• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Dat zij er zo makkelijk over sprak, maakte het voor mij ook iets makkelijker.
    "Ik-... Ja. Net hebben we even gezoend en... nou ja, het was niet heftig, maar eerder... intens." zei ik zacht, terwijl ik naar woorden zocht. "Maar ik heb het eigenlijk zelf uitgelokt en ik vond het nog leuk ook... vooral om hem te plagen." grijnsde ik erachteraan. "Maar ja... ik wil wel meer, daarom niet meteen!" zei ik snel erna. "Maar ooit toch wel... ooit niet te ver in de toekomst?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal/b]
    Ik slik even en kijk hem dan weer aan nadat ik naar zijn hele verhaal heb geluisterd. 'Wat probeer je me nu duidelijk te maken Sam?!' zeg ik dan en lichte woede is in mijn ogen te zien. 'Je zegt eerst dat het een vergissing was, ik accepteer het en houd afstand van je, zoals je graag wilt. Daarna kom je weer even gezellig hier binnenstormen en vervolgens zeg je dat het geen vergissing was, maar je wel afstand wil creëren en dat ik makkelijk ben, makkelijk kom op! Je had beter kunnen zeggen dat het niks betekende!' zeg ik dan boos en zucht dan even. 'Ik ben makkelijk, hoe kan je dat zeggen, het lijkt nu wel of ik met de eerste beste in bed zou duiken!' sis ik dan, dit deed nog echt pijn, hoe kon hij dit alles zeggen.

    [It sucks, maar wist niks beters....]


    Sam Jason Night
    Ze wordt er boos om, natuurlijk. Ik had het kunnen verwachten. En is dit niet precies wat ik wil? Afstand? Nee. Dat is niet wat ik wil maar wel voor kies. Ze kijkt boos, praat boos en sist zelfs tegen me. Ze vraagt hoe ik het kan zeggen, dat ze met de eerste de beste het bed in zou duiken.
    'Goh, het spijt me dat ik je geen rot gevoel wilde geven omdat ik zei dat het eerst niets betekende,' zeg ik dan sarcastisch.
    Dat is gewoon mijn manier van verdedigen. En ik voel me wel degelijk aangevallen.
    'En op dit moment kan ik niet eens komen binnenstormen en dat heb ik grotendeels te danken aan dat vriendje van je. En ik heb helemaal niet gezegd dat je makkelijk bent, ik bedoelde dat het makkelijk met jou is. Maar laat maar zitten Naomi. Dit is maar weer eens een bewijs dat ik het blijkbaar inderdaad niet goed kan doen,' zeg ik dan en kijk haar lichtelijk geïrriteerd aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Nu wordt mijn blik nog bozer, razend, woedend. 'Tuurlijk geef Ian maar de schuld van alles!' sis ik dan naar hem. Zijn sarcasme maakt het ook al helemaal niet beter. 'Maar zo voelt het wel weetje!' zeg ik dan als hij zegt dat hij het niet zo bedoelt. 'Weetje wat Sam zoek het lekker zelf uit.' En ik loop naar de deur van de danszaal en draai me in de deuropening nog even om. 'Nu blij Sam? Je hebt bereikt wat je wilt is het niet?!' zeg ik dan even kijk hem aan en laat dan de deur met een klap achter me dichtvallen en loop hard door, geen idee waar naartoe.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    Dat zij er zo makkelijk over sprak, maakte het voor mij ook iets makkelijker.
    "Ik-... Ja. Net hebben we even gezoend en... nou ja, het was niet heftig, maar eerder... intens." zei ik zacht, terwijl ik naar woorden zocht. "Maar ik heb het eigenlijk zelf uitgelokt en ik vond het nog leuk ook... vooral om hem te plagen." grijnsde ik erachteraan. "Maar ja... ik wil wel meer, daarom niet meteen!" zei ik snel erna. "Maar ooit toch wel... ooit niet te ver in de toekomst?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Was even eten maar ben d'r weer! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ze zegt dat ze gezoend hebben, ik vind het heel schattig klinken, ze zegt dat ze het leuk vindt om hem te plagen en ik lach zachtjes. Dat doet me denken aan mezelf, ik vind het ook leuk om Josh te plagen. Gewoon omdat hij dan altijd zo leuk erop reageert. 'En wat doe je dan? Met het plagen?' Vraag ik haar. Ik ben er gewoon nieuwsgierig naar aangezien ze meer dan drie jaar jonger is dan ik. 'En dat je meer wilt is begrijpelijk, die gevoelens krijg je vanzelf, je moet het alleen wel doen wanneer jij het wilt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Weet ik." knikte ik en durfde het eindelijk aan om me terug te trekken uit haar armen. Ik ging weer gewoon rechtop zitten en wiebelde even wat met mijn benen. Ik zat ook al veel te lang veel te stil. "Hij gaat ook superlangzaam, zodat ik hem op tijd zou kunnen laten ophouden en zo."
    Toen ik nadacht over de andere vraag, verschenen er weer wat lichte blosjes op mijn wangen, of waren die gewoon niet verdwenen?
    "Nou... Hij lijkt het leuk te vinden als ik met mijn nagels over zijn huid kras." grijnsde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze is echt helemaal boos op me. Dat ik de schuld geef aan Ian. En ze zegt dat ze het wel zo voelt. Ze gaat weg. Het voelt aan als voorgoed. De deur slaat ze met een klap achter zich dicht en ik vloek dan luid. 'Nee, ik ben niet blij,' zeg ik zacht. Ik kijk mezelf aan in de spiegel en sla die dan in. Fuck. Dat doet pijn. De spiegel is gebarsten en mijn knokkels liggen open. Er zit glas in. 'Verdomme,' vloek ik luid weer. En ik rijd met een pijnlijke hand richting de uitgang en doe die met mijn goede hand open. Het is niet makkelijk om nu nog vooruit te komen. Ik ga met moeite richting de badkamer en als ik daar aan kom spoel ik mijn hand onder de kraan. Het bloed en de glas weg. 'Verdomme.' Ik blijf het gewoon herhalen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Och Sam toch... Oke, eigenlijk was dat niet slim, want nu heb ik weer niks te doen... XD]

