• Echt afgelopen weken zitten me ook niet echt mee,
    Eerste doe ik mee met een 1D contest wel leuk en aardig, Die 3FM actie krijg ik daar haat op en nog andere bercihten niet alleen op die video maar op andere video's van mijn kanaal. Dus ik deed ook niet meer mee, ik heb mijn video verwijderd om bepaalde redenen en ik wilde niet meer mee doen omdat het een stem wedstrijd was, dan weet je al wat er gebeurd. Maargoed, kom ik dus thuis aan bij het eten zegt mijn vader "Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest, Tom kan waarschijnlijk overlijden." mijn oom dus. Hij heeft met een longonsteking gelopen en sinds mei al en hij is niet meer te redden.
    Dus ik probeer nu alles van me af te leggen komt mn moeder binnen dat mn kleine neefje van 10 maanden met een trombose been in het ziekenhuis ligt.
    Fijn lekker begin van mn weekend

    (bedankt als je dit hebt gelezen)

    Zo veel sterkte <3


    Vatican Cameos

    Wat vervelend zeg. Ik moet bloedverdunners nemen als ik in het gips zit omdat wij blijkbaar ook met trombose in de familie zitten. Echt vreselijk dingen. Ik haat ze! Maarja, beter een spuit dan je leven.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Wat vervelend zeg. Ik moet bloedverdunners nemen als ik in het gips zit omdat wij blijkbaar ook met trombose in de familie zitten. Echt vreselijk dingen. Ik haat ze! Maarja, beter een spuit dan je leven.
    Ja klopt! Ik zit echt nu thuis van, "oke mn humeur is weg" Maar alsnog ik hoop dat het goed komt. Hij is het enige neefje waarmee ik een band voel, mn andere neefje is echt en &%#($ kind

    MissParsons schreef:
    (...) Ja klopt! Ik zit echt nu thuis van, "oke mn humeur is weg" Maar alsnog ik hoop dat het goed komt. Hij is het enige neefje waarmee ik een band voel, mn andere neefje is echt en &%#($ kind
    Het komt vast wel goed. Hij ligt nu in het ziekenhuis en daar zullen ze wel goed voor hem zorgen. Het zou erger zijn als hij nu thuis zat en nog steeds niks door had.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heel veel sterkte (flower)


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Aww Demy, veel sterkte! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    LemonDrop schreef:
    Heel veel sterkte (flower)


    26 - 02 - '16

    Strekte. c:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 16:12 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    LemonDrop schreef:
    Heel veel sterkte (flower)


    If we had not a soul, music would have created it.