• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Kriebels gingen door mijn buik toen ik zijn scheve lach zag. Ik beet op mijn lip en glimlachte.
    "Graag gedaan."
    Daarna knikte ik. "Ja, misschien wel. Dan kan ze gaan, ze heeft vast wel wat beter te doen..." nja, wat zou je hier kunnen doen? Ah, er was vast wel iets. Aireal was anders, anders dan de meeste mannen hier, net als Marcell. Die was ook anders.
    We liepen de ziekenzaal binnen.
    "Het lukt je verder wel tot aan het bed? Ik ga het even aan Aireal uitleggen." glimlachte ik. Ik liet de rolstoel los en boog me even voorover om een kus op zijn wang te drukken. Ik wachtte nog even om zeker te zijn dat het zou lukken, al was hij al veel sterker en kon hij het eigenlijk allemaal wel zelf.


    Sam
    We komen de ziekenzaal in en ze vraagt of het wel lukt tot aan het bed en ik knik. 'Ja hoor, dat moet wel goed komen,' glimlach ik terug. Ze drukt een kus op mijn wang en ik zie dat ze nog op me wacht. Ik grinnik, 'Ga nou maar ik red me wel,' grinnik ik. Ik rol door tot aan het bed achter het gordijn. Dat is gewoon meer privacy. Geen Naomi. Ik klim met enige moeite op het bed en ga er dan op liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Charlynn "Charly"
    Ik glimlach. 'We gaan ontsnappen.' herhaal ik dan ook en glimlach. 'We kunnen dit!' zeg ik dan met vertrouwen, ik weet dat dit gaat lukken als we goed samenwerken, het zal ons lukken! Ik druk een kort kusje en grijns en pak dan zijn hand vast en geef er een kort kneepjes in.

    Mario 'Alex'
    Ik grijnsde terug naar haar.
    "Wacht..." Ik zocht even in de kamer tot ik een pakje krijt had gevonden. (ja, want dûh, dat ligt in iedere kamer he) Ik nam eentje eruit en begon op de grond te tekenen. Ik tekende de plattegrond van dit hele gedoe hier en voornamelijk de omheining.
    Ik tekende een pijl naar een plek waar de omheining maar een meter of 2 groot was.
    "Hier maken we de meeste kans. Ik weet ook precies wanneer de beveiliging daar het minste is. We moeten wel even een camera uitschakelen, maar dat moet wel lukken. Om daar te geraken, moeten we hier het gebouw om, over open terrein, daarna kunnen we even schuilen bij dat gebouw. We moeten dan weer over 200 meter open terrein, het hek over, nog eens 100m voor we kunnen schuilen. We moeten snel en onbevreesd zijn." legde ik uit.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 11:11 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sam
    We komen de ziekenzaal in en ze vraagt of het wel lukt tot aan het bed en ik knik. 'Ja hoor, dat moet wel goed komen,' glimlach ik terug. Ze drukt een kus op mijn wang en ik zie dat ze nog op me wacht. Ik grinnik, 'Ga nou maar ik red me wel,' grinnik ik. Ik rol door tot aan het bed achter het gordijn. Dat is gewoon meer privacy. Geen Naomi. Ik klim met enige moeite op het bed en ga er dan op liggen.

