van lip bijten niet zo heel plezant vond...
    "Irriteer ik je?" vroeg ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok en hem vragend aankeek. Niet dat ik er iets aan zou gaan doen, maar het was interessant om te weten waarom mensen zich aan me irriteerden...
    Hij nam een slok water en staarde voor zich uit en leek verschrikkelijk diep na te denken. Die jongen was wel vaak afwezig, zeg... Ach ja, het was ook niet zijn ideale dag zo.
    "Ik denk het." zei Zayn uiteindelijk, waarna hij vriendelijk glimlachte.
    Ik knikte tevreden en tikte met mijn vingers op de bar, waarna Zayn al verder praatte. "Dus... Wat bracht jou eigenlijk hier?"
    Ik haalde mijn schouders op. "Een of andere jongen liep me omver in de stad en bood me een drankje aan om het goed te maken... Hij is trouwens op mysterieuze wijze verdwenen." zei ik, waarna ik nadenkend rondkeek of ik hem ergens zag. Niet dat hij me iets interesseerde, want hij had mijn ruzie afgewezen. Niet eerlijk, daar had ik nou net zo'n zin in gehad... Maar sinds de meiden hier waren hield ik me rustig.
    "Dus, Zayn... Vertel me eens wat meer over jezelf." zei ik, waarna ik zwakjes glimlachte. Ik was best wel nieuwsgierig naar zijn interesses, of de dingen die hij juist niks vond...


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik lachte. Hij was zo ongelooflijk schattig. Ik beet op mijn lip en knikte.
    "Ik heb niets voor niets een slaapshirt met Supermantekentje erop" zei ik schouderophalend. Niet lachen oké ? Het was het enige dat ik nog had van mijn broer voor die verhuisd was. Ik haalde een hand door mijn natte haren die ik wat goed legde.
    "Maar als je het echt wil weten, het is een liedje" glimlachte ik. Ik trok mijn blazer wat dichter tegen me aan maar haalde toen mijn schouders op en stond op. Voorzichtig liet ik me op zijn schoot zakken en sloeg mijn armen om zijn middel heen. "Volgens mij is die kok zijn kaas voor de macaroni en voor op je spaghetti nog even zelf aan het maken" mompelde ik, "Dan moeten we wel nog heel lang wachten" zei ik grijnzend waarna ik me nog wat dichter tegen hem aannestelde.

    Louis William Tomlinson.

    "Ik heb niets voor niets een slaapshirt met Supermantekentje erop." zei ze, waardoor ik trots knikte en haar tevreden aankeek. Wauw, ze was echt speciaal...
    "Maar als je het echt wil weten, het is een liedje." glimlachte ze, waardoor ik haar even verbaasd aankeek.
    "Je schrijft liedjes? Voor wie dan?" vroeg ik verwonderd, waarna Rhoda op mijn schoot ging zitten en haar armen om mijn middel sloeg. Ik grijnsde en streek even door haar natte haren.
    "Volgens mij is die kok zijn kaas voor de macaroni en voor op je spaghetti nog even zelf aan het maken" mompelde ze. "Dan moeten we wel nog heel lang wachten."
    Rhoda nestelde zich dichter tegen me aan wat ik totaal geen probleem vond. Ik glimlachte en speelde met haar lange, bruine haren. Zelfs als ze kletsnat waren bleven haar haren mooi...
    "Ik vind het niet erg, hoor." zei ik zacht, waarna ik haar een plagerig kusje op haar neus gaf. Dat vond ik altijd leuk om te doen, kusjes geven op iemands neus. Niet dat ik dat bij iedereen deed, ik ben niet gek... Goed, ik was wel gek, maar niet op die manier.
    Ik verborg de doorschijnende gedeeltes van Rhoda's jurk door mijn handen op haar rug te plaatsen en haar dichter naar me toe te trekken. Niemand had het recht om daarnaar te gaan kijken, zelfs ik niet op dit moment...

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:48 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ze knikte tevreden en tikte met haar vingers op de bar. Na mijn vraag haalde ze haar schouders op. 'Een of andere jongen liep me omver in de stad en bood me een drankje aan om het goed te maken... Hij is trouwens op mysterieuze wijze verdwenen.' zei ze waarna ze rondkeek. Ah, ze was Liam dus tegengekomen, want zo'n gentleman was hij wel. Harry zou het alleen maar doen om met haar te flirten, en als hij haar omver had gelopen en dus een blauwtje had gelopen zou hij haar met rust laten. Niall was bekend, die viel op Louis, en Louis ja, die had Rhoda, dus het moest Liam wel zijn.
    'Dus, Zayn... Vertel me eens wat meer over jezelf.' zei ze waarna ze weer hetzelfde zwakke glimlachje opzette. Oh god, wat haatte ik die vraag. Ik luisterde eigenlijk liever dan dat ik vertelde over iets, maar goed.
    'Nou uhm.. Ik ben Zayn Malik, ik ben 19 jaar en ik hou van zingen en met de jongens zijn en uhm.. Verder weet ik zo snel niks te zeggen.' zei ik zacht en ik voelde hoe mijn wangen rood kleurde. Ik hield er gewoon niet van om over mezelf te vertellen, en vooral niet nu ik eigenlijk niks wist te vertellen.
    'En nu jij Blair.' zei ik om maar van het onderwerp en de vraag af te zijn.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Blair Hadley McFly.

