• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Lol. Ik heb er zin in :Y) ik ga zo ook maar eens slapen (: morgen laatste twee toetsen en dan ben ik van die stomme toetsweek af :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Whoopwhoop toetsweek is voorbij! ^.^

    En ik ben verder gegaan aan mijn verhaal ((((((((:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Les
    Ze zegt dat ze niets ziet en eerst ben ik geschrokt, dan verbaasd en dan herpak ik mezelf.
    'Dan hoop ik dat je zicht snel terug komt,' zeg ik dan bemoedigend. 'En nu ben ik er. Je zit niet meer in die nachtmerrie vast. En anders moet je jezelf gewoon even zachtjes in je arm knijpen. Als je dat voelt, dan weet je dat je wakker bent.'
    Ze is tegen me aan komen liggen, en ik vind haar zo aandoenlijk.

    Nala
    "Bedankt." mompelde ik zacht en legde mijn hoofd tegen haar schouder. Doordat ik zo klein was lukte dat bij ongeveer iedereen... behalve bij de meeste jongens dan, daar kwam ik maar met mijn hoofd tot aan hun borst...
    "Les..." zei ik nadenkend en beet even op mijn lip. "Wij zijn, nou ja, een soort van... vriendinnen nu, toch?" vroeg ik voorzichtig.
    "En vriendinnen mogen elkaar alles vragen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ze legt haar hoofd tegen mijn schouder en ik glimlach eventjes. Ze vraagt dan voorzichtig aan me of we een soort van vriendinnen zijn en dat die elkaar alles mogen vragen. 'Nee Nala, we zijn niet een soort van vriendinnen, we zijn vriendinnen,' zeg ik dan met een glimlach. 'En natuurlijk. Je mag me alles vragen, altijd.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Het bleef even stil, terwijl ik me afvroeg hoe ik het moest vragen. Uiteindelijk besloot ik om via een soort van omweg te gaan.
    "Wat is de definitie van een slet?" vroeg ik toen. Als ze me dat zou zeggen, zou ik het al kunnen vergelijken met mezelf. Misschien had Sam dan toch gelijk, of misschien niet...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ze vraagt wat de definitie van slet is en ik denk er even over na. 'In mijn ogen is een slet een meisje die er op geilt om seks met veel verschillende jongens/mannen te hebben en zich sletterig kleed,' zeg ik dan en kijk even naar haar. 'Hoezo?' Vraag ik dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik negeerde haar laatste vraag en dacht na. Ik geilde er niet op om seks te hebben. Ok, bij Sam voelde ik iets... iets anders, maar dan nog was het niet te vergelijken met iets zoals geilen op seks. En Sam was ook maar 1 jongen... Bovendien kleedde ik me niet sletterig. Nou, niet dat je hier veel keus had, maar ik heb er ook nooit de neiging voor gevoeld.
    "Dus... ik ben geen slet?" kwam ik tot de conclusie.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ze vraagt of ze dus geen slet is en gelijk schud ik mijn hoofd, wat ze natuurlijk niet kan zien.
    'Nee Nala, absoluut niet, waarom denk je dat?' Vraag ik haar dan.
    'Om wat er gebeurd is in het verleden?' Gok ik. 'Daar heb jij niet zelf voor gekozen.'
    Ik strijk even door haar haren heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ook..." mompelde ik zacht en bloosde weer.
    "Maar ook... ik krijg bepaalde gevoelens voor Sam... Dingen die ik nooit gevoeld heb en die ik dacht nooit te zullen voelen. En... ik vroeg me af of het verkeerd was dat te voelen... Het voelt een beetje of ik een soort ongeschreven wet verbreek." zei ik heel stil, maar hopelijk toch net luid genoeg zodat ze het gehoord had. Ik zou het niet nog eens durven zeggen. Mijn kop was nu al helemaal rood aangelopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik moet er om glimlachen als ze zegt dat ze dingen voor Sam voelt die ze nooit eerder heeft gevoeld. Ze is heel erg rood nu.
    'Ik zie niet in waarom je sletterig zou zijn of een ongeschreven wet verbreekt. En dat komt omdat je van Sam houdt en hij van jou. Dan komen dat soort gevoelens vanzelf een keer de kop op steken,' stel ik haar gerust. 'En oke, je bent pas 14. Maar dat is lichamelijk. Voor de rest ben je in mijn ogen volwassen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ze had wel gelijk, denk ik... En bovendien. Wat zou ik me aantrekken van anderen en zogenaamde ongeschreven wetten? Het was toch mijn leven? Ik mocht zelf toch wel beslissen wat ik wou en wanneer?
    Een glimlach verscheen nu om mijn lippen. "Dank je, Les." glimlachte ik en sloeg mijn armen om haar heen voor een knuffel. Ik deed het wat langzamer, zodat ik ondertussen niet per ongeluk tegen haar gezicht zou botsen of zoiets, want ja... ik zag nog steeds niets...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik zie dat ze glimlacht en dan haar armen om me heen slaat. Ik snap dat ze voorzichtig doet. Ze knuffelt me en ik sla mijn armen ook om haar heen voor de knuffel.
    'Dus als vriendinnen mag ik je alles vragen,' zeg ik met een lachje. 'Zou je meer willen met Sam?' Vraag ik haar dan en blijf haar knuffel.
    Zodat ik niet haar rode gezicht zie, want die zal ongetwijfeld rood worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Euhm... meer in de zin van...?" hield ik de vraag nog even op afstand, terwijl ik weer bloedrood werd. Ik wist dat ik de vraag uiteindelijk wel zou moeten beantwoorden, maar nu had ik toch wel wat meer tijd om te denken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze geloofde me vanmiddag dus echt. Ze kijkt me aan.
    'Ik-, nee Naomi,' zeg ik haar en mijn blik houdt de hare vast. 'Daarstraks loog ik, oké? En ik weet het, daarom mag je me best haten. Graag zelfs. Want de enige reden waarom ik het deed was juist om afstand te creëren. Maar zie me hier dan. Rondjes om je heen draaiend, in de hoop dat je inderdaad op me zou vallen. Je gewoon even dicht bij me te voelen. Ik weet niet waarom, ik weet alleen dat ik het dacht.' Ik zwijg heel even en kijk haar aan. 'Maar er is een reden waarom ik je zojuist ook weer los liet. Want jij gaat toch wel terug naar Ian, wat ik je niet kwalijk neem, en ik houd echt van Nala. Jullie zijn alleen zo anders. Bij Nala moet ik oppassen met elk ding dat ik doe. En begrijp me niet verkeerd, bij jou ben ik ook voorzichtig, maar bij jou kan ik vrijer zijn. Niet mezelf hoeven inhouden om te snelle bewegingen te maken. Bang te hoeven zijn dat je misschien ineens angstig in een hoek weg kruipt als ik over je arm zou strijken. En dat gevoel heb ik bij Nala wel. Maar dat is gewoon iets waar ik aan moet wennen. Het is beter zo, die afstand.'


    Naomi Micheal/b]
    Ik slik even en kijk hem dan weer aan nadat ik naar zijn hele verhaal heb geluisterd. 'Wat probeer je me nu duidelijk te maken Sam?!' zeg ik dan en lichte woede is in mijn ogen te zien. 'Je zegt eerst dat het een vergissing was, ik accepteer het en houd afstand van je, zoals je graag wilt. Daarna kom je weer even gezellig hier binnenstormen en vervolgens zeg je dat het geen vergissing was, maar je wel afstand wil creëren en dat ik makkelijk ben, makkelijk kom op! Je had beter kunnen zeggen dat het niks betekende!' zeg ik dan boos en zucht dan even. 'Ik ben makkelijk, hoe kan je dat zeggen, het lijkt nu wel of ik met de eerste beste in bed zou duiken!' sis ik dan, dit deed nog echt pijn, hoe kon hij dit alles zeggen.

    [It sucks, maar wist niks beters....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik lach als ze vraagt in de zin van.
    'O kom op, je weet best waar ik het over heb. Maar goed als je wilt dat ik het hardop zeg!' Zeg ik met een lachje. 'Meer in de zin van aanrakingen en... Padadadammmm seks.'
    Ik schaam me er niet voor om er over te praten. En helemaal niet na te bedenken wat Josh en ik allemaal gedaan hebben onder de douche.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.