• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Haha, Maar dat kan niet omdat Jake dan zelfmoord pleegt en daarbij heb ik Lizlr belooft dat ze Leslie mag Hebben.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Oke dus een nieuwe gitaar voor Ax vader, sneakers voor Ax, juwelen voor Leslie, Vans en Maddie, een steen voor Oma, een boek voor Opa, en iets voor Jake. Dan speelgoed voor de kinderen. O god. Dit word een duur iets maar het is het waard.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zuchtte. Ik wist nog steeds niet wat ik voor Alexi moest kopen. Hmm, misschien kon ik wat dingen regelen , terwijl zij straks weg was. Hmm, ja, ik begon al wat ideetjes te krijgen.
    "Hoe laat is het?" vroeg ik plots.

    {Oh, wanneer is het kerstmis? Hoeveel dagen nog, dus}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [morgen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [morgen kerstavond dus overmorgen kerst]

    Alexi
    '11 uur of zo?' glimlach ik en pak wat kleren nu. Een shortje, panties, sneakers en een shirt. Ik kleed me om en zoek mijn spullen bij elkaar in de kamer. 'Ik denk dat ik maar moet vertrekken, anders vind ik nooit alles bij elkaar.' glimlach ik en druk mijn lippen even op de zijne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake S/
    Ik zet de tv aan en zet het op de juiste zender. Ik laat een deken verschijnen en leg het over ons heen. Ik sla mijn arm om haar schouders en laat mijn hoofd tegen het hare leunen.


    Leslie Day
    De tv staat aan en er ligt een deken over ons. Zijn arm ligt om mijn schouder en we kijken naar de film. Ik kan mijn aandacht er best wel goed bij houden en voordat ik het weet komt het eerst reclame blok al. Ik kijk even naar Jake. 'Zal ik warme chocolade melk voor ons maken?' Vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ok." glimlachte ik en trok haar nog even tegen me aan in een knuffel. Ik kuste haar kort en liet haar toen los.
    "Voorzichtig." grijnsde ik, al wist ik niet waarom. "En snel terug."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Moet ik helpen?' vraag ik haar glimlachend. het is leuk om eens een avondje rustig, gezellig op de bank te zitten. Romantisch eten en dan naar een film kijken samen.

    Alexi
    'Ik kom zo snel mogelijk terug.' grinnik ik en pak mijn jas dan. Ik trek mijn jas aan en een sjaal. Nu ben ik klaar. Ik knijp even zachtjes in zijn hand en pak dan mijn tas en loop naar buiten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. 'Als je wilt graag hoor, maar het hoeft niet,' antwoord ik en sta alvast op. Het is heerlijk warm zo in huis en heel erg knus, ondanks dat het wel ruim is. Ik loop alvast richting de keuken en kijk nog even achterom naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik keek haar na en ging toen in de zetel zitten.
    Ok, denken nu! En niet denken aan mijn vader, maar aan Alexi. Zij is belangrijker en zij verdient iets groots.
    Maar wat...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik loop haar achterna en druk mijn lippen op haar wang. Ik haal chocolade uit en zet de melk op het vuur en pak suiker. Niets is beter dan echte chocomelk maken. Ik gooi de chocolade er bij als de melk borelt en druk een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik loop eerst naar de juwelier. Ik zoek en vind na een tijdje een mooie armband voor Maddie. Ik zoek verder. Nog 2 dingen te gaan hier. Ik vind na een tijdje ook een armband voor Vans. Oke nu iets voor Leslie. Ik vind iets eenvoudigs voor haar omdat ze niet veel juwelen draagt.


    [Jaimes is die armband goed voor Les? Anders zoek ik verder]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel Jake's lippen op mijn wang en mijn wangen bollen iets op omdat ik moet glimlachen. We gaan echte chocolade melk maken. En eigenlijk doet Jake zowat alles dus kus ik hem maar zachtjes terug. Daarna kijk ik hem glimlachend aan. 'Deze avond is perfect, echt waar.' Niets kan deze avond nog stukmaken. Zelfs niet wanneer Nick komt. Ik pak alvast twee grote bekers en roer dan even door de melk met chocolade zodat het wel goed mengt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik loop eerst naar de juwelier. Ik zoek en vind na een tijdje een mooie armband voor Maddie. Ik zoek verder. Nog 2 dingen te gaan hier. Ik vind na een tijdje ook een armband voor Vans. Oke nu iets voor Leslie. Ik vind iets eenvoudigs voor haar omdat ze niet veel juwelen draagt.


    [Jaimes is die armband goed voor Les? Anders zoek ik verder]


    [ik krijg precies bij dat plaatje een foutmelding als ik die open xd. Er staat dat ik er geen toegang tot heb xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik doe er wat suiker bij terwijl zij aan het roeren is omdat het anders iets te bitter is. Dit heb ik geleerd van kate.
    Ik ga dan achter haar staan en sla mijn armen om haar middel.

    [het is deze

    ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'