    "Nou uhm.. Ik ben Zayn Malik, ik ben 19 jaar en ik hou van zingen en met de jongens zijn en uhm.. Verder weet ik zo snel niks te zeggen." zei hij zacht, waarna er een blos op zijn wangen verscheen.
    Ik grinnikte zachtjes, hij zag er wel schattig uit zo... Vooral omdat het tintje van zijn huis het extra speciaal lieten overkomen.
    "Interessant. Niet dat ik daar veel van heb opgestoken, maar het is leuk om het eens te horen." zei ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok toen hij zei dat ik mocht vertellen.
    Onderwerpwisselaar... Niet dat ik dat niet deed, want zelf deed ik het maar al te graag.
    "Goed dan. Ik ben Blair McFly, zeventien jaar en ik hou net zoals jij van zingen. Ik bespeel de viool en de dwarsfluit en ik ben vegetariër... Verder heb ik twee tatoeages, geen piercings en mijn haren zijn geverfd." zei ik, waarna ik om mezelf moest grinniken.
    Ik vond het wel leuk om over mezelf te vertellen, niet dat ik een eigendunk had... Maar de reacties van sommige mensen waren altijd leuk. Soms apart... Maar leuk om hun mening te horen.
    "Ik denk dat de helft daarvan overbodige informatie is, trouwens."


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    "Ik vind het niet erg hoor" zei hij zacht waarna hij een kusje op mijn neus gaf. Ik glimlachte door zijn actie en keek naar zijn gezicht. Hij plaatste zijn handen op mijn rug en trok me dichter tegen zich aan. Ik drukte mijn lippen tegen zijn kaaklijn en legde mijn hoofd in zijn nek en sloot mijn ogen.
    "Gewoon, voor later misschien, ik weet niet wat ik ermee ga doen, het is nu een soort van dagboek maar dan niet letterlijk" probeerde ik uit te leggen. Mijn handen waren afgezakt naar zijn heupen waar ik een stukje van zijn shirt omhoog had gedaan.
    Met mijn vinger tekende ik wat figuurtjes op het blote stukje huid waarna ik de geur van Louis zachtjes opsnoof. Hij rook nog altijd goed, zelfs na doorweekt in de regen te hebben gestaan.
    "Wat zijn je hobby's eigenlijk ?" vroeg ik. De nieuwsgierigheid in mijn stem was niet te missen, of je moest doof zijn. Geen belediging voor dove mensen, ik vond ze fantastisch. Ik kende een meisje, ze was een balletdanseres en ze verdiende duizenden euro's aan haar optredens, maar ze was doof. Ze moest de muziek kunnen aanvoelen om te weten welk nummer het nu was, en dan kon ze beginnen dansen, met de muziek de in haar hoofd zat door de trillingen die ze voelde van de boxen. Vreemd ha ? Ik vond dat ook, maar ze was echt een fantastische danseres.

    Harry Edward Styles
    Ik wist dat het goed zat zo, maar toch deed het pijn toen Louis er snel vandoor ging om naar Rhoda te gaan. Maar ik besefte nu wel dat hij zich zo ook vaak gevoeld moet hebben. Ik ik zucht en steek mijn handen diep in mijn zakken om me daarna naar Niall te draaien die precies hetzelfde doet. "Hebben jij en Louis het uitgepraat?" vraagt hij met een glimlach. Even kijk ik de blonde Ier onderzoekend aan, want die glimlach is niet degene die hij normaal op zijn gezicht heeft hangen. Toch knik ik langzaam. ''Zullen we ons ergens klem gaan zuipen? of moet je ergens heen?'' Vraag ik, doelend op de gitaarhoes. Ik had even geen zin meer om na te denken en me helemaal te bezatten totdat ik kruipend naar huis zou moeten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Rhoda drukte haar lippen op mijn kaaklijn en legde haar hoofd in mijn nek, waarna ze haar ogen sloot.
    "Gewoon, voor later misschien, ik weet niet wat ik ermee ga doen, het is nu een soort van dagboek maar dan niet letterlijk." legde ze uit, waarvan ik het niet helemaal begreep maar niet doorvroeg. De tijd zal het leren... Wauw, dat klonk ouderwets.
    Toen haar handen waren afgezakt naar mijn heupen en ze figuurtjes tekende op mijn huid rilde ik even. Het voelde verschrikkelijk fijn om haar handen daar te voelen... Mijn buik was gewoon mijn zwakke plek.
    "Wat zijn je hobby's eigenlijk?" vroeg Rhoda nieuwsgierig.
    Ik grinnikte zachtjes om de nieuwsgierigheid. "Zingen, lol maken met mijn vrienden... Uitgaan. Gewoon, normale dingen." zei ik, waarna ik mijn handen eventjes naar haar onderrug liet glijden en weer terug.
    "En jij? Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar." vroeg ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok. Ja, wat vond Rhoda nou leuk? Dansen in de regen was één in ieder geval...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    'Interessant. Niet dat ik daar veel van heb opgestoken, maar het is leuk om het eens te horen.' zei ze en ik had het gevoel dat ze er niks van meende.
    "Goed dan. Ik ben Blair McFly, zeventien jaar en ik hou net zoals jij van zingen. Ik bespeel de viool en de dwarsfluit en ik ben vegetariër... Verder heb ik twee tatoeages, geen piercings en mijn haren zijn geverfd." antwoordde ze op mijn vraag. 'Ik denk dat de helft daarvan overbodige informatie is, trouwens.' zei ze er achteraan.
    Ik veerde op toen ik het woord tatoeages hadden. Zelf had ik er ook heel wat, maar ik vond het niet echt nuttige informatie voor Blair.
    Ik vond haar totaal geen meisje eigenlijk voor een tatoeage. Meer een meisje voor een navelpiercing en een hele kleine tatoeage, maar dan ook maar echt eentje, en niet meer. Meteen begon ik me af te vragen wat voor een tatoeages ze dan zou hebben. Misschien een heel klein woordje ergens, of een infinity sign? Dat hebben zoveel meisjes tegenwoordig. Niet origineel meer, maar het was wel sexy op zich.
    'Mag ik je tatoeages zien?' vroeg ik voorzichtig aan Blair. Misschien waren ze wel heel persoonlijk en hield ze ze liever voor zichzelf.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall James Horan

    ''Zullen we ons ergens klem gaan zuipen? of moet je ergens heen?'' Vraagt Harry als hij naar me toe draait. "Ik heb net een liedje geschreven en wou hem gaan zingen in de bar. Je kan meegaan en dan kunnen we ons daarna samen bezatten," onbewust begin ik over mijn gitaar te strelen. "Alcohol kan ik nu wel gebruiken," zeg ik zachtjes als ik een blik werp op het restaurantje waarin Louis verdween, maar al snel draai ik me terug naar Harry. "Ga je mee!"

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 20:22 ]


    Take me to wonderland

    Blair Hadley McFly.

    Ik merkte dat Zayn rechter ging zitten bij het woord tatoeages en merkte dus dat ik een goede woordkeuze had gemaakt. Had deze jongen soms ook tatoeages? Mijn antwoord werd bevestigd toen ik mijn ogen snel naar zijn armen liet glijden en daar wel wat tekeningen kon opmerken. Interessant...
    "Mag ik je tatoeages zien?" vroeg Zayn voorzichtig, waardoor ik zachtjes moest lachen.
    Het interesseerde me werkelijk niks of iemand die inktpatronen zag of niet. Ze zaten er niet voor niks, natuurlijk... Ik knikte en stak mijn rechterhand uit. Op mijn ringvinger stond een tatoeage van een hartje, waar je ook een g-sleutel in kon zien. Hij was klein, maar ik vond hem leuk.
    "Die andere zit op mijn bovenrug." zei ik, waarna ik weer eens op mijn lip beet. Ik moest mijn vestje weliswaar uitdoen, maar het topje daaronder had een redelijk open rug dus die tatoeage zou je ook makkelijk kunnen zien.
    Ik deed mijn vestje uit en draaide mijn rug naar Zayn toe zodat hij de grotere tatoeage kon bekijken. Zelf vond ik die het mooiste, maar dat was meer omdat hij persoonlijker voor mij was. Groter dan dit zou ik trouwens nooit willen.
    Na een paar seconden deed ik mijn vestje weer aan, want ik begon het koud te krijgen. Ik draaide me weer naar Zayn toe en trok mijn wenkbrauwen op. "Meer heb ik er niet."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    "Ik heb net een liedje geschreven en wou hem gaan zingen in de bar. Je kan meegaan en dan kunnen we ons daarna samen bezatten," zei Niall waarna hij even over zijn gitaar streelde. ''Ja, ga je solo?'' Grinnikte ik, waarna ik mijn arm in die van hem haakte. ''Nee, ik ben heel benieuwt.'' Gaf ik toe en wilde hem meetrekken maar bleef staan toen hij zei dat hij wel alcohol kon gebruiken. Even keek ik hem met een schuin hoofd aan. ''Wat is er aan de hand Ni?'' Vroeg ik, terwijl we langzaam begonnen te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''