• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ondertussen had ik de kindjes al in mijn armen genomen. Ik keek glimlachend naar Alexi op.
    "Ze zijn veel gegroeid." zei ik zacht. Ik keek weer op ze neer en wiegde ze zachtjes.
    "Dus alleen nog het cadeau voor Jake?" en voor haar, maar dat zei ik expres niet.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    'Ja, ik heb een cadeau voor de kindjes, Maddie, Les, Vans, oma, opa, jouw vader en jouw.' glimlach ik en loop naar hem toe. Ze zijn inderdaad veel gegroeid en dat baart me ook een beetje zorgen.

Axton
    "Hmm, dan moet ik maar eens gaan zorgen voor Jake zijn cadeau. Ik weet al precies waar ik moet zijn." grijnsde ik en legde de kindjes weer in mijn in elkaar geknutselde nestje. Ik drukte een kus op Alexis lippen en liep naar de slaapkamer om me om te kleden.
    Met een beige broek en zwart T-shirt aan liep ik terug naar de woonkamer.
    "Ben zo terug." glimlachte ik en kuste haar nog eens, waarna ik mijn leren jack nam en hem aan trok. Ik zwaaide en glimlachte nog eens naar haar en liep toen de deur uit.

Alexi
    Ik kijk hem na en glimlach. Ik ga weer naast de kindjes zitten. 'Geen dorst jullie?' glimlach ik en ze kijken me aan en plots lijken ze te beseffen dat ze dorst hebben en huilen. Ik ontbloot mijn beide borsten en laat hen dan zo drinken. Niet gemakkelijk maar omdat ik nu steun heb tegen mijn rug toch makkelijker dan op mijn bed.

[Jake?]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake S.
    'Ik het meest van jouw.' zeg ik als ze weer rechtop gaat zitten. Ik glimlach en kijk haar met twinkelende ogen aan. Nu kan ze niets meer terug zeggen daarop. Ik leg haar hand op mijn wang en draai mijn gezicht iets zodat ik een kus op haar handpalm druk.

Leslie Day
    'En dat is onmogelijk,' zeg ik lief glimlachend. Hij legt dan mijn hand tegen zijn wang en ik kijk ernaar. Hij drukt er een kus op en met de minuut geraak ik eigenlijk nog verliefder op Jake. Zachtjes laat ik mijn vingertoppen over zijn wang strelen en zucht gelukkig.

Axton
    Ik loop zo'n kantoor binnen waar je dingen kan regelen om te gaan bungeejumpen of uit een vliegtuig te springen en dat soort dingen. Ik luisterde naar wat de man uitlegde en besloot toen een bon voor 2 sprongen te kopen. Hij kon dan nog iemand meenemen als hij wou, of hij kon nog een tweede keer gaan. De bon was een jaar lang goed. Ik betaalde en stak de bon in mijn zak.
    Ok, nu Alexi haar cadeau...

Jake S.
    'Never say never.' zeg ik glimlachend en verstrengel mijn vingers met de hare. Ik leg haar hand op mijn been zodat ze weer wat tegen me aanleunt en kijk weer naar de film.

Alexi
    Als ze genoeg hebben stop ik ze weer in zoals Axton dat had gedaan en pak Axton's laptop. Ik ga op google en zoek op het internet recepten voor morgenavond. Geen idee wat ik moet koken.

Leslie Day
    Doordat Jake mijn hand op zijn been legt leun ik weer meer tegen hem aan. Ik vind het niet erg en kijk weer naar de film. Normaal gesproken zou dit een moment zijn geweest om uiteindelijk te eindigen wellicht om de liefde te bedrijven. Dan zou ik nu zijn been gaan strelen en steeds hoger gaan. Maar vanavond gaat het niet zo. En blijft mijn hand gewoon stil liggen.

Jake S.
    Ik leg mijn hoofd tegen de hare en kijk weer naar het scherm. De film kon erger. Al heb ik liever thrillers en horrorfilms maar dat lijkt me niet echt een afsluiter voor een avond als deze.

Leslie Day
    Jake's hoofd steunt op die van mij en we kijken naar het laatste gedeelte van de film. Zulk soort dingen lijken altijd zo snel afgelopen. Het is wel een leuke film op zich.

[Moet gaan. En ben er voorlopig niet en wss heel de avond niet meer. Ik moet bij familie eten en daarna naar een voorstelling ofzo? *zucht* baayy]

Axton
    Ik liep naar de juwelier in de straat en ging naar binnen. Ik hield de verlovingsring die ik haar had gekocht in gedachten, terwijl ik naar wat moois zocht. Uiteindelijk vond ik iets wat perfect bij de ring en bij haar paste. Ik vond niet meteen een mooie armband en besloot het dus alleen bij de ketting te houden.
    Ik kocht de ketting, zonder echt naar de prijs te kijken. Geld was er toch genoeg. Ik wou al naar huis lopen, maar zag toen iets hangen voor een etalage. Ik grijnsde en liep terug om die winkel binnen te gaan.
    Toen dat ook betaald was, liep ik terug naar huis. Ik deed de deur open en glimlachte naar Alexi.
    "Ik ben terug." grijnsde ik. Ik haalde de bon uit mijn zak en toonde hem aan haar. "Jake zal blij zijn... hoop ik."
    Met de zakken in mijn handen liep ik richting de slaapkamer. "Ligt dat cadeaupapier daar nog?" vroeg ik ondertussen aan haar.

[Ik vraag me altijd af wie er erger zijn, Jeslie of Axli, ik denk Axli :Y)]