• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik begin van techniek te veranderen als ik niets meer van stressknobbels of gespannenheid voel en begin nu iets prikkelend te masseren. Gewoon haar rug nog steeds en soms heel vluchtig eens over de zijkant van haar borst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik gromde zacht, dat wou ik nu ook weer niet.
    "Ja, dat zie ik graag, maar ik weet niet of jij het nog een keer aan kan vandaag." kaatste ik grijnzend terug.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik voel bijna gelijk de verandering van techniek. De vorige keer had ik het niet door, omdat ik niet wist dat hij het kon. Maar dit keer ben ik erop voorbereid. Alleen het idee al hoe opgewonden ik straks zal zijn, maakt me al iets meer opgewonden. Ik geniet gewoon van zijn handelingen en telkens als zijn handen vluchtig langs de zijkant van borsten gaat kreun ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Is dat een uitdaging?' vraag ik hem en knijp even lichtjes mijn ogen samen. Ik sla mijn armen over elkaar maar heb dan door dat mijn borsten zo omhoog geduwt worden en laat mijn armen snel weer langs mijn zijen vallen.

    Jake S.
    Ik grinnik zachtjes als ik haar voel kreunen en ga gewoon verder. Haar onderrug terug naar haar rug, zijkant borst, rug, schouders,... Ik concentreer me helemaal en probeer niets over te slaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Mijn ogen gingen vanzelf naar haar borsten en ik schraapte mijn keel.
    "Misschien." zei ik zacht en bedacht me toen dat ik haar met een uitdaging misschien wel zover zou kunnen krijgen...
    "Hmm, ja... maar je kan het toch niet aan..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik raak meer en meer opgewonder en kreun dan ook meer. Mijn ogen zijn gesloten en ik bijt op mijn lip en pak met mijn handen het laken beet. Het voelt gewoon zo verrukkelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Wedden van wel.' zeg ik met een vastberaden blik en loop terug op hem af en dans weer met hem, hetzelfde als daarnet. Misschien pest ik hem nu gewoon en doe het straks toch niet maar het zit me ook een beetje dwars dat hij denkt dat ik zo zwak ben dat ik het niet aankan.

    Jake
    Ik druk weer kusjes en masseer haar verder. Plots laat ik mijn handen naar haar buik glijden... en begin haar nu iets moeilijker daar ook te maseren, hetzelfde als wat ik met haar rug gedaan heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik legde mijn handen op haar borsten, terwijl ik mijn stijve voelde groeien.
    Zachtjes begon ik haar borsten te masseren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bijt zachtjes op mijn lip en probeer me gewoon te concentreren op een ritme in mijn hoofd die me aan heeft hoe te dansen. Ik voel me iets opgewonden worden door zijn handen en druk me zonder ik het doorheb iets dichter tegen hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    Ik kijk achterom als de twee demonen binnen lopen en alleen Sky begroeten en als ze vertrekken haar ook weer gedag zeggen. Ik ben niet verbaast dat hij niet op een vrolijke toon 'Hoi Daniël' Er aan toe had gevoegt aangezien Demonen nooit erg blij waren met Engelen. 'Ik denk wel dat ik er één kan vinden' Andwoord ik doelend op een dokter.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Zijn handen glijden naar mijn buik en ik wil zijn handen om mijn borsten voelen. 'Zal ik me omdraaien?' Fluister ik dan. Terwijl ik zo lang geniet van zijn handen en weer zachtjes mijn tanden in mijn lip laat zinken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    'Vindt jij het niet stom dat ze je niet gewoon gedag zeggen?' Vraag ik dan aan Daniël. Maar wat ik niet weet is dat Jake en Leslie demonen zijn. Ik kijk naar Daniël en knik dan. 'Oke, dat zou ik misschien wel fijn vinden. Om te checken of alles wel in orde is.' Ik voel dan iets in mijn buik en wenk Daniël. 'Kom eens,' zeg ik dan tegen hem. Ik wil zijn hand op mijn buik leggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik knik en weet nu niet waar te zitten. Ik besluit gewoon op mijn onderbenen te leunen en laat mijn handen naar boven glijden waar ze nu prikkelend haar borsten strelen e ik kijk naar haar gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik bijt zachtjes op mijn lip en probeer me gewoon te concentreren op een ritme in mijn hoofd die me aan heeft hoe te dansen. Ik voel me iets opgewonden worden door zijn handen en druk me zonder ik het doorheb iets dichter tegen hem aan.

    Axton
    Ik kreunde zacht, verlangend.
    "Alexi." zei ik zacht, hees in haar oor en streelde met mijn duimen over haar tepels.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik voel mijn tepels hard worden onder zijn vingers. 'Ik zei dat het de volgende keer jouw beurt was, vertel me dus nog maar zo'n droom van je.' fluister ik zachtjes en draai me naar hem om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'