• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen strelen mijn borsten en ik sluit kreunend en genietend mijn ogen en hol heel lichtjes mijn rug van verlangen. Ik geniet van Jake en van dit gevoel wat binnen in me steeds sterker. Ik verlang naar Jake en voel mezelf nat worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Moet ik stopen?' vraag ik plagerig en blijf ondertussen haar borsten masseren. Ik zie dat ze er van geniet en ik voel me zelf wat opgewonden worden door de macht die ik nu over haar heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik dacht even na, voor zover dat ging.
    "Ik heb niet echt een andere droom. Nog steeds dezelfde..." zei ik zacht. De hulpeloosheid, onder haar liggen, zonder zelf iets te kunnen doen, ...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Dan doen we die nog eens maar niet nu, kost iets te veel energie.' zeg ik zachtjes en kus hem weer vurig. Gewone seks gaat nog lukken maar dat is iets te veel van het goede nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'N-nee,' antwoord ik gelijk vluchtig als hij vraagt of hij moet stoppen. Ik open even mijn ogen en de opwinding is in mijn ogen te lezen. Al snel heb ik ze toch weer gesloten. Jake's handen zijn magisch.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Magical Jake xd]

    Jake S.
    Ik masseer verder met één hand en knoop dan haar jeans open waarna ik er een hand laat inglijden en over haar clitje streel. Ik druk mijn lippen nu weer op de hare en tik met mijn tong tegen haar onderlip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Dan doen we die nog eens maar niet nu, kost iets te veel energie.' zeg ik zachtjes en kus hem weer vurig. Gewone seks gaat nog lukken maar dat is iets te veel van het goede nu.

    Axton
    Ik knikte. Ik had zelf ook wat energie verbruikt met het laten verschijnen van de kinderspullen.
    Ik legde mijn handen op haar kont en nam haar zo op, erop vertrouwend dat ze haar benen om mijn middel zou slaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik sla mijn benen om zijn middel en kijk hem even aan. 'De logeerkamer weer?' vraag ik hem zachtjes voor ik mijn lippen weer even vurig op de zijne druk. Een mooi afsluiten van de dag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Met 1 hand als tast voor me uit gestoken en de andere om Alexi heen, zodat ze niet zou vallen, liep ik richting de logeerkamer.
    Geil ging ik weer met haar op het bed liggen en liet mijn handen meteen naar haar borsten glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik pak de onderkant van zijn shirt vast en onderbreek even de kus om het over zijn hoofd te trekken en druk mijn lippen weer op de zijne. Zachtjes streel ik over zijn sixpack afwisselend met zijn borstkas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jazeker :Y) en al helemaal met zijn sexy uiterlijk :3]

    Leslie Day
    Ik krijg nu echt prikkelingen van alle kanten. Ik open gewillig mijn mond en spreid mijn benen iets in de hoop dat Jake er zo beter bij kan. Ik wil dat hij doorgaat, meer doet. Me meer geeft. En met mijn eigen handen doe ik mijn broek verder uit terwijl ik vurig doorga met de tongzoen en ook veel kreun.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Vindt jij het niet stom dat ze je niet gewoon gedag zeggen?' Vraag ik dan aan Daniël. Maar wat ik niet weet is dat Jake en Leslie demonen zijn. Ik kijk naar Daniël en knik dan. 'Oke, dat zou ik misschien wel fijn vinden. Om te checken of alles wel in orde is.' Ik voel dan iets in mijn buik en wenk Daniël. 'Kom eens,' zeg ik dan tegen hem. Ik wil zijn hand op mijn buik leggen.


    Daniël
    'Nee, niet echt' Andwoord ik waarna ik naar haar toe loop als ze zegt dat ik naar haar toe moet komen, 'Wat is er?' Vraag ik haar vervolgens en blijf voor haar staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S/
    Ik zak naar beneden en help haar met haar broek en haar slipje volgt. Ik spreid haar benen nog iets meer en druk een kusje op haar onderbuik voor ik behoedzaam over haar clitje heen lik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mijn nieuwe rpg, :3


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik pak de onderkant van zijn shirt vast en onderbreek even de kus om het over zijn hoofd te trekken en druk mijn lippen weer op de zijne. Zachtjes streel ik over zijn sixpack afwisselend met zijn borstkas.

    Axton
    Glimlachend trok ik de babydoll uit en liet mijn lippen afdwalen naar haar borsten. Ik tikte met mijn tong tegen haar tepel en zoog er toen zachtjes aan.
    Mijn handen streelden dan zachtjes in haar zij.


    “To live will be an awfully big adventure.”