• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    "Hmm, ja... ik wil wel mee." glimlachte ik. "Maar dan moet ik wel een manier vinden om Sam te laten weten dat ik gaan dansen ben..." En ik zal ook wat voorzichtiger moeten dansen. Als ik niets zie, zou het wel wat moeilijker worden, om heel gevaarlijke trics uit te halen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Heujjj Naoomz, Heujjj Femster,

    En ja Naoomboom dat hadden ze ja x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Oja. Sam was gaan douchen hè zei je?' Vraag ik haar dan. 'Dan gaan we toch gewoon even langs de badkamer en zeg je het gewoon tegen hem,' stel ik voor en kijk naar haar. 'En we beginnen wel voorzichtig met het dansen. En toevallig doen we dezelfde dansstijl.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ik schud met een lachje mijn hoofd. Ongelooflijk. 'Ik deed mezelf niet met opzet pijn,' zeg ik 'ik sloeg om woede te uiten, en thsjaa. Als ik dat soort momenten heb denk ik niet na over het gevolg.' En ik haal simpel mijn schouders op. ''En ik ga niet eerst tegen Nala zeggen dat ze zich niet moet snijden om het vervolgens zelf te doen. Maar toch bedankt, voor het aan me denken.'


    Naomi Micheal
    Ik knik zacht en zucht weer. Ik kan ook nooit wat goeds zeggen. 'Het was geen moeite.' mompel ik dan zacht. Kijk dan weer naar mijn spiegelbeeld en schud even mijn hoofd, wat is er nou eigenlijk van me overgebleven, duidelijk niet veel. De wallen onder mijn ogen de haast doodse blik in mijn ogen, een blik die bijna nooit meer vrolijk stond, enkele keren nog maar, het was haast dat als ik naar mezelf in de spiegel kijk, ik niet naar mezelf kijk maar naar een heel ander persoon, iemand die ik nooit zou willen zijn maar wel geworden ben. Ik zucht weer even en laat mijn hoofd naar beneden hangen. Wat heb ik hier eigenlijk nog.. Tsja, Ian, maar eigenlijk verdient hij me niet, na alles wat ik hem heb aangedaan, het zou nooit mogen zijn gebeurd, maar toch. En Sam, Tsja, hij was heel duidelijk. Maar toch blijf ik hier weer bij hem, waarom kan ik niet gewoon weggaan, afstand nemen... Maar het moet hij heeft Nala, hij heeft geluk met zo'n meisje als haar, dat is zeker, ze is een stuk beter als iemand als mij en hij niet haar koesteren er zijn niet veel meisjes zoals haar. Weer kijk ik even op naar mijn spiegelbeeld en bijt hard op mijn lip. Hoe had het zo ver kunnen komen?!

    [Even depressief stukje... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Owkeey..." glimlachte ik. "Dat klinkt goed... Dus... Help je me even?" vroeg ik toen. Ik had geen zin om met mijn hoof ergens tegenaan te knallen of tegen een muur aan te lopen, te struikelen over iets,... je kent het wel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik kijk nog een keer in de spiegel naar haar en ben dan van plan weg te gaan, maar zodra ik weg kijk kijk ik ook weer terug. Ze ziet er totaal niet goed uit en ik zie haar nadenken.
    'Misschien moet je gewoon even een douche nemen, daar knap je van op,' zeg ik zacht tegen haar. 'En wat het ook is waar je aan denkt. Bijt niet te hard op je lip, Ian zou ze liever zo vol willen blijven hebben.' En ik kijk nog een keer naar haar en rol dan de badkamer uit met enige maar niet hele erge pijn aan mijn hand terug naar de ziekenzaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ze zegt dat het een goed idee is en dan of ik haar wil helpen. 'Natuurlijk,' zeg ik glimlachend. 'O ik glimlach nu.' Overbodig als ze iets zou kunnen zien. Maar ja, dat doet ze niet. Ik sla mijn arm om haar middel en dan komt Sam binnen gerold.

    Sam Jason Night
    'Hee Sam,' zegt Les vriendelijk. En ik mompel een hee terug. Mijn oog valt op de arm van Les om Nala heen.
    'Wat gaan jullie doen?' Vraag ik ze dan.
    'We gaan dansen,' zegt Les enthousiast.
    'Dansen?'
    Ik ben ongelovig.
    'Ze kan niet eens zien, ik vind het geen goed idee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik knik en zie hem de badkamer uit rijden. Ik doe de deur opsloten trek dan langzaam mijn kleren uit en leg die neer en stap onder de douche en voel al snel de warme stralen over mijn lichaam glijden en sluit mijn ogen. Na een lange tijd eronder te hebben gestaan en mengen gewassen zo ook mijn haren stap ik onder de douche uit en sla een handdoek om mijn naakte lichaam en vermijd de spiegel, geen behoeft aan om nu naar mezf te kijken. Ik zucht en begin dan mijn haren af te drogen met een ander handdoek en probeer ze dan wat in model te brengen en zucht dan als ik daarmee klaar ben en droog dan mijn lichaam langzaam af en ga naar mijn kleren en kleed me langzaam aan, geen ieder of dit me juist beter heeft laten vielen, maar wel een stuk schoner en frisser na het dansen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oehhh en de spiegel in die zaal is ook nog gebroken... Oehh ongeluk voor Sam... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Dansen gaat niet over zien, dansen gaat over voelen." begon ik, maar sprak weer zacht en vriendelijk.
    "En bovendien ga ik heel voorzichtig zijn. Geen gevaarlijke trics." stelde ik hem gerust.
    "En oh, als je wilt, mag je gewoon mee gaan?" stelde ik dan voor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Ik ben gewoon voorzichtig met je Nala,' zeg ik zacht. 'En denk je nou echt dat wanneer je het gevoel van dansen vindt zonder te kijken dat je dan niet weer gevaarlijke tricks gaat doen.'
    Ik zie dat Leslie ertegen in wil gaan maar ik gebaar haar dat ze haar mond dicht moet houden. Dit is iets tussen Nala en mij.
    'En ik ga sowieso niet mee, want zelfs als je besluit nu alsnog te gaan dan wil ik niet de hele tijd voorzichtig naar je willen gaan roepen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [whoopwhoop ik zit al op de 529 woorden met het verhaal ;D en dat allemaal op mijn iPhonios getypt ;D en ik zit al over de 1/3 dus :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Goedzo Jaimz... Ik ga even berichtje typen met Ian. Ik moet zo dus ineens weg -__-]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [awwhiiiii, baaybaayyy dan alvast :3

    En ga je nog mee doen met de wedstrijd? ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik draai me om en loop weg van de ziekenzaal. Naomi was al weg, Sam was weg, maar is alweer terug. Ik loop richting het dak. Mijn voeten brengen me er automatisch heen. Ik duw de deur open en loop de frisse koude lucht in. De deur valt achter me dicht, maar ik schrik er niet van op. Ik ga op een houten krat zitten en kijk over de bergen uit. De koud is onverdragelijk, maar het boeit me weinig. Ik staar naar de lucht. Een traan stroomt over mijn wangen. Al snel gevolgd door meer. Ik sluit mijn ogen en laat de koude wind om me heen gaan. Kippenvel staat op mijn armen en ik heb het ongelofelijk koud, maar het doet me weinig. ik heb iemand vermoord. Hoe heb ik het kunnen doen? Ik open mijn ogen en kijk weer naar de bergen. Hoe kan ik het accepteren, als ik mezelf erom niet accepteer. Ik hoor mensen te helpen, niet te vermoorden. Ik huiver en staar naar de bergen. Sneeuw dwarrelt zachtjes neer om me heen en op mij, maar ik blijf doodstil zitten. Niet dat ik kan bewegen, ik ben half bevroren. Ik wrijf mijn handen tegen elkaar om ze warm te houden, het helpt alleen niet veel. Ik kijk naar de bergen die er rustig bij liggen. Ik wil hier weg, ik wil terug naar Canada. Ik bijt op mijn lip en veeg de tranen weg. Ze zijn half bevroren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne