• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ben weer thuis c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Yeeey :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jake S.
    Ik blijf liggen als de film gedaan is en luister nar Les haar ademhaling en het kloppen van haar hart. Die 2 geluiden geven me een fijn gevoel. Ik zou niet zonder hen kunnen.


    Leslie Day
    De film is gedaan en ik zorg ervoor dat de tv uit gaat. Ik lig bij Jake en ik zwijg gewoon, voor nu tenminste. Even laat ik dit alles tot me bezinken. En dan kijk ik opzij naar Jake. 'Dank je voor de geweldige avond,' zeg ik gemeend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach. 'Ik doe het graag voor je.' zeg ik en leun weer iets tegen haar aan. 'Ben je moe? Ik weet niet wanneer Nick komt maar anders kan ik het nog afzeggen?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik ben niet moe, dat slapen van daarstraks heeft wel geholpen. Besides, ik vind het lullig om hem nu nog af te zeggen. Hij heeft me gisteren wel echt geholpen.' En ik kijk naar Jake. 'Weet jij eigenlijk waarom hij komt?' Vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik schud mijn hoofd. 'Volgens mij wil hij je gewoon eens zien, na die geheugenverlies. We hebben ons beiden zorgen om je gemaakt hoor.' zeg ik met een glimlachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm dat merkte ik ja,' zeg ik dan. 'Jij panikeerde vanochtend toen ik gewoon in de badkamer even naar het toilet ging.' Dat was toen ik mijn geheugen nog niet terug had. 'En dat soort trekjes vertonen jullie beiden.' Ik kijk Jake aan. Er zijn zeker wel overeenkomsten tussen Nick en Jake. Het enige -slechte- verschil is dat ik bij Jake alle goede dingen zie en bij nick alle slechte dingen. Dan zou het eigenlijk onmogelijk voor te stellen zijn dat ik -ondanks dat ik alleen de slechte dingen zie- van Nick houd. Maar wel op een andere manier. Ik ben gelukkig met Jake, heb zelden ruzie met Jake. Bij Nick hebben we zelden niet ruzie.. Of in ieder geval een woordenwisseling. Dat is ook een tijd anders geweest. Ik ben gelukkig geweest met Nick. Maar nick en ik gaan niet meer samen op die manier... Denk ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik bijt beschaamt op mijn lip. 'Ja maar nou ja... ik ben al bezorgt om je nu je gewoon bent, en je je geheugen hebt maar toen je niets wist, werd ik 10 keer zo bezorgt. Iedereen die je tegenkwam bv kon beweren dat hij je kent terwijl het niet zo is en jij zo aannemen dat het zo is.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik na zijn woorden. 'Ik kon ook niet veel anders dan dingen aannemen,' mompel ik en kijk even naar mijn handen. 'Was het moeilijk voor je?' Vraag ik hem, 'Dat ik niet meer wist wie je was?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Frustrerend vooral omdat je echt niets meer herinnerde en ik je niet eens kon knuffelen in het begin zonder dat je verstijfde.' zucht 'Bang omdat je niets meer voor me voelde en omdat je misschien meer voor Nick voelde, hulpeloos omdat ik er niets tegen kon doen.' Maar moeilijk? Eigenlijk op emotioneel vlak wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake en slik een keer. 'Hoe bedoel je meer voor Nick voelde?' Ik ga in gedachten na of ik makkelijker naar nick toe ben geweest.. In het begin niet, totaal niet. Want toen ging het eigenlijk even helemaal mis. Maar daarna? Het was wel een mooi moment op dat strandje waar hij me mee naar toe had genomen achterop de motor. En me toen vertelde dat ik dichter bij hem kon komen omdat hij van me hield. Maar ik heb mijn geheugen weer. Dus alles is anders.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Er zat geen liefde meer in je ogen als je naar me keek en het maakte me bang en omdat je zo makkelijk tegen Nick praatte toen ik terugkwam van het kerkhof was ik bang dat je wel met liefde naar hem keek. Snap je?' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Was je gisteren bij het kerkhof?' Vraag ik dan, lichtelijk verbaasd. Ik weet alleen dat hij ineens weg was. 'En het begon niet soepel. Toen jij ineens weg was en ik alleen met nick. Ik was doodsbang in eerste instantie met de gedachten dat hij me misbruikt heeft.' Mijn blik is weer neergeslagen. 'En ik wilde dat hij weg ging en liep naar beneden, maar hij ging niet weg en kwam achter me aan. En toen dreef hij me uiteindelijk tegen de muur aan.' Een triest glimlachje zit op mijn gezicht. 'En toen stopte hij ineens. En toen wist ik dat hij wel te vertrouwen was. Anders had hij me toen wel gelijk iets aangedaan.' Ik kijk op naar Jake. 'Maar je hoeft nergens bang meer voor te zijn Jake. Ik hou van jou en alleen van jou.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik had wat tijd nodig.' verklaar ik en luister naar haar uitleg. Ik glimlach bij haar laatste zin. 'Je bent het eerste meisje van wie ik echt houd en de enige waar ik mijn leven mee wil delen.' zeg ik en kus zachtjes haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn woorden verwarmen mijn hart en ik kus hem zachtjes en teder terug en leg mijn hand op zijn wang. Mijn duim streelt over zijn wang en ik geniet van zijn warme lippen. Daarna kijk ik hem aan en leun met mijn voorhoofd tegen dat van hem. 'Jij bent ook de enige waar ik mijn leven mee wil delen Jake. Anders had ik twee maanden geleden niet ook voor je gekozen.' En ik glimlach naar hem. Jake is niet de eerste jongen waar ik echt van gehouden heb.. Dat was Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.