• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik doe er wat suiker bij terwijl zij aan het roeren is omdat het anders iets te bitter is. Dit heb ik geleerd van kate.
    Ik ga dan achter haar staan en sla mijn armen om haar middel.

    [het is deze

    ]


    [Ik kom m nog steeds niet zien, maar ik heb de url gekopieerd (: hij is perfect ^.^]

    Leslie Day
    Jake gooit er wat suiker bij en ik voel hem dan achter me en zijn armen om mijn middel. Ik glimlach en roer nog even door. Zo moeilijk is roeren niet gelukkig. En ik grinnik zachtjes om die gedachte. Ik draai mijn hoofd opzij en druk een kus op Jake's wang waarna ik het vuur uitzet en de bekers erbij pak. Ik giet er voorzichtig in beiden bekers wat in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en pak dan de bekers over. 'Kom de film gaat weer beginnen.' glimlach ik en loop voor haar al terug naar de living. Ik zet de bekers op het salontafeltje en ga weer zitten terwijl ik uitnodigend naast me klop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop Jake achterna en lach als hij naast zich klopt. Ik ga bij hem zitten, dicht naast hem. We zijn precies op tijd, en ik leg de deken weer goed over ons heen. Het is warm zo, maar wel lekker warm. De warmte die mensen nodig hebben in de winter, maar demonen kunnen dat ook wel voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en leg mijn arm terug over haar schouders. Net op dat moment gaat de film verder en ik concentreer me weer op het scherm. Ik glimlach soms en kijk soms even naar Les.

    Alexi
    Ik betaal en loop dan naar de boekenwinkel. Ik zoek en vind een boek over de 2de wereldoorlog. Misschien vind opa dit wel leuk. ik lees even de achterflap en loop dan naar de kassa. Al 4 cadeautjes, nog 6(?) te gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De film is weer begonnen en ik lig tegen Jake aan. Een tijd geleden dat ik echt een film heb gekeken zonder tussendoor afgeleid te worden. Ik lach soms zachtjes tijdens de film maar het meest kijk ik gewoon met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Na een kwartier is het al weer reclame en pak ik de beker chocomelk van tafel en nip er even van. Heerlijk. Een warm gevoel door de chocomelk mengt zich met het andere warme gevoel door Leslie en doet me helemaal gloeien vanbinnen;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik ga bezig met mijn suprise voor sinterklaas op school (yesh.. Dat doen we nogsteeds and I like doing it :3) Je kunt er als klas voor kiezen of je het wel of niet doet en anders moet je gewoon de hele dag leren enzovoord. Ik ben heeeeeel blij met degene die ik heb aangezien het echt een van de enige mensen is die ik mag in mijn klas en die het ook voor me opneemt als mensen iets doms over me zeggen ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik bleef even zitten nadenken. Hmm, ja. Waarschijnlijk was dat wel goed...
    Ik glimlachte en begon toen met iets anders. Iets wat Alexi ook blij zou maken.
    Ik liet een kerstboom verschijnen en de versiering apart. Het versieren van de kerstboom was het leukste. Ik begon de kerstboom te versieren. Een halfuurtje later keek ik naar het eindresultaat. Ik grijnsde tevreden en hoorde toen wat gehuil. Oef, gelukkig nu pas.
    Ik liep naar de slaapkamer en zag dat ze allebei wakker waren. Het was nog een soort half huilen, alsof ze nog niet helemaal wakker waren. Hmm, dat zouden ze dan wel van mij hebben.
    Ik nam ze voorzichtig op en liep met hun naar de woonkamer. Ik legde ze even neer in de zetel, nam het deken en legde dat goed, als een soort nestje. Dan legde ik hen daarin. Zo lagen ze vlak bij elkaar en konden ze niet uit de zetel vallen. Bovendien zag het er superschattig uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik loop nu naar de schoenenwinkel en kijk bij de Nikes. Hmm welke schoenen heeft hij nog niet? Ik besluit dan gewoon zwarte te kopen voor hem en reken af. Ik vraag me af hoeveel ik nog zou hebben. Niet zo veel meer. Misschien 200 euro. En dan te bedenken dat er iets van 800 opstond in het begin van het jaar. 1/4 nog dus. Nou ja 1/2 door die 200 euro dat Ax meegegeven had voor dat cadeau voor zijn vader. Ik zucht en loop dan vervolgens naar zo'n spirituele winkel en zoek een mooie granaatsteen uit. Een natuurlijke grove. Ik reken die ook af. Nu nog Axton's vader, Tyler & Mayra en Jake. Ik weet nog niets voor Jake, misschien moet ik het eens met Ax overleggen, het is zijn vriend.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 13:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ah, shit, Ax is vergeten geld mee te geven voor dat geschenk voor zijn vader...
    Kan je niet doen alsof hij zo'n 200 meegegeven heeft of zo?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ok xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [aangepast xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [eigenlijk heeft ze nu nog 2/5 deel over :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nee he xd 200 is 1/4 van 800 en +200 is 400. 400 is 1/2 van 800 xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Na een kwartier is het al weer reclame en pak ik de beker chocomelk van tafel en nip er even van. Heerlijk. Een warm gevoel door de chocomelk mengt zich met het andere warme gevoel door Leslie en doet me helemaal gloeien vanbinnen;


    Leslie Day
    'Die pauze's komen altijd zo snel,' zucht ik tegen Jake. Ook ik pak de beker en warm mijn handen eraan, niet dat die koud zijn. Maar het gaat om het idee. Ik blaas in de beker en drink er van. Het smaakt echt heerlijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.