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 18:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Niet slim van je nee :P

    Want het zou te toevallig zijn als ze naar de badkamer zou gaan....... 8D ...... ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heel toevallig ja....... XD Maar geloof maar niet dat ze nu zorgzaam tegen hem gaat doen met zijn hand.. ze is nog steeds boos.. ;D]

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 18:19 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoeft ook niet :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Nala
    "Weet ik." knikte ik en durfde het eindelijk aan om me terug te trekken uit haar armen. Ik ging weer gewoon rechtop zitten en wiebelde even wat met mijn benen. Ik zat ook al veel te lang veel te stil. "Hij gaat ook superlangzaam, zodat ik hem op tijd zou kunnen laten ophouden en zo."
    Toen ik nadacht over de andere vraag, verschenen er weer wat lichte blosjes op mijn wangen, of waren die gewoon niet verdwenen?
    "Nou... Hij lijkt het leuk te vinden als ik met mijn nagels over zijn huid kras." grijnsde ik zacht.


    Leslie Day
    Ze trekt zich weer terug en wiebelt met haar benen. Misschien last van tintelend gevoel.
    'Dat is wel lief van hem, ik denk dat je blij moet zijn met iemand zoals Sam,' zeg ik dan glimlachend. 'Met Josh is er geen kans van ontsnappen,' zeg ik lachend. 'Nee hoor grapje. Hij wacht ook gewoon als ik niet wil.'
    Ze heeft weer lichte blosjes op zijn wang.
    'Oeeee dus je pakt hem wel gelijk goed aan,' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet eten ^.^ pizzzaaaaa (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze is echt helemaal boos op me. Dat ik de schuld geef aan Ian. En ze zegt dat ze het wel zo voelt. Ze gaat weg. Het voelt aan als voorgoed. De deur slaat ze met een klap achter zich dicht en ik vloek dan luid. 'Nee, ik ben niet blij,' zeg ik zacht. Ik kijk mezelf aan in de spiegel en sla die dan in. Fuck. Dat doet pijn. De spiegel is gebarsten en mijn knokkels liggen open. Er zit glas in. 'Verdomme,' vloek ik luid weer. En ik rijd met een pijnlijke hand richting de uitgang en doe die met mijn goede hand open. Het is niet makkelijk om nu nog vooruit te komen. Ik ga met moeite richting de badkamer en als ik daar aan kom spoel ik mijn hand onder de kraan. Het bloed en de glas weg. 'Verdomme.' Ik blijf het gewoon herhalen.


    Naomi Micheal
    Ik loop door en besluit dan even naar de badkamer te gaan om me te verfrissen en alles. Ik loop er naartoe en open de deur en zie dan meteen de persoon staan die ik wel als laatste wil zien en zucht even geïrriteerd. 'Fijn.' mompel ik dan zacht, bijna onhoorbaar en kijk hem aan en zie dan zijn hand. Wat heeft hij nu weer gedaan. Ik leun nonchalant tegen de muur aan en kijk hem via de spiegel aan, met nog steeds een niet al te vrolijke uitdrukking op mijn gezicht. Ik ben nog steeds boos en niet zo'n beetje ook.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp