• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [nee he xd 200 is 1/4 van 800 en +200 is 400. 400 is 1/2 van 800 xd]


    [Maar met die 200 van Ax erbij had ze 1000 euro. Dus dat maakt 400 2/5 deel :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en kijk weer naar het scherm. Ik grinnik bij een reclamespotje en druk dan mijn lippen weer zachtjes, teder tegen haar wang. Ik glimlach dan weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [maar ze had 800 in het begin van de maand zei ze en ze heeft net die 200 euro gekregen xd ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja en dat snap ik ook wel wat jij bedoelt. Maaaaaarrrr.. -hier komt de nerd- je hebt eerst 800 euro te besteden. En dan krijg je er ineens 200 euro bij (voor het totaal) dus dan heb je toch 1000 euro te besteden. (stel dat je niets uitgegeven zou hebben)

    Nu heb je nog 400 euro over. En 400 is 2/5 deel van 1000 :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik loop naar de muziekwinkel en koop een mooie klassieke gitaar. Ik zucht. Ik kan dit niet alleen dragen... ofwel? Ik koop er een gitaarzak bij die op mijn rug kan en zet mijn zakken even op de grond. Ik zet de gitaar op mijn rug en pak de tassen weer op. Dan loop ik naar de speelgoedwinkel en koop wat leuke speelgoedjes voor de kinderen en een rol cadeaupapier. Ik betaal weer en loop terug slenterend naar huis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel Jake's lippen zacht op mijn wang en ik kijk opzij naar hem. De flakkerende lichtjes weerspiegelen in Jake's ogen. Ik breng mijn gezicht naar dat van hem. 'Zou ik je mogen kussen?' Vraag ik hem zachtjes en glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Jij altijd.' zeg ik zachtjes terug en kijk in haar betoverend mooie ogen. Ze is prachtig. Ik wil haar kussen maar wacht tot zij dat intiatief neemt. Ik strijk zachtjes over haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik open met moeite de deur en draag alles naar binnen. De gitaarzak laat ik staan in de gang en ik loop met de zakken naar binnen. Ik zie een kerstboom staan. 'Ax...' prevel ik al weet ik niet of hij me hoort. 'Hij is prachtig.' Er komt een brede glimlach op mijn gezicht. Ik zet de tassen erachter. Hij mag zijn cadeautje nog niet zien. Ik moet eerst de doos nog verpakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek op en glimlachte naar haar.
    "Ik heb mijn best gedaan." glimlachte ik. "En alles gevonden?" vroeg ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij zegt zachtjes dat ik dat altijd mag en ik glimlach eventjes. Zijn hand streelt over mijn wang en ik druk dan zachtjes mijn lippen op die van hem en voor even lijkt het alsof de tijd stil staat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ja behalve een cadeau voor Jake, ik heb geen idee wat ik hem moet geven.' zucht ik en glimlach dan. 'Hm ik denk dat ik maar ga inpakken in de kamer want jij mag het ook nog niet zien.' zeg ik pesterig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik vergeet even hoe ik moet ademen door mijn neus en kus haar teder terug. Niet hongerig of vurig maar lief en zacht. 'Ik hou van je.' fluister ik tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Maak me nu niet nieuwsgierig, eh!" grijnsde ik en kietelde zachtjes over Mayra's buik. Ze nam mijn vinger met haar hele handje vast en ik glimlachte.
    "En voor Jake... euhm... ik koop wel een bon voor een sessie bungeejumping of zoiets." glimlachte ik. Ja, volgens mij zou hij daar wel blij mee zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach en neem de zakken mee naar de kamer. Ik begin alles mooi in te pakken. De doosjes met de juwelen, de schoendoos, het boek, het doosje met de granaat erin, het speelgoed en als laatste doe ik een strik rond de hals van de gitaar. Ik neem alle ingepakte cadeautjes weer mee en leg ze mooi onder de kerstboom. Gewoon omdat het zo hoort. 'Voila!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kust me zachtjes terug en mijn hand leg ik tegen zijn borstkas. Ik glimlach bij zijn woorden en kijk hem dan aan. 'Ik meer van jou,' glimlach ik en kus hem weer zachtjes. Eventjes, want daarna ga ik weer gewoon recht zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.