• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik kijk haar lief aan. 'Nog plaats voor een dessert?' vraag ik haar dan. Als ze vol zit kunnen we het nog voor morgen of voor kerst houden. Wel jammer voor de rode vruchten dan maar ik kan altijd andere laten verschijnen.


    Leslie Day
    Jake vraagt of ik nog plaats voor een dessert heb en ik knik. 'Dat moet er nog wel in gaan ja, meneer Sadler,' zeg ik met een scheef glimlachje. En ik laat mijn armen van zijn nek vandaan glijden en loop weer richting de eettafel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik wil een vriendje :c.

    They booth sound verry cute ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    {Ik wil een vriendje :c.

    They booth sound verry cute ^^}


    [Ik hoef niet perse een vriendje :3 ik wil gewoon iemand die ik lekker veel kan knuffelen c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik loop naar de keuken en pak het ijs; Ik pak 2 glazen kommetjes en doe er wat ijs in. Dan de rode vruchten erover en wat frambozensiroop. Ik doe hetzelfde voor mij en steek dan alles weer weg. Ik pak 2 lepeltjes en neem de kommetjes dan mee naar de eettafel. 'Alsjeblief Miss.' glimlach ik en zet het voor haar neer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik hoef niet perse een vriendje :3 ik wil gewoon iemand die ik lekker veel kan knuffelen c:]


    {Jesh :3

    }


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik ben benieuwd naar het dessert en het ziet er echt overheerlijk uit als Jake het voor me neer zet. Ik lik een keer over mijn lippen en pak mijn lepel op. 'Jij kan echt goed koken en serveren sir,' glimlach ik en zet dan mijn lepel in het ijs met een rode vrucht. Ook komt er wat frambozensiroop mee en ik stop het geheel in mijn mond. Het is echt een heerlijke smaak explosie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach 'Ik was de kok thuis vroeger.' glimlach ik en eet ook van mijn ijsje. 'En ik vind het leuk.' Ik glimlach even naar haar. 'Ik ben blij dat je het lekker vind en vond.' zeg ik en steek mijn lepeltje in het ijsje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik heb nooit gekookt vroeger,' zeg ik dan. 'Dat deed mijn moeder gewoon altijd. En toen was ik met Nick een tijd. Hm, af en toe kookten we weleens. Maar volgens mij haalden we wel grootste tijd gewoon eten ergens. En toen ik alleen was heb ik wel zelf gekookt. Maar zo goed kook ik niet.' En ik glimlach naar Jake. Ik eet verder van het ijsje. Dit gaat een geweldige avond worden met Jake. Wacht.. En met Nick. Oké, dan kan de avond nog steeds geweldig worden, als ze gewoon normaal tegen elkaar doen en alles soepeltjes verloopt. O god. Waarom komt Nick eigenlijk? Niet dat ik het erg vind, maar ik vraag me af waarom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en eet verder. Na een tijdje kan ik niets meer in mijn mond krijgen. Ik zit vol en kijk haar glimlachend. 'Hm ik kan niet meer.' glimlach ik en leun iets naar achteren, haar aan blijven kijkend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zit na even vol en ik grinnik en eet die van mij nog wel op. Niet alleen jongens kunnen grote eters zijn. Ik schuif mijn schaaltje van me af als ik klaar ben en sta dan op zodat ik de schaaltjes kan weg zetten. 'Ga anders alvast naar de living ofzo? Dan ruim ik dit wel op,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik bijt op mijn lip. Ik wil het doen maar... 'Oke.' zeg ik met een glimlach en druk mijn lippen even teder op de hare. Ik loop vervolgens naar de living die ook verlicht is met kaarsjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt nog een laatste kus op mijn lippen en loopt dan naar de living. Ik zet de schaaltjes weg en neem nog even de eettafel met een doekje af zodat die ook gelijk weer schoon is. Ik haal een hand door mijn haar en loop dan naar de living. Ik zie dat Jake deze ook versiert heeft met kaarsjes. Het is hier ook weer mooi, ik houd sowieso wel van dit huis. Ik loop naar Jake toe en trek hem zachtjes mee naar de bank. Niet voor echt intieme aanrakingen, maar gewoon voor een knuffel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik sla mijn armen weer om haar heen en trek haar tegen me aan. Ik leg mijn hoofd op haar schouder en snuif zachtjes haar geur op. Het is lang geleden dat we gewoon eens... zo... gezeten hebben. Gewoon rustig op de bank knuffelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn hoofd ligt op mijn schouder en ik glimlach en sluit even mijn ogen om het moment in me op te nemen. 'We zouden dit vaker moeten doen zo,' fluister ik. Minder seks, meer knuffelen. Misschien dat Jake het niet met me eens is, maar ik vind wel dat we dit soort dingen gewoon met elkaar moeten kunnen bespreken,


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik druk een kus op haar wang. 'Het voelt inderdaad fijn.' zucht ik zachtjes en sluit mijn ogen weer. Haar gewoon zo knuffelen voelt nog intenser aan dan met haar de liefde bedrijven, en dat is al redelijk intens. Gewoon haar adem horen, haar stem, haar hart, is voor mij al voldoende.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'