• Ik was vandaag op zoek gegaan naar het nieuwe album van 1D omdat ik weet dat ie morgen uit komt. En er was net reclame op de tv ervoor. Zegt mijn vader zo, ja die komt morgen. Dus ik kijk hem zo heel verbaasd aan en ongelovig aan. Ik dacht serieus dat hij een geintje maakte.

    Wat blijkt sinds vanmiddag kun je dus bij bol.com het nieuwe album bestellen dus ik heb morgen het nieuwe album al! (yeah) Hoewel ik eigenlijk nog steeds niet kan geloven dat ik morgen waarschijnlijk gewoon die cd in mijn handen heb. :$

    Voor iedereen die hem nu wil bestellen, ik klikte op meer informatie en toen kreeg ik de melding dat de site tijdelijk niet beschikbaar is.

    Maar ik vind het heel lief dat mijn vader dat heeft gedaan. Hij noemt ze dan wel af en toe One Erection maar zoiets doet hij dan wel weer.

    Wie heeft hem nog meer besteld of gereserveerd?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 21:03 ]


    Physics is awesome

    ik heb dat ding al een tijdje geleden gereserveerd haha, dat is al best lang zo :W

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 21:02 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cavallo schreef:
    ik heb dat ding al een tijdje geleden gereserveerd haha, dat is al best lang zo :W


    Dus je krijgt hem ook morgen?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dus je krijgt hem ook morgen?

    lijkt me wel als ik hem maandag ofzo al heb pre-ordered


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cavallo schreef:
    (...)
    lijkt me wel als ik hem maandag ofzo al heb pre-ordered


    Het is gewoon zo gaaf. Ik ben wel heel benieuwd.


    Physics is awesome

    Die krijg ik als 't goed is ook morgen xx'D
    Ik had 'm al iets van 23 september besteld, gelijk met een DVD, waardoor verzending in ieder geval gratis is (bij bol.com heb je gratis verzending als je boven de 20 euro iets koopt)

    Dus ik ben blij, yaay x'D


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Yggdrasil schreef:
    Die krijg ik als 't goed is ook morgen xx'D
    Ik had 'm al iets van 23 september besteld, gelijk met een DVD, waardoor verzending in ieder geval gratis is (bij bol.com heb je gratis verzending als je boven de 20 euro iets koopt)

    Dus ik ben blij, yaay x'D


    Hopelijk is de post morgen vroeg. (nerd)


    Physics is awesome

    Mag ik je vader nu geniaal vind, Eyes? One Erection! Hahhahaa


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    Mag ik je vader nu geniaal vind, Eyes? One Erection! Hahhahaa


    Wat mij betreft wel, ik vind het meestal niet zo leuk. Vooral omdat hij weet dat ze One Direction heten.


    Physics is awesome

    Nee, ik zou het ook niet leuk vinden, want eigenlijk slaat het nergens op. Maar hoe hij het bedacht heeft is wel grappig.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    Nee, ik zou het ook niet leuk vinden, want eigenlijk slaat het nergens op. Maar hoe hij het bedacht heeft is wel grappig.


    Want ik heb echt zoiets van, alleen maar omdat het vijf jongens/jonge mannen zijn? Ik begrijp het gewoon niet.


    Physics is awesome

    KusjeeMerel schreef:
    Mag ik je vader nu geniaal vind, Eyes? One Erection! Hahhahaa


    Chaos is a ladder.

    Ik heb hem al lang... Via bol.com kon je hem reserveren, maar hij is echt al een tijdje uit, dus ik heb die cd al zeker een week, misschien langer... XD


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mijn vader noemt ze altijd Eenrichtingsverkeer (cat)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    DreamWishes schreef:
    Ik heb hem al lang... Via bol.com kon je hem reserveren, maar hij is echt al een tijdje uit, dus ik heb die cd al zeker een week, misschien langer... XD

    Dat kan best kloppen. Dit is ook al een wat ouder topic namelijk..


    Winter is coming.

    Oeps, niet gezien, whaha! XD


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp