• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {XD.. But it's going be Akward then }


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik sla mijn armen om haar middel en trek haar zachtjes tegen me aan als er een slowliedje komt. geen klassiek dit keer. Het is eigenlijk gewoon de muziek van op mijn i-pod die afspeelt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [A joh, ik had gister een veel erger awkward moment irl dus dan zal dit wel meevallen :3]

    Leslie Day
    Jake trekt me zachtjes tegen zich aan en mijn armen glijden om zijn nek. We beginnen met slowen en het voelt zo goed aan. Alles klopt aan dit moment. Ik kijk Jake in zijn prachtige bruine ogen aan. 'Ik hou van je, en ik wil voor altijd bij je blijven,' zeg ik zachtjes tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik hou ook van jouw' zeg ik 'en ik wil de rest van mijn leven met je delen. En zelfs na dit leven bij je blijven.' en blijf haar aankijken. Een liefdevolle glimlach staat op mijn gezicht en ik druk zachtjes even mijn lippen op de hare. Ik weet niet of er een hemel is voor ons maar als dat zo is, dan hoop ik dat zij daar naartoe gaat als ze ooit zou sterven, en als ik geluk heb, dan volg ik haar en blijven we voor eeuwig samen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {wat is er gebeurt dan?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ff douchen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Gisteravond hadden we het zogenoemde Unplugged Open Podium. Wij hebben drie van dat soort open podia in het jaar.

    Unplugged, Klassiek en Populair.

    C:

    Well, we zouden openen met het koor -dan zing je met z'n alle en ben je niet echt te horen- en dan als tweede gelijk met onze klas, de muziekklas, en dan zouden we maar met z'n 6'en zingen. En dan ben je echt duidelijk te horen.

    En ik was motor zenuwachtig, en ik viel bijna flauw -zo gênant- en en en toen was er zo'n man van de techniek en geluid en die klopte zo op mijn rug eerst toen hij de coulissen door liep. En ik was helemaal duizelig enzo en ik zat voorover gebogen met mijn hoofd tussen mijn benen. Zowat IEDEREEN daarachter keek naar me. Waaronder ook Daniël *sigh* en Daniël is de knappe zittenblijver die best leuk is :Y) en toen kwam die vent van het geluid weer en hij vroeg ja gaat het enzo? Wil je een slokje cola? Dus ik heel awkward; eh, geen cola. Ik lust geen prik. Dus toen kwam er gelukkig water. En OMG, we moesten toen op met het koor, ik was nog wel een beetje dizzy, maar het ging wel goed genoeg. En toen zei Daniël heel lief, ja gaat het met je? -en zijn ogen zijn mooi ö- en toen wenste hij me ook succes o 3o maar goed. Het eerste optreden ging goed, toen moesten we het podium af. En die vent staat zo in die coulissen en vraagt zo aan me; gaat het weer? Dus ik zeg; eh ja hoor. En toen kneep hij me in mijn zij alsof hi me wilde kietelen en zei hij; en nu weer lachen en kietels hebben hè!

    LIKE WTF? Dus ik liep echt heel awkward door naar de coulissen. En toen moesten we daarna weer op en gingen we met onze klas. En het ging goed o 3o en toen gaf ik Wouter -knappe jongen uit me klas- een high five en Daniël gaf ik ook een high five :3

    En toen kwam die vent weer en ik wilde net mijn hand weg halen. Slaat hij er ook op >.<

    En dat soort dingen had ik de hele avond door en dan probeer je heel beleefd je lach in te houden -wat totaal niet lukt- en die man te ontlopen. -wat ook niet lukte xd-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij kust me zachtjes en van elk klein detail geniet ik. De vorm van zijn lippen, de smaak, de tederheid, de liefde. Na de kus leg ik mijn hoofd tegen zijn borstkas en luister naar zijn hart. Boemboem, boemboem. Ik denk na over alles wat ik heb meegemaakt met Jake. En dat is veel voor zo'n korte tijd. Vier maanden. Maar het was het allemaal waard. Want er zijn ook veel goede dingen gebeurd. En die tellen meer mee dan de slechte dingen. Het slownummer komt tot zijn einde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {XD Volgensmij heeft Jaimes een beetje een crush op Daniël -wbw- Komt dat door mij? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ugh, ik heb geen crush op hem. >.< ik vind het alleen zo lief dat hij zo doet :3 want normaal is hij "populair". Dat had ik er misschien even bij moeten zeggen c:

    Want ugh. Ik denk dat ik verliefd ben op mijn zowat beste vriend :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Mijn Daniël is ook lief, mischien moet je even oppassen als hij plots vleugels blijkt te hebben XD
    Alles is te breken Jaimes :3 Zelf 'Populairheid'

    Hoe ziet die eruit? -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hij heeft blond haar en echt hele mooie blauwe ogen c: en hij heeft echt een lief gezicht, wat een beetje hoekig is. En ook lichtelijk sproetjes. Hij is langer dan ik, ik schat hem 1.78 ofzo? En hij heeft iets brede schouders en is keeper van zijn voetbalteam c:

    En Ellie, maandag zal alles gewoon weer als vanouds zijn. Ik gewoon mezelf en hij de jongen waar ik af en toe een paar woorden mee wissel. Nothing more.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar lief aan. 'Nog plaats voor een dessert?' vraag ik haar dan. Als ze vol zit kunnen we het nog voor morgen of voor kerst houden. Wel jammer voor de rode vruchten dan maar ik kan altijd andere laten verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Hij heeft blond haar en echt hele mooie blauwe ogen c: en hij heeft echt een lief gezicht, wat een beetje hoekig is. En ook lichtelijk sproetjes. Hij is langer dan ik, ik schat hem 1.78 ofzo? En hij heeft iets brede schouders en is keeper van zijn voetbalteam c:

    En Ellie, maandag zal alles gewoon weer als vanouds zijn. Ik gewoon mezelf en hij de jongen waar ik af en toe een paar woorden mee wissel. Nothing more.]


    {Ziet Daniël er zo uit of je beste vriend?

    Hmm... I wan't a Daniël..}


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    {Ziet Daniël er zo uit of je beste vriend?

    Hmm... I wan't a Daniël..}


    [Daniël :3 Jeroen, zo heet mijn beste vriend, die is totaal anders :Y) bruin haar, bruine ogen, lief, knuffelaar maar wel dun. Schattig, uitrekwangetjes en echt mijn maatje o 3o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.