• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Ja.' grinnik ik 'Hulp nodig met inpakken?' vraag ik hem en kijk hem aan. Iets nieuwsgierig wat hij nog allemaal gekocht heeft. 'Enige ideen voor het menu voor kerstavond?' vraag ik hem dan nog snel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nope, ik kan het zelf wel." grijnsde ik en bleef toen even staan, terwijl ik nadacht.
    "Euhm... tomatensoep, kreeft en jou als dessert?" stelde ik grijnzend voor en liep de slaapkamer binnen om de cadeau's in te pakken. Ik pakte de bon in en de ketting. Ik twijfelde even, maar besloot de kerst-babydoll nu al te geven.
    Toen ik de slaapkamer weer uit liep, legde ik de pakjes onder de kerstboom en haalde dan de babydoll uit de zak.
    "En, wat denk je?" vroeg ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem met grote ogen aan en moet moeite doen om niet te lachen. 'Je bent echt soms zo... pervers.' Ik grinnik en ga verder. 'Maar goed ik zal het dragen maar na het eten pas.' Dan schakel ik weer over op het menu. 'De tomatensoep is goed, maar ik heb nog nooit kreeft gemaakt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja, ik weet het." grijnsde ik. "En yeey!!"
    "En dat hoeft ook niet, we bestellen het gewoon bij een traiteur." glimlachte ik. "Snel, makkelijk en jij moet je niet heel de dag bezig te houden met koken."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach 'Is goed.' zeg ik en zucht. Ik ben in ieder geval blij dat ik me morgen niet de hele dag moet bezighouden met dingen zoals mijn haar, een baljurk en hakken zoals alles. Ik heb echt geen zin in die drukte. 'Maar ik wil hapjes maken, anders ben ik lui.' Ik sta recht en zet zijn laptop weg. Ik kus zachtjes zijn lippen. 'Ik hou van je Crawford.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloeg mijn armen om haar middel en kuste haar terug.
    "Ik ook van jou, schat." glimlachte ik terug.
    "Hmm, zullen we de kinderkamer afwerken? Dan kunnen we de kindjes daar leggen." glimlachte ik. "Ik zal het bedje ook al naar daar dragen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik glimlachend en trek hem zachtjes mee naar de kamer. 'Misschien moeten we rekjes zetten voor hun speelgoed op te leggen anders ligt dat toch de heletijd in de weg.' zeg ik nadenkend. 'En misschien leuke lampjes?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreeg een leuk ideetje.
    "Zoiets?" vroeg ik glimlachend, nadat ik kastjes had laten verschijnen. "En als lamp... zoiets?" De sterretjes en maantjes waren de lampjes en je kon zelfs de kleuren veranderen. Een beetje zoals in de douche.
    "Denk jij nog even na, terwijl ik het bedje al naar hier breng." glimlachte ik.
    Ik liep naar de slaapkamer, nam het bedje op -wat een beetje lomp ging doordat het best groot was, het was dan ook voor 2- en liep ermee naar de kinderkamer. Ik zette het in een ander hoekje en keek haar toen vragend aan.
    "Goed?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Perfect.' glimlach ik en denk nog even na. Wat nog allemaal. Een schommelstoel? Ik vond dat toch altijd leuk toen ik klein was en ik bij oma was. 'Als ze zo blijven groeien.' mijmer ik nadenkend. Schommelpaardjes? Hm nee nog te vroeg en ook voor die schommelstoel. 'Voor schomelpaardjes is het nog te vroeg he?' vraag ik voor de zekerheid aan Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik knikte.
    "Jups, daar keilen ze zo af." zei ik zacht. Ik dacht even na en liet toen nog iets op de muur verschijnen.
    "Goed? En weet je nog iets?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik denk na . 'Een verzorgtafel met badje.' zeg ik en pak de laptop erbij. 'Zoiets of is dat beter in de badkamer? Voor mij is het hetzelfde.' Ik ben echt niet goed in inrichten. Dat is meer iets wat ik anderen liever laat doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmm... in de badkamer, denk ik. Er is toch genoeg plaats." glimlachte ik. Toen lip ik naar de badkamer, daar liet ik zo'n verzorgtafeltje verschijnen.
    Daarna ging ik de kindjes halen in de woonkamer en liep met hen in mijn armen naar de kinderkamer.
    "Kijk eens hier, jullie eigen kamer! Mooi, toch?" grijnsde ik, terwijl ik met hen rond draaide, zodat ze alles zouden kunnen 'zien'.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kruis glimlachend mijn armen voor mijn borst en kijk hen aan. Het is gewoon zo schattig.

    [moet gaan, ben vanavond terug :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ok, tot vanavond!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kruis glimlachend mijn armen voor mijn borst en kijk hen aan. Het is gewoon zo schattig. Ik pak hen over. 'Zie dat je hen laat vallen.' zeg ik plagerig en leg hen in het bedje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'