• Phantasticae

    Hey, mijn naam is Naomi, ik ben dol op schrijven, tekenen, schilderen, bloggen, kleding en reizen. Ik ben eerlijk, sociaal en ik heb het super gezellig op het VWO met mijn vrienden. Ik zit ondertussen alweer in de vierde, ben vijftien jaar en heb wilde plannen voor later. (Motorrijbewijs, studeren, reizen..) Lezen en muziek zijn voor mij net zo belangrijk als ademen. Ik lees al sinds ik kon lezen de dikste boeken die ik kon vinden in de bieb en ik luister tijdens het leren, schrijven en internetten altijd naar muziek. Mijn favoriete genre is de soul en r&b kant zoals Alicia Keys, Rebecca Ferguson, Paloma Faith en country zoals Taylor Swift. Verder vindt ik de muziek van Little Mix, No Doubt, Rita Ora en Jessie J ook geweldig. Ik ben een trouwe NCIS fan, en ook The X-Factor in de UK volg ik op de voet. Verder kijk ik eigenlijk alleen films (Australia, Memoirs of a Geisha, Marie Antoinette, Ted en Black Swan).

    Lopende stories:


    - Elusive - historisch, romantiek, drama

    - Spelen met Vuur - science-fiction, drama, romantiek - met Insurgent

    - Ours - romantiek, drama, avontuur


    - Shattered - science-fiction, drama, romantiek

    - Frozen Tears - drama, komedie, romantiek (Hier schrijf ik enkel in december aan.)

    Afgelopen stories:

    - Flying Away - fanfictie, romantiek, drama

    - Unattainable - fanfictie, romantiek, drama

    - Love, lies and pure fear - thriller, fanfictie, romantiek - met Insurgent

    Links:

    - Tumblr

    - Tumblr: indie themed blog

    - Twitter

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 12:40 ]


    Chasing goals.