    Nala
    Ik liep naar Aireal en legde haar alles uit over dat ik weer kon zien en dat ze dus kon gaan.
    "Oh, ok, dus je hebt me niet meer nodig?" vroeg ze toen.
    "Nee, niet echt... We hebben alleen nog een shirt voor Sam nodig?" vroeg ik voorzichtig.
    "Ok, ik ga wel eentje halen." glimlachte ze.
    Ik bleef even staan wachten, terwijl ze het ging halen.
    "Dank je. Ik zie je wel nog eens?"
    "Ja, hoor... Ik loop hier gewoon... ergens." glimlachte ze.
    "Euhm, dank je voor alles." zei ik nog eens en gaf haar een knuffel. Ze schrok even, maar klopte toen zachtjes met haar hand op mijn rug.
    "Het is al goed. Graag gedaan." glimlachte ze, liet me los en liep de deur uit.
    Ik liep terug naar het bed achter de gordijnen, waar Sam lag.
    "Ik heb een shirt." grijnsde ik, maar legde het op het kastje. "Maar dat kan nog even wachten." grinnikte ik en kroop bij hem op het bed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hotseflots.. Nala is baaadd geworden ;P
    Iemand een idee hoe ik Julio (en Myrthe Eleadora) weer in het verhaal kan krijgen? Het is een beetje saai met die personages..
    En Mars heeft een beetje zijn problemen, maar ik heb ook geen zin meer om die te schrijven XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik wacht gewoon op Nala en na even komt ze dan ook terug. Ik zie dat ze een shirt in haar handen heeft en ik glimlach en steek mijn hand ernaar uit.
    'Da-' t is lief van je. Ik stop namelijk mijn zin als ze het shirt op het kastje legt en zegt dat dat nog wel even kan wachten.
    Ze kruipt op het bed en ik zie de grijns op haar gezicht.
    'Moet ik al voor je vrezen?' Vraag ik haar dan en kijk haar aan. 'Want je doet nu al erg... Onheilspellend.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet gaan, ben wss niet terug voor vijf uur. Baaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {haha
    en euhm... ik weet niet
    Misschien euhm... kunnen ze mee proberen ontsnappen met Charly en Mario?
    Dat ze elkaar tegenkomen tijdens de poging of zo? Weet ik veel...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik weet ook niks.. Maar als je iets met die ontsnappingspoging wil doen: Marcell is bij de paarden ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hm...Dat van die ontsnappings poging klinkt wel goed...Ik heb alleen geen idee hoe ik dan moet beginnen x3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ik wacht gewoon op Nala en na even komt ze dan ook terug. Ik zie dat ze een shirt in haar handen heeft en ik glimlach en steek mijn hand ernaar uit.
    'Da-' t is lief van je. Ik stop namelijk mijn zin als ze het shirt op het kastje legt en zegt dat dat nog wel even kan wachten.
    Ze kruipt op het bed en ik zie de grijns op haar gezicht.
    'Moet ik al voor je vrezen?' Vraag ik haar dan en kijk haar aan. 'Want je doet nu al erg... Onheilspellend.'

    Nala
    Ik grijnsde en ging weer op hem zitten. "Neuh, volgens mij moet je niet bang zijn." grinnikte ik.
    Ik liet mijn vingers over zijn sixpack glijden.
    "Gewoon nog even een laatste vleeskeuring." grijnsde ik en keek naar zijn buik. Helemaal niet slecht.

    {Ok, baay!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik weet het niet :3
    Of ik het een leuk idee vind.. I mean.. Julio en Eleadora hebben net bedacht dat ze het niet eens zo rampzalig hebben en dat ze niet zouden weten hoe ze buiten de dansschool een leven zouden kunnen opbouwen.. :3]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Hmm, je kan gewoon naar buiten gaan...
    en Mario en Charlynn tegenkomen, maar dan moet je wel wachten tot ze online is...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    [Ik weet het niet :3
    Of ik het een leuk idee vind.. I mean.. Julio en Eleadora hebben net bedacht dat ze het niet eens zo rampzalig hebben en dat ze niet zouden weten hoe ze buiten de dansschool een leven zouden kunnen opbouwen.. :3]


    [Oh ja, da's waar ook. Was ik weer helemaal vergeten xd]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sam
    Ze komt weer op me zitten en diezelfde grijns zit nog op haar gezicht.
    'Juist omdat je zegt dat ik niet bang hoef te zijn zal ik oplettender zijn, dat weet je hè?' Zeg ik tegen haar terwijl ik haar aan kijk.
    Ze laat haar vingers over mijn buik glijden
    'Vleeskeuring?' Herhaal ik. 'Laat je wel iets van me heel?'
    En ik zie haar naar mijn buik kijken maar laat haar gewoon begaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet nu echt weg bay